27 راه برای رانندگی ترافیک به وب سایت شما

می دانید وقتی در بزرگراه ها در ترافیک نشسته اید ، بازاریاب هستید ، سپر کاملاً ضربه گیر است ، و آنچه را که می توانید در مورد آن فکر کنید این است که “چرا نمی توانم مانند وب سایت خودم را به وب سایت خود هدایت کنم؟”

اگر با رانندگی در وب سایت خود تلاش کرده اید ، تنها نیستید. طبق تحقیقات سال 2019 که توسط مؤسسه بازاریابی محتوا انجام شده است ، 61٪ از متخصصان محتوا با دانستن آنچه برای مخاطبانشان مهمتر است ، 50٪ با دانستن هدف مخاطبان در مرحله خاصی از سفر مشتری به چالش کشیده می شوند و 49٪ با دانستن مراحل موجود در سفر مشتری به چالش کشیده می شوند.

بین نوشتن یک پست وبلاگ جدید ، ارسال در رسانه های اجتماعی و استراتژی برای یک کارزار جدید ایمیل ، دشوار است که به عقب نگاه کنید و ببینید چه چیزی باعث ترافیک سایت شما می شود و چه چیزی نیست.

لیست زیر به شما کمک می کند تا ترافیک به وب سایت خود را افزایش داده ، تعداد بیشتری لیدر ایجاد کنید و ROI را بهبود بخشید.

از ابزارهای رایگان برای رشد ترافیک خود ، تبدیل سرب و اثبات ROI استفاده کنید
چگونه می توان ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد کرد
تولید محتوا
تخصص موضوعی
تبلیغات پرداخت شده
رسانه های اجتماعی ارگانیک
تجزیه و تحلیل وب سایت
مسابقات / هدیه دادن
آنفلوانزها
ساختمان لیست ایمیل
مشارکت جوامع
ارسال مهمان
سئو در صفحه
بک لینک های با کیفیت
بازاریابی ویدیویی
بازپس گیری محتوا
ابزارهای جستجوگرها
بهینه سازی تاریخی
بهینه سازی جستجوی صوتی
سئو محلی
تست A / B
پیوند داخلی
سئو فنی
ساختمان جامعه
پیشنهادات محتوا
پوشش رسانه ای و روابط عمومی
دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی
بهینه سازی CTR
آکادمی / پست های دانش بنیان

  1. ایجاد محتوا
    بازاریابی درون ورودی بر جذب افراد مناسب به شرکت شما متمرکز است. یکی از بهترین راه های انجام این کار ایجاد محتوا از طریق وبلاگ نویسی است.

برای به دست آوردن مطالبی که بازدید گوگل کنندگان مناسب را به وب سایت شما جذب کند ، باید شخصیت خریدار خود را بشناسید. هنگامی که مخاطبان خود را می شناسید ، می توانید محتوایی بسازید که آنها را به سمت وب سایت شما جذب کند.

اما چگونه می توانید یک پست وبلاگ خوب بنویسید که باعث جذب مخاطب مناسب شود؟ این پنج مرحله را دنبال کنید:

شخصیت خریدار خود را شناسایی کنید: از عنوان شغلی گرفته تا نقاط درد اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود کسب کنید.
انجام تحقیق در مورد SEO: بدانید مخاطبان شما در موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی هستند تا محتوای مناسب را ارائه دهید.
پیش نویس بنویسید: با تهیه پستی که به سوالات مخاطبان شما پاسخ می دهد ، شروع کنید.
انتشار: پست خود را در وبلاگ خود منتشر کنید.
تبلیغ: پست وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی و خبرنامه های ایمیل برای تولید ترافیک تبلیغ کنید. هرچه میزان پست شما بیشتر شود ، در موتورهای جستجو رتبه بیشتری پیدا می کند.
در اینجا می توانید درباره نحوه اجرای یک استراتژی وبلاگ نویسی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  1. تخصص موضوع
    رتبه بالاتر در Google باعث افزایش ترافیک ارگانیک به سایت شما می شود. در HubSpot ، ما این کار را با استفاده از مدل ستون ستون / موضوع انجام می دهیم. Google از سایتهایی که به عنوان کارشناسان موضوع در مورد موضوعی که در مورد آنها می نویسند خبر می دهد.

