صفحات بایگانی مشاوره سئو تعداد محدودی مقاله جدید را نشان می دهد و پس از انتشار هر مقاله جدید یکی از موضوعات موجود در آن به صفحه دوم منتقل می شود. مقالاتی که در صفحه اول این دسته یا برچسب هستند از نظر پیوندهای داخلی بیشترین ارزش و اعتبار را دارند. بنابراین این فضا هنگام انتشار مقاله نیز بسیار مهم است ، اما با گذشت زمان ارزش و تأثیر خود را از دست می دهد.

3- نمایش مقالات مرتبط در صفحه سایر مقالات
بسیاری از سایت ها مانند مشاوره سعو فضا برای نمایش مقالات مرتبط دارند. در برخی سایت ها ، این بخش آخرین مقالات موجود در سایت را نشان می دهد و در برخی دیگر ، آخرین مقالات در همان گروه نمایش داده می شوند.

پیوندهای داخلی در بخش مقالات مرتبط در صفحات دیگر
پیوندهای داخلی در بخش مقالات مرتبط در صفحات دیگر

در عمل ، انتشار محتوای جدید برای آن می تواند تعداد زیادی پیوند هزینه مشاوره سئو را از سایر صفحات سایت ایجاد کند. اما مانند صفحه اصلی و صفحات دسته بندی ، این فضا نیز با گذشت زمان تغییر می کند و مقالات جدید جایگزین آن می شوند.

نتیجه
به طور کلی می توان گفت؛

ارتباط داخلی در فضاهای ثابت از ارزش و تأثیر بسیاری برخوردار است مشاوره حرفه ای سئو، اما با گذشت زمان و با انتشار مقالات جدید ، این کارایی کاهش می یابد.

در نتیجه ، ممکن است این روش ها کافی نباشد و ما باید یک راه حل دائمی و عملی برای این مشکل پیدا کنیم. به نظر شما بهترین راه حل این مشکل چیست؟ درست حدس زدید محتوای سایر مقالات را به این مقاله جدید پیوند دهید.

پیوندهایی که در متن مقاله جاسازی شده اند ، همیشه باقی خواهند ماند مشاوره سئو چیست؟ و ارزش و تأثیر آنها با گذشت زمان از بین نخواهد رفت. س hereال اینجاست که از چه مقاله ها و صفحاتی برای پیوند دادن به مقاله جدید استفاده شود؟ در ادامه شما را با یک راه حل کاملاً کاربردی و استاندارد آشنا خواهیم کرد.

پیوند داخلی مقالات قدیمی از سایت مربوط به موضوع
وقتی مطالب جدیدی را در سایت منتشر می کنیم ، بهترین راه برای تقویت آن شناسایی صفحات مرتبط و ایجاد پیوندهای داخلی از محتوای آنها به این مقاله است. البته ، این می تواند بسیار دشوار و وقت گیر باشد زیرا:

بسیاری از سایت ها نویسندگان متعددی دارند و نویسندگان از محتوای دقیق مقالات دیگران اطلاع ندارند.
ممکن است مقاله ای در رابطه با این موضوع وجود داشته باشد ، اما مشاور حرفه ای سئو به دلیل انتشار طولانی مدت آن از دید شما پنهان خواهد ماند.
تجزیه و تحلیل تمام صفحات سایت و یافتن بخشهای مناسب ممکن است بیش از زمانی که برای نوشتن یک مقاله جدید صرف کرده اید ، طول بکشد.
منطقی نیست که وقت زیادی را صرف یافتن فرصت هایی برای ایجاد پیوندهای داخلی کنید ، به نظر شما بهترین راه برای یافتن منابع مناسب در سایت چیست؟

پاسخ این س questionال ساده است؛ در گوگل جستجو کنید!

صفحات و مقالات سایت شما توسط ربات های گوگل نمایه سازی و مشاهده می شود ، الگوریتم های گوگل براساس محتوای این صفحات موضوع و معنی آنها را درک می کنند و موقعیت آنها را در نتایج جستجو تعیین می کنند. هر مقاله جدید روی یک مفهوم یا عبارت کلیدی جدید تمرکز دارد.

هنگام جستجوی در Google ، احتمالاً صفحه دیگری که مشاور پروژه سئو موقعیت خوبی داشته باشد ، پیدا نمی کنیم. یک راه حل ساده برای یافتن بهترین صفحات وجود دارد. فقط آدرس سایت خود را با استفاده از: اپراتور سایت Google جستجو کرده و کلمه کلیدی مقاله جدید را در آن جای گذاری کنید.

به این ترتیب ، Google بهترین صفحات مربوط به این موضوع را در سایت شما نشان می دهد.

نگاهی به تصویر زیر بیندازید. مقاله جدیدی تحت عنوان Redirect 301 در وب سایت آکادمی وبسیما منتشر شده است و ما قصد داریم بهترین صفحات پیوند داخلی را شناسایی کنیم. با استفاده از همین روش ، به نتایج زیر می رسیم.

بنابراین ، 4 مقاله پیدا کردیم که از نظر محتوا کاملاً با موضوع تغییر مسیر 301 مرتبط هستند و مشاوره تلفنی سئو این مفهوم در برخی از مطالب آنها ذکر شده است.

پس از یافتن صفحات پیوند یافته ، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که یک تحلیل ساده بر روی آنها انجام دهیم و یک لینک داخلی ایجاد کنیم که در آن موضوع مقاله جدید ذکر شده است.

بخاطر داشته باشید که نیازی به انجام این کار در همه صفحات یا تعداد زیاد نیست. اگر 3 تا 5 مقاله مرتبط پیدا کنیم و فرصت ایجاد پیوند در سایت خود را برای هر مقاله جدید پیدا کنیم ، کافی است.

