درآمدزایی اینترنتی بدون هزینه اضافی

درآمدزایی اینترنتی ما در عصر نشر دیجیتال زندگی می کنیم.  مصرف کنندگان به طور فزاینده ای برای یادگیری ، خرید و سرگرمی بر روی کانال های دیجیتال تمرکز می کنند. گزارش اخیر نشان داد که تا آوریل 2019 ، نزدیک به 4.4 میلیارد نفر ، یا 58٪ از جمعیت جهان ، آنلاین هستند.

با افزایش مخاطبان آنلاین و افزایش رقابت بین بازاریابان و ناشران درآمدزایی اینترنتی ، ناشران دیجیتال باید با عجله بیاموزند که چگونه با محتوا و سیستم عامل خود درآمدزایی کنند.

اگر از خود می پرسید که اکنون دقیقاً باید به دنبال چه چیزی باشید درآمدزایی اینترنتی ، نگاهی به آنچه امروز برخی از ناشران برجسته دیجیتال در جهان تمرکز کرده اند را برای آماده سازی موفقیت مالی فردا متمرکز کنید.

مدل مشترک

Paywalls ، Walled Garden ، Pay-to-Play ، هر اصطلاحی درآمدزایی اینترنتی که استفاده می کنید – چشم پوشی از افزایش تعداد مشترکان و گزینه های عضویت برای کاربران آنلاین دشوار است.

در یکی از جلسات کارشناسی ارشد درآمدزایی Adweek ، درآمدزایی اینترنتی  کارن اکلس ، مدیر نوآوری تجاری روزنامه The Telegraph مستقر در انگلیس ، در مورد اهمیت مشترکان برای آینده انتشار آنها صحبت کرد.

اكلس گفت: “اشتراك اولویت اصلی ماست.”

وی گفت که با توجه به اینکه خوانندگان آنلای درآمدزایی اینترنتی  ن (به ویژه نسل جوان) مایل به پرداخت هزینه “اخبار واقعی” و “محتوای با کیفیت” هستند ، مدل مشترک تلگراف بر سایر اشکال کسب درآمد اولویت دارد.

این منبع درآمد ثابت به جبران فراز و فرودهای جریان نقدی کمک می کند که ناشران دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است.

محتوای ویدئویی آنلاین را در اولویت قرار دهید

ناشران دیجیتال آینده نگر از فناوری های جدید ویدئویی برای تحویل درآمدزایی اینترنتی  محتوای تصویری استفاده می کنند که کاربران آنلاین می خواهند ببینند و مایل به پرداخت آن هستند.

همانطور که اما وینچرچ-بیل ، رئیس گروه رسانه های جهانی و مدیر فروش بین المللی روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در این مقاله درآمدزایی اینترنتی  توضیح می دهد ، تبلیغ کنندگان از جدیدترین فناوری برای جذب خوانندگان جدید استفاده می کنند – خبر خوب برای ناشران.

“توسعه واقعیت افزوده و هوش مصنوعی و فناوری های ویدیویی 360 به درآمد ناشران کمک خواهد کرد تا تبلیغ کنندگان بتوانند مشتریان خود را به طور مستقیم به یک مقصد یا رویداد منتقل کنند. داستان سرایی جذاب و م effectiveثرتر می شود. “

ناشران دیجیتالی باتجربه نیز از طریق پلتفرم هایی مانند درآمدزایی اینترنتی ، Facebook و Instagram ، IGTV و YouTube از محتوای جذاب بصری و با کیفیت استفاده می کنند.

با وجود پلتفرم هایی مانند درآمدزایی اینترنتی  که به عنوان یک پلتفرم پخش زنده برای گیمرها آغاز شد و فعالیت های پخش زنده مانند آشپزی و صنایع دستی را نیز شامل می شود ، ناشران ویدئو می توانند از ویدیوهای خود به روش های ابتکاری کسب درآمد کنند.