برای اینکه به عنوان یک متخصص دیده شوید ، می توانید یک صفحه ستونی ایجاد کنید ، که در اصل یک پست وبلاگ طولانی تر است که به طور گسترده همه جنبه های یک موضوع را در بر می گیرد. سپس ، “محتوای خوشه ای” را می نویسید یا از پست های وبلاگ پشتیبانی می کنید ، کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار می دهید که نشان می دهد موضوعی را به صورت جامع پوشش داده اید. تمرکز روی ترافیک طولانی مدت به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید

کریستینا پرریکون ، مدیر تیم محتوای صفحه ستون HubSpot ، می گوید: “مدل خوشه ستون ، محتوا را در سایت شما پیرامون یک موضوع واحد و اصطلاح جستجو از طریق پیوند داخلی سازماندهی می کند. این سازمان به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا به راحتی خزنده و دسته بندی کنند و تمام مطالبی را که در اختیار دارید قرار دهند. در مورد موضوع خاص ، رتبه بندی آن عبارت جستجو را برای شما آسانتر می کند. هنگامی که مدل به درستی انجام شد ، به بازدید کنندگان نیز کمک می کند تا سایت شما را مرور کنند و از طریق صفحات مرتبط حرکت کنند ، باعث افزایش ترافیک برای تمام صفحات موجود در خوشه موضوع شما می شود. “

آیا می خواهید در صفحات ستونی برای شرکت خود شروع به کار کنید؟ در اینجا و اینجا بیشتر بدانید

  1. تبلیغات پرداخت شده
    شما می توانید با تبلیغات پولی به سرعت به وب سایت خود هدایت کنید. با موتورهای جستجو می توانید تبلیغات با هر کلیک یا بازخوانی را اجرا کنید. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید تبلیغات نمایش یا پست های حمایت مالی را اجرا کنید. استراتژی شما به احتمال زیاد شامل ترکیبی از انواع مختلف تبلیغات خواهد بود.

در حقیقت ، طبق بررسی CMO در سال 2019 از 341 بازاریاب در سطح اجرایی که توسط Deloitte ، انجمن بازاریابی آمریکا و دانشکده تجارت Duk’s Fuqua انجام شده است ، هزینه های رسانه های اجتماعی در پنج سال آینده نزدیک به 90٪ افزایش می یابد.

در همین مطالعه مشخص شد که شرکتهایی که 10٪ یا بیشتر از فروش خود را بصورت آنلاین انجام می دهند ، هزینه های رسانه های اجتماعی خود را حتی بیشتر افزایش می دهند و 27.6٪ از بودجه بازاریابی خود را تا سال 2024 به رسانه های اجتماعی اختصاص می دهند.

شروع کار با تبلیغات پولی می تواند یک فرایند ساده باشد. اینجا بیشتر درمورد آن بیاموزید.

4- رسانه های اجتماعی ارگانیک
رسانه های اجتماعی ارگانیک یک استراتژی جدید نیست ، اما هنوز هم چیزی است که بازاریابان باید به آن توجه کنند. علاوه بر ارسال در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، می توانید از استوری های اینستاگرام (سلام ، ویژگی بکشید!) ، فیلم زنده ، IGTV یا Facebook Messenger نیز استفاده کنید. نکته مهم در رسانه های اجتماعی ارگانیک ، پذیرش اولیه ویژگی های جدید است

به عنوان مثال ، فیس بوک یک ویژگی تولید خودکار سرب را در مسنجر منتشر می کند ، و این امکان را به مشاغل می دهد تا یک تجربه خودکار chatbot را در Messenger ایجاد کنند تا به پیشنهادات محتوا در سایت شما پیوند بخورد. این یک ویژگی عالی برای ارسال ترافیک به وب سایت شماست.

همچنین داشتن یک استراتژی متنوع در رسانه های اجتماعی و استفاده از بسترهای مناسب رسانه های اجتماعی – نه تنها فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر مهم است. سیستم عامل هایی مانند YouTube یا Pinterest ترافیک زیادی ایجاد می کنند. پینترست نرخ تعامل بسیار خوبی دارد – 66٪ از کاربران Pinterest پس از دیدن پین های تجاری ، خریدی انجام می دهند.