با این کار دو کار مهم انجام می شود:

1- مقالات قدیمی سایت به روز می شوند و کاربران می توانند هنگام مطالعه منابع جدیدی مشاوره تخصصی سئو پیدا کنند.

2- مقالات جدید پیوندهای داخلی ارزشمندی به دست می آورند و شانس بیشتری برای کسب موقعیت دارند.

نقطه بحرانی!
موفقیت در سئو نیاز به توجه به جزئیات و البته رضایت کاربر دارد. قبل از پیوند دادن به این صفحات ، اطمینان حاصل کنید که کاربران شما با دیدن این پیوند روی آن کلیک می کنند. اگر این پیوند برای کاربران مفید نباشد ، احتمالاً برای ربات های گوگل ارزش نخواهد داشت.

پیوند ناخواسته نه تنها به بهبود موقعیت این صفحه کمک نمی کند ، بلکه می تواند برداشت گوگل از محتوای قدیمی را گمراه کند.

حالا امتحان کن
ما مقالات زیادی را در زمینه آموزش سئو منتشر کرده ایم که اجرای اکثر آنها دشوار است و یا مدتها طول می کشد تا تأثیر خود را نشان دهد. اما اجرای این روش بسیار ساده است و تجزیه و تحلیل تأثیر آن زمان زیادی نمی برد.

برای درک بهتر تأثیر و ارزش این تکنیک ، پیشنهاد می کنیم برای آخرین مقاله ای که در سایت خود ارسال کرده اید ، همین کار را انجام دهید. همانطور که گفتیم صفحات مربوط به آن را پیدا کنید و لینک مقاله جدید را در فضای مناسب مشاور سئو کیست؟ قرار دهید.

برای دیدن سریعتر تأثیر این روش ، با استفاده از ابزار تأیید URL در صفحه Google Search Console ، صفحات به روز شده را وارد کنید و درخواست خود را دوباره ارسال کنید.

نتیجه این آزمون را احتمالاً طی یک هفته برای موقعیت مقاله جدید خود مشاهده خواهید کرد. لطفا نتایج این روش را به اشتراک بگذارید و رتبه بندی مقالات جدید را در بخش نظرات این صفحه تغییر دهید تا بتوانیم از تجربه متقابل برای توضیح کار مشاور سئو دستیابی به راه حلهای ساده تر و عملی تر استفاده کنیم.

محتوا ابتدا نوعی نگرش به طراحی سایت است که بیش از یک دهه است که معرفی شده است. هدف اصلی این روش ارائه مطالب به بهترین شکل ممکن است. برای این کار ، قبل از شروع طراحی ، باید محتوایی را که در آن قرار گرفته است درک کنید.

به عنوان مثال می توان به طراحی جعبه محصول یک فروشگاه آنلاین اشاره کرد مشاور رایگان سئو، در بسیاری از موارد ، هنگام طراحی فروشگاه ، مدلسازی نمونه های موفق و مارک های معتبر مورد توجه طراحان قرار می گیرد ، اما آیا این الگو می تواند برای محصولات شما مناسب باشد؟

یک فروشگاه اینترنتی که آب معدنی می فروشد با یک فروشگاه اینترنتی مشاوره سئو تهران که لوازم الکترونیکی می فروشد یا سایتی که میوه را به صورت آنلاین می فروشد بسیار متفاوت است.

در سیستم های سنتی ، تمرکز ما فقط بر روی استانداردهای طراحی وب سایت فروشگاه است ، اما در روش طراحی مبتنی بر محتوا ، ابتدا تجزیه و تحلیل دقیق از ماهیت محصول ، نوع محتوای ارائه شده و نیازهای مخاطبان انجام می شود و جعبه محصول نیز متناسب با آن طراحی شده است.

تصویر زیر جعبه محصول را در سه فروشگاه آنلاین طراحی شده توسط مشاور محتوا نشان می دهد. تفاوت در ظاهر و اطلاعات نمایش داده شده توسط محصول دقیقاً براساس نوع محتوا و نیاز مخاطب انتخاب می شود.

طراحی جعبه محصول بر اساس محتوا
بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا که برای ساخت یک فروشگاه آنلاین استفاده می شوند ، ویژگی های کامل اما مشابهی را در اختیار شما قرار می دهند. به عنوان مثال ، ویژگی هایی مانند مقایسه و افزودن به موارد دلخواه برای فروشگاه اینترنتی که میوه می فروشد مفید نیست.

در فروشگاهی که آب معدنی می فروشد ، می توان گفت که صفحه آخر محصول و ارائه توضیحات متنی و تصاویر متنوع به درک بهتر کاربر کمک نمی کند و بهتر است تمام مراحل مربوط به انتخاب و محصول را در همان صفحه فروشگاه خریداری کنید.

جالب است بدانید که روش Content First Design محدود به طراحی سایت نیست و در طراحی بسته بندی بهترین مشاور سئو، کاتالوگ و بسیاری از محصولات چاپی مورد توجه قرار می گیرد. به عنوان مثال ، برای طراحی جلد کتاب ، باید محتوای ارائه شده در آن را بدانیم و بر اساس عنوان یا دسته بندی ، نمی توان ظاهری زیبا و مناسب برای جلد طراحی کرد.

کمپانی های تولید عطر برای طراحی شیشه و انتخاب رنگ آن به استفاده و بوی عطر توجه می کنند ، این امر باعث می شود مشاور سئو حرفه ای با دیدن بطری عطر نسبتاً به ارزیابی بوی آن بپردازید.