این شامل اشتراک های پولی و افزودن تبلیغات به جریان ویدئو برای جلوگیری از شناسایی مسدود کننده های تبلیغات است.

ادغام تبلیغات به صورت ابتکاری

علیرغم ظهور اشکال جدید کسب درآمد ،  درآمدزایی اینترنتی  تبلیغات آنلاین کلاسیک منبع قابل توجهی برای ناشران دیجیتال است و باقی مانده است. تنوع فزاینده کانال های دیجیتالی اکنون به ناشران حتی گزینه های بیشتری برای ارائه فضای تبلیغاتی می دهد.

در جریان کنفرانس آینده انتشار در اوایل سال جاری ، هامیش نیکلین ، مدیر ارشد درآمد شرکت چندرسانه ای گاردین نیوز و رسانه انگلیس ، توضیح داد که گاردین در حال کار برای ایجاد تنوع در کانال های خود برای ارتباط بهتر با خوانندگان و مارک ها است.

وی گفت: “این بدان معناست که اکنون روشهای بیشتری برای کار با ما در دنیای تبلیغات وجود دارد.”

“ما چاپ می کنیم ، محتوای صوتی ایجاد می کنیم ، درآمدزایی اینترنتی فیلم ایجاد می کنیم ، به عبارت دیگر ، اکنون کانال ها و روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با خوانندگان و همچنین با مارک ها داریم – که این پیشرفت واقعی واقعی انتشارات سنتی است.”

گذشته از سایت های خبری ، درآمد آگهی همچنان یک استراتژی کسب درآمد برای سایر نویسندگان محتوا و ناشران دیجیتال فراهم می کند.

استیو فورد ، معاون فروش اروپا در درآمدزایی اینترنتی ، گفت: “تبلیغات بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی ما است زیرا این چگونه نویسندگان محتوا بخش عمده ای از درآمد خود را از Twitch می گیرند.”

تنوع در جریانات درآمد

وقتی به فعالیت های کسب درآمد ناشران دیجیتال باهوش نگاه می کنید درآمدزایی اینترنتی ، می فهمید که پراکندگی جریان درآمد بسیار حیاتی است.

ناشران در همه جا با فعالیت هایی مانند ثبت نام مشترکین / اعضا ، راه اندازی یا گسترش بسترهای تجارت الکترونیکی برای فروش محصولات دیجیتال یا کالاهای مشهود ، تولید سرب و تبلیغات ، درآمدزایی اینترنتی  برنامه هایی را برای درآمدزایی در حال تهیه و اجرا می کنند. هیچ کس فقط روی یک تخم مرغ تمرکز نمی کند منبع درآمد.

تنوع فرصت های درآمد همچنین می تواند در جریان های درآمد فردی حاصل شود.

در جریان کنفرانس آینده انتشارات هفته تبلیغات ، پیت ووتون ، مدیر ارشد دیجیتال در ناشر مستقر در انگلستان ، دنیس انتشارات ، اظهار داشت که تبلیغات منابع چندگانه درآمد را ارائه می دهد.

وی گفت: “[شما می توانید استراتژی تبلیغات خود را از طریق مواردی مانند مشارکت در محتوا و تبلیغات بومی متنوع کنید و از طریق اشتراک ، عضویت و برنامه های وابسته درآمد خود درآمدزایی اینترنتی را افزایش دهید …”

در یک دنیای آنلاین که به طور فزاینده ای شلوغ است ، داشتن یک استراتژی کسب درآمد قوی و در عین حال متنوع که باعث موفقیت وب سایت شما می شود ، مهم است. محتوای با کیفیتی  درآمدزایی اینترنتی  به مشترکان خود تحویل دهید ، محتوای ویدیویی بیشتری ایجاد کنید و جریان های درآمد خود را در همه کانال های خود متنوع کنید. اجرای این استراتژی ها امروز موفقیت فردا را تضمین می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>