هنری فرانکو ، همکار بازاریابی برند در HubSpot ، دو مورد را در مورد رسانه های اجتماعی ارگانیک توصیه می کند. “اول ، مخاطبان خود را اسپم نکنید – برای کاربر هزینه ای ندارد که از گذشته خود گذشته باشد ، و اگر هیچ ارزشی برای آنها ایجاد نکردید ، دقیقاً همان کاری است که آنها انجام می دهند. به آنها ، “Franco می گوید. “دوم ، با مدیریت جامعه فعال باشید. مردم دوست دارند وقتی مارکها دوست دارند و به آنها پاسخ می دهند – این کار تجارت شما را انسانی تر می کند و باعث می شود افراد برای مطالب بیشتر بازگردند.”

برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای بازاریابی رسانه های اجتماعی نهایی ما را ببینید.

  1. تجزیه و تحلیل وب سایت
    بیایید کمی مهندسی معکوس از روند فکر خود انجام دهیم. قبل از هدایت ترافیک به وب سایت ، یادگیری مخاطبان خود مهم است. برای انجام این کار ، سیستم عامل هایی وجود دارد که وب سایت شما مانند Crazy Egg را تجزیه و تحلیل می کند تا ببیند بازدید کنندگان در کجا از دست می دهید. با استفاده از این اطلاعات در اختیار شما ، می توانید محتوای مناسب را برای هدایت ترافیک مناسب به وب سایت خود ایجاد کنید.
  2. مسابقات / هدیه دادن
    یک راه ساده برای هدایت ترافیک به وب سایت شما از طریق مسابقات و ارائه مسابقات است. این می تواند باعث افزایش سریع شما شود ، ضمن اینکه به پیروان خود نیز پاداش می دهد. می توانید از طریق لیست ایمیل یا هر دو میزبان هدایا در رسانه های اجتماعی باشید.

اجرای یک استراتژی مانند این می تواند ساده باشد. فقط این شش مرحله را دنبال کنید:

تصمیم بگیرید که چه بسترهای نرم افزاری را برای میزبانی محل اقامت خود (می تواند چندگانه باشد)
جایزه را انتخاب کنید (بلیط رایگان ، تخفیف و غیره …)
معیارها را انتخاب کنید (نظرات وب سایت ، ثبت نام ایمیل و غیره …)
کپی تبلیغ را بنویسید
ایجاد گرافیک
ارسال و تبلیغ کنید

  1. انفلوانزا
    بازاریابی آنفلوآنزا یک گذرگاه گذرا نیست. در واقع ، این یک گزینه مناسب برای بودجه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. طبق گفته های Google با Google ، همکاری با تأثیرگذار YouTube چهار برابر در آشنایی با نام تجاری نسبت به افراد مشهور مؤثر است. وقتی تأثیرگذار کد ، تخفیف ، لینک یا بازخورد را برای تخفیف ارسال می کنند ، برای هدایت ترافیک به وب سایت خود روی مخاطبان آنها ضربه می زنید.

سخنرانی اصلی برایان هالیگان INBOUND 2018 را به خاطر دارید؟ مشتریان به احتمال زیاد از سازمانهایی با لفظ عالی صحبت می کنند. چگونه می توان گفتن دهان بزرگی را ایجاد کرد؟ ابتدا مشتریان خود را خوشحال کنید. دوم ، با تأثیرگذار کار کنید.

  1. ساختمان لیست ایمیل
    استفاده از خوانندگان و مشتریان فعلی شما راهی عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. هنگامی که یک وبلاگ جدید یا پیشنهاد محتوا ارسال می کنید ، می توانید برای افزایش سریع ترافیک ، آن را به دنبال کنندگان / مشترکان خود ارتقا دهید. با وب سایتهای دارای محتوای سنگین ، خواندن مجدد تکرار شده برای اهداف ترافیکی ، تبدیل و تولید سرب مفید است.

