هرچه کف پیستون ضخیم تر باشد

پس از معرفی حلقه پیستون نوبت به باز‌نگری وظایف همین قطعه در خودرو میرسد. اشکال متعدد پیستون حلقه ، رایدر رینگ و نوار رایدر آببندی های گوناگونی را به جهت طیف وسیعی از کمپرسور ها فراهم می کند. نصیب های دارای پیستون ها در انواع گوناگون تفاوتی ندارند، ولی رخ آن ها بسته به مدل موتور، نوع سوخت ، سیلندر ها ، سر سیلندر ها و… علت مرسوم پیدایش همین مشكل ، شكسته شدن بیرینگهای سوزنی needle bearings در قسمت سر تبارک یا كوچك شاتون است ( البته در موتورهای كوچكی كه از همین جور بیرینگها استفاده می شود زیرا اغلب موتورهای بجای بیرینگ سوزنی از بوش بیرینگ استفاده می كنند یا یاتاقانهای معمولی plain bearing ) یا اینكه حلقه پیستونها شكسته شده و یا این که خار نگهدارنده گژن پین رها می شود و این مشكل را بوجود می آورد. علل دیگر ساخت همین صدا عبارتند از : لق بودن تاپیپ ها و ضعیف بودن غنر سوپاپ ، گهگاه پس از روشن شدن موتور ، یا این که آنگاه از گرم شدن آن ، صای تاپیپ قطع می شود . علل زدن پیستون عبارتند از : به اندازه نبودن روغن ، ساییدگی انقطاع سیلندرها ، ساییدگی پیستون ها یا این که شکستگی دامنه پیستون ، خلاصی مازاد در بین پیستون و حجدار سیلندر خمیدگی شاتون ها . قطر آن نیز، بین 3 تا 4 اینچ (76 تا 122 میلیمتر) متغیر است. به جهت ارتقا کارائی موتور پیستون ها طوری طراحی می شوند تا اصطکاک و وزن حداقلی داشته باشند. پیستون های چدنی سنگین تر و سخت تر می باشند و معمولاً جهت موتورهای دیزلی استفاده می شوند. مزیت همین چینش، کوتاه شدن طول موتور مخصوصا در موتورهای با تعداد سیلندر بالا می باشد. تراش دادن واشر سرسیلندر دقت بسیاری میخواهد چون درصورتیکه حتی مقدار کم یاز ضخامت آن کمتر یابد منجر کمتر محیفضه احتراق و افزایش نسبت چگالی موتور اتومبیل می شود و متواند مشکلات متعددی از پاراگراف گرم شدن بیش از حد موتور را تولید کند. هم اکنون به گزاره اولیه همین مقاله باز می گردیم که مکانیک اصلی حالتی ناامیدانه به شما می گوید، رینگ چسبانده می باشد … 3- مقعر مانند : در رخ تحت ، مرحله بالای پیستون ، مقعر می باشد. البته این رخنه به پیستون اذن نمی دهد تا گاز یا مایع را در بالای پیستون فشرده کند. 2- گنبدی : تراز بالای پیستون زیر گنبدی شکل می باشد. موتور های ۶ سیلندر خطی دارای همین که از قدرت لطف بر خوردارند، البته یک مقدار درازند و جا دادن آن ها در پایین کاپوت یک مقدار نقص‌ است. حجم جا به جایی یک پمپ پیستونی محوری را می توان با دانستن طول کورس جا به جایی هر پیستون، قطر هر پیستون و تعداد پیستون ها انتخاب کرد. در همین حالت اقتدار و شتاب را میتوان بازدید کرد . در اين حالت در كورس تراكم فشار گاز در درحال حاضر تراكم به پله داخلي نيرو اعمال كرده و باعث مي شود كه رينگ با نيروي بيشتري به جداره سيلندر چسبيده و کار آب بندي را خوبتر انجام مي دهد. در صورتی که حیاتی بدور موتور بالا در حالا حرکت بودید و صدای تق تقی مثل کوبیدن دو تا قطعه مهم نیز از سمت پیشرانهی اتومبیلتان شنیدید، میتواند نشاندهنده خرابشدن شاتون باشد. پیستون ریختگی متخلخل است و برای مدت زمان بیش از 5000 بدور بر دقیقه (PRM) مقاوم نیست. زمانی پای خود را بر روی پدال گاز بگذارید و بدور موتور بالا رود چنان صدایی از او بلند می گردد که مو را برتن انسان سیخ میکند. فرم این شیارها مهم توجه به فرم تاج و تعداد سوپاپهای هر سیلندر در موتور تغییر و تحول میکند. تاج پیستون به عبارتی نصیب بالایی پیستون بوده و صورت آن تاثیر بسزایی بر شیوه احتراق سوخت دارد چنانچه طراحی صحیح آن ، منجر اختلاط بهتر سوخت و هوا شده و اقتدار بهینه را ایجاد می کند . دامنه پیستون گاهی قطر کمتری نسبت به تاج دارااست همین اختلاف قطر بین نیم تا ۷ دهم میلی متر است. قطر پیستونهای موتور خودرو بین ۷۶ تا ۱۲۲ میلیمتر (۳ تا ۴ ساخت پیستون برقی اینچ) متغیر است. همینطور از خاصیت ارتجاعی برخوردار هستند و تعداد حلقه ها در هر پیستون از سه تا هفت عدد متغیر است. را ندارد. پیستونها قلب یک موتور احتراق میباشند و باید در برعلیه نیروهای حاصل از انفجار در موتور و تغییرات دمایی تا 1000 درجه آموزش پیستون سانتیگراد مقاومت کنند. واژه و کلمه حلقه برگرفته از یک واژه انگلیسی پیستون. همین تراز صاف از نحوه تولید یک انحنا ریز بر روی رینگ موتور به‌وجود میآید که حیاتی دیده هم دیده نمیشود. خواسته از صدای موتور ، هر نوع صدای ناخوشایندی از قبیل ، زوزه کشیدن ، تق تق نمودن ، تاپ تاپ نمودن و سوت کشیدن می باشد . موتور چرخشی نرم، عده و دسته و لبریز توان و صدای آن فارغ از صداگیر بسیار بلند است. پیستونها به صورت سه گوش چیده شدهاند و به رخ چرخشی حرکت میکنند. حاشیه ظرف نمد بر روی بخش دوار به طور معمول مشقت بار قرار می گیرد. و حیاتی اعمال فشار مطلوب بر بر روی محور از روغن ریزی پرهیز می کند. در این پمپ ها غالبا جریان سوای ضربان بوده و به دلیل اعمال نشدن توشه جانبی بر پیستون ها اهمیت قدمت طولانی می باشند.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort GorabetRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMariobetNakitbahisBetebetPragmatic slotlarıVozol 2200Mobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaNovagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma dizipalhipercasino bedava bonusistanbul escortümraniye escort