برای شروع کار ، یک لیست ایمیل بسازید یا لیست فعلی خود را رشد دهید. در زیر چند استراتژی که می توانید استفاده کنید:

پیشنهادات محتوا (برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره 23 مراجعه کنید): برای بازدید کنندگان مطالب دروازه ای ایجاد کنید که به آنها نیاز دارد تا یک آدرس ایمیل برای دریافت ارائه دهند. CTA (تماس با اقدام) برای پیشنهادات محتوای خود را در وب سایت خود قرار دهید.
ثبت نام خبرنامه آسان دسترسی: فرم های ثبت نام را در وب سایت خود ، از صفحه اصلی خود تا صفحه مربوط به خود درج کنید. اگر یک بازدید کننده تجربه لذت بخش در سایت شما داشته باشد ، ممکن است بخواهد برای یک خبرنامه ثبت نام کند. این فرآیند را آسان کنید.
از ابزار رایگان فرم HubSpot استفاده کنید تا بتوانید به راحتی یک فرم به سایت خود اضافه کنید و رشد لیست ایمیل خود را شروع کنید.

رسانه های اجتماعی: تبلیغ خبرنامه نامه الکترونیکی شما در رسانه های اجتماعی ، چه از طریق پست و چه مسابقه / ارائه ، راهی عالی برای تبدیل دنبال کنندگان فعلی شما به مشترکان است.
بیاموزید که چگونه یک لیست ایمیل را از ابتدا ایجاد کنید یا لیست ایمیل خود را در اینجا بزرگ کنید.

9- تعامل جامعه
هرچه شناخت برند شما بیشتر باشد ، ترافیک بیشتری به وب سایت خود هدایت خواهید کرد. یکی از راه های رسیدن به شناخت برند فعالیت و مشارکت در جامعه است. شما می توانید امروز با شرکت در بحث های گروهی فیس بوک در صنعت خود ، پاسخ دادن به سؤالات در وب سایت های انجمن عمومی و تعامل با طرفداران خود در رسانه های اجتماعی ، استراتژی تعامل را پیاده سازی کنید.

یکی از مارک های مورد علاقه من در رسانه های اجتماعی Taco Bell است. تاکو بل برای خوشحال کردن مشتریان خود هر روز با کاربران در رسانه های اجتماعی درگیر می شود. چند نمونه از توییتر را در زیر مشاهده کنید.

تاکو بل مشتریان خود را در توییتر خوشحال می کند.
منبع تصویر: توییتر

در مثال بالا ، تاکو بل از یک صدای جیر جیر ساده از مشتری استفاده می کند تا با مخاطبان خود درگیر شود.
تاکو بل برای خوشحال کردن مشتریان در توییتر از شوخ طبعی استفاده می کند.
منبع تصویر: توییتر

فقط به یاد داشته باشید که مفید و انسانی هستید. هیچ کس دوست ندارد پیوندهای اسپم را وقتی سؤال سریع آنلاین می پرسند ، دوست دارد.

  1. ارسال مهمان
    در همین راستا ، نوشتن پست های مهمان می تواند باعث ایجاد ترافیک به سایت شما شود. ارسال مهمان نشان می دهد شما در انجمن خود فعال هستید ، در حالی که به وب سایت خود نیز پیوند دارید – درباره تولید لینک های زیر در زیر.

برای اجرای یک استراتژی ارسال مهمان ، باید سایتی را پیدا کنید که مناسب شرکت شما باشد ، یک پست وبلاگ را تهیه کرده و سپس یک نوشتن بنویسید. کارولین فورسی ، نویسنده کارمندان در وبلاگ بازاریابی HubSpot ، می گوید ، “اگر من به من نشان دهد که نویسنده تحقیقات خود را قبل از زمان انجام داده است ، من به خصوص با یک مهمان جذابیت می کنم.

به عنوان مثال ، اگر به من بگوید كه چگونه این قطعه می تواند برای خوانندگان من جذاب باشد ، خیلی به زمین توجه می كنم. علاوه بر این ، من تحت تأثیر قرار می گیرم وقتی یک نویسنده می تواند شکافهایی را در محتوای ما بشناسد و اینکه چگونه قطعه آنها به جای رقابت با محتوای موجود ، این شکاف ها را پر می کند. “

  1. سئو در صفحه
    SEO در صفحه می تواند به وب سایت شما در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجوگر کمک کند و ترافیک بیشتری به شما کمک کند. برخی از عناصر SEO در صفحه شامل عنوان صفحه ، عنوان ، توضیحات متا ، متن متن تصویر و URL (به علاوه موارد بیشتر) است. نمایش در موتورهای جستجو باعث ایجاد ترافیک بیشتر برای سایت شما خواهد شد. برای شروع کار با SEO در صفحه ، راهنمای نهایی ما در مورد SEO در صفحه را در اینجا ببینید.
  2. پیوندهای با کیفیت
    برای هدایت ترافیک به سایت خود ، باید در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید. برای اینکه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید ، باید در صنعت خود یک مقام باشید. یکی از راه های انجام این کار ، علاوه بر مدل موضوع / خوشه که در بالا توضیح داده شد ، دستیابی به لینک های با کیفیت است. اگر وب سایت هایی با اقتدار بالا به سایت شما پیوند دارند ، این اعتبار بیشتری به شما می دهد.

ایرینا نیکا ، استراتژیست ارشد محتوا در HubSpot می گوید: “دو راه اصلی وجود دارد که بک لینک های با کیفیت می توانند به ترافیک بیشتر به وب سایت کمک کنند: افزایش رتبه و ترافیک ارجاع رانندگی. از یک طرف ، بک لینک ها یکی از مهمترین موارد هستند عوامل رتبه بندی برای هر موتور جستجوگر اصلی در آنجا. با کسب مداوم لینک های باکیفیت از وب سایت های مربوطه ، رتبه خود را در SERP بهبود می بخشید و در نتیجه ، بالایی در ترافیک ارگانیک خود مشاهده خواهید کرد. “

نیکا می افزاید: “از طرف دیگر ، بک لینک نیز می تواند میزان قابل توجهی از مراجعه به سایت را به خود جلب کند. این مسئله در صورت ذکر در وب سایت اخبار محبوب انتظار می رود. اگر ذکر شد می توانید از مراجعه به سایت نیز بازدید کنید (و در مقاله ای که قبلاً رتبه خوبی برای کلمات کلیدی با حجم بالا جستجو کرده و به یک جریان ثابت از ترافیک تبدیل می شود ، پیوند داده شده است.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید بک لینک بگیرید؟ اطلاعات بیشتر در اینجا

  1. بازاریابی ویدیویی
    وقت آن است که بازاریابی ویدیویی را به استراتژی محتوای خود اضافه کنید. طبق گزارشی از سیسکو ، ویدیو تا سال 2022 82٪ از ترافیک را به خود اختصاص می دهد. اجرای بازاریابی ویدیویی را در استراتژی خود در اسرع وقت آغاز کنید زیرا این محتوا است که مردم روی آن کلیک می کنند.

می توانید ویدیوهایی را برای اینستاگرام یا فیس بوک استوری ایجاد کنید ، فیلم های زنده ، IGTV ، فیس بوک دیده بان ، فیلم های خبری خبری ، یوتیوب و غیره می خواهید امروز شروع کنید؟ هر آنچه را که باید در راهنمای نهایی ما برای بازاریابی ویدیویی بدانید ، بیاموزید.

  1. بازپس گیری محتوا
    برای هدایت ترافیک به سایت خود به محتوا نیاز دارید اما در تلاش برای ایجاد ایده هستید؟ من آن را دریافت کردم یک راه عالی برای غلبه بر این موانع ، بازگرداندن مطالب قدیمی است. یک پست خوب در وبلاگ بگیرید و آن را در یک ویدیو مجدداً مجدداً تصور کنید. یا اگر پادکست دارید که واقعاً خوب عمل کرده است ، یک پست وبلاگ در آن موضوع بنویسید. با استفاده از محتوا که قبلاً خوب عمل کرده است ، همچنان به سمت سایت شما هدایت می شوید.
  2. ابزارهای جستجوگرها
    برای هدایت ترافیک به وب سایت خود ، مهم است که دانشجوی سئو باشید. یادگیری ابزارهای SEO مانند Google Analytics ، Ahrefs و SEMrush به شما کمک می کند تا استراتژی لازم برای ایجاد ترافیک به وب سایت خود تهیه کنید.

این ابزارها به شما کمک می کنند تا چه چیزی را در سایت خود بیاموزید و آنالیز کنید. به علاوه ، اینها به شما کمک می کنند تا ایده هایی را برای محتوا ارائه دهید که احتمال ترافیک بالایی دارد. جمع بندی بهترین ابزارهای جستجوگرها برای نظارت بر وب سایت خود را بررسی کنید.

  1. بهینه سازی تاریخی
    بهینه سازی تاریخی فرایندی است که ما در HubSpot برای به روزرسانی مطالب قدیمی وبلاگ و ایجاد ترافیک بیشتر و پیشرو استفاده می کنیم. اگر شما چیزی شبیه ما هستید ، اکثر بازدیدها و بازدیدهای وبلاگ ماهانه شما از ارسال های قدیمی تر صورت می گیرد.

پاملا واژان ، مدیر اصلی بازاریابی در تیم استراتژی وب HubSpot ، زن a.k.a. زنی که ما را با مفهوم بهینه سازی تاریخی آشنا کرده است ، درباره این موضوع به طور گسترده نوشت.

او می گوید ، “بهینه سازی تاریخی یک تاکتیک مناسب برای وبلاگ است که چندین سال در آن وجود دارد ، زیرا شما نیاز به ایجاد مقدار قابل توجهی از جستجو برای جستجوی ارگانیک دارید ، توده ای مهم از مشترکین وبلاگ و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اید ، و به یک مخزن قابل توجه از پست های قدیمی که در اختیار شما است ، نیاز دارید. “

Vaughan می افزاید: “بهینه سازی تاریخی باید بخشی از استراتژی کلی وبلاگ نویسی شما باشد – نه کل استراتژی.”

در اینجا ، او فرایند گام به گام خود را بهینه سازی تاریخی می گذارد.

  1. بهینه سازی جستجوی صوتی
    به یاد داشته باشید در “پری دریایی کوچک” وقتی آریل می خواست به آنجا برود که مردم آنجا باشند؟ همین اصل در مورد بازاریابی دیجیتال نیز صدق می کند. به منظور هدایت ترافیک به وب سایت خود ، مهم است که افرادی را که جستجو می کنند نشان دهید.

جستجوی صوتی منطقه ای است که به طور فزاینده ای رتبه بندی می شود. در حقیقت ، طبق PwC ، 65٪ از افراد 25 تا 49 ساله حداقل یک بار در روز با دستگاههای دارای صدای خود صحبت می کنند. به همین دلیل بهینه سازی محتوای شما برای جستجوی صوتی ضروری است.

در اینجا چند نکته برای شروع کار آمده است:

تحقیق در مورد کلید واژه های دم بلند: وقتی افراد از جستجوی صوتی استفاده می کنند ، آنها با جملات کامل صحبت می کنند. برای بهینه سازی جستجوی صوتی ، تحقیق در مورد کلید واژه های دم بلندتر را شروع کنید.
نوشتن مطالب با محوریت پاسخ: مطالبی که می نویسید باید به سوالات مخاطبان شما پاسخ دهد.
بهینه سازی برای قطعه ها: بلندگوهای هوشمند مانند الکسا و Google Home به دنبال پاسخ های کوتاه و مختصر هستند. نوشتن خلاصه های سریع در پست های شما ، موتورهای جستجوگر و بلندگوهای هوشمند را برای پیدا کردن پاسخ مورد نیاز آسان می کند.

  1. سئو محلی
    اگر شرکت شما یک فروشگاه آجر و ملات است ، سئو محلی عامل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. همکار من ، کلسی اسمیت در این بلاگ درباره آن نوشت. او می گوید: “برای جمع آوری اطلاعات برای جستجوی محلی ، موتورهای جستجوگر به سیگنال هایی مانند محتوای محلی ، صفحات پروفایل اجتماعی ، پیوندها و استنادها تکیه می کنند تا مناسب ترین نتایج محلی را به کاربر ارائه دهند.”

به عنوان مثال ، وقتی شخصی “بهترین پیتزا نزدیک من” را در Google تایپ می کند ، نتایج توسط مکان کاربر ایجاد می شود. ابزاری مانند Google My Business و Moz محلی به مشاغل کمک می کنند تا لیست و نقل قول های فهرست خود را مدیریت کنند تا در جستجوهای محلی نمایان شوند.

برای رتبه بندی برای جستجوی محلی:

اطمینان حاصل کنید که نام ، آدرس و شماره تلفن شما (NAP) در صفحات Google My Business و رسانه های اجتماعی شما سازگار است.
برای نظارت بر فهرست هایی مانند Yelp ، Foursquare ، بهترین وب و غیره از یک ابزار مدیریت دایرکتوری استفاده کنید.
در سایتهایی مانند Google Trends ، اصطلاحات جستجوی مبتنی بر مکان را جستجو کنید و از آنها استفاده کنید ، که اصطلاحات جستجوی محبوب را در مناطق مختلف تجزیه و تحلیل می کند.

  1. آزمایش A / B
    علاوه بر راهنمایی و رانندگی به وب سایت خود ، می دانید وقتی شعار “دوباره امتحان کنید ، تست کنید و تست کنید” بازاریاب هستید.

آزمایش A / B یک تست تقسیم است که به شما کمک می کند تعیین کنید کدام نسخه از یک کمپین بهترین عملکرد را دارد. این تست ها می توانند اطلاعات کلیدی در مورد مخاطبان خود به شما ارائه دهند ، بنابراین می توانید محتوا و پیشنهادهایی متناسب با سایت ایجاد کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای شروع کار استفاده کنید. جمع بندی ما از بهترین ابزارهای تست A / B را در اینجا مشاهده کنید.

  1. پیوند داخلی
    هنگامی که یک بازدید کننده به وبلاگ شما می آید ، هدف شما این است که آنها را به ادامه خواندن در سایر صفحات وب سایت خود هدایت کنید. به همین دلیل پیوندهای داخلی – پیوند به صفحات دیگر در سایت شما – بسیار مهم هستند. هنگامی که بازدید کنندگان به صفحات دیگر وب سایت شما ادامه می دهند ، احتمالاً آنها تبدیل می شوند و علاقه مندان به برند می شوند.

به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از مدل ستون / خوشه که در بالا توضیح داده شد ، یک ساختار پیوند داخلی ایجاد کنید. صفحات ستون و خوشه به جلو و عقب پیوند می خورند ، که باعث افزایش اعتبار سایت شما در موتورهای جستجو می شود و در عین حال احتمال تبدیل را نیز افزایش می دهد.

  1. سئو فنی
    سئو فنی بر روی پس زمینه وب سایت شما متمرکز است تا ببیند چگونه صفحات از نظر فنی تنظیم و ساماندهی شده اند. فاکتورها شامل عناصری مانند سرعت صفحه ، خزیدن ، نمایه سازی و موارد دیگر هستند. متیو هاولز باربی ، مدیر کسب HubSpot ، در مورد سئو فنی در این وبلاگ نوشت. او در این باره می گوید: “تغییرات SEO قدرت فنی را دست کم نگیرید. [SEO فنی] منجر به افزایش ترافیک ارگانیک ما در بیش از 50٪ در طی یک ماه شد.”

برای شروع کار با SEO فنی خود ، از برخی از نکات موجود در مقاله Howells-Barby استفاده کنید ، از جمله:

پیوندها و تغییر مسیرهای خراب را برطرف کنید
یک نقشه سایت XML برای زیر دامنه های خود ایجاد کنید
برچسب های متا را تنظیم کنید
H1 سفارشی و معرفی را به صفحات موضوع اضافه کنید

  1. ساختمان جامعه
    ایجاد جامعه ای از علاقه مندان به برند ، راهی عالی برای هدایت مداوم ترافیک به وب سایت شما است. شما می توانید یک گروه فیس بوک ، چت توییتر ، گروه LinkedIn یا Quora Space بطور خاص برای طرفداران و دیگران در صنعت خود که در آن ارزش ایجاد می کنید ، ایجاد کنید ، ضمن اینکه به سایت خود نیز بازگردید.

یک نمونه عالی از ایجاد جامعه از مشاغل مربیگری حرفه ای CultiVitae است. آنها یک گروه فیس بوک بسته دارند که امیلی ، بنیانگذار ، به سؤالات پاسخ می دهد و فرصت های شبکه سازی را فراهم می کند. با بیش از 3000 عضو در این گروه ، CultiVitae برای پیروان خود ارزش ایجاد می کند ، ضمن اینکه محصول خود را نیز تبلیغ می کند.

کسب و کار مربیگری حرفه ای گروه فیس بوک.
قوانین مربیگری شغلی قوانین گروه فیس بوک.
منبع تصویر: Facebook

این نوع اجتماعات شما را در ذهن مشتری خود نگه می دارند. بعلاوه ، این یک راه عالی برای تعامل با پیروان و یادگیری بیشتر مخاطبان خود است زیرا در طول زمان تکامل می یابند.

  1. پیشنهادات محتوا
    پیشنهادات محتوا ، که گاهی اوقات به عنوان آهنرباهای سرب نیز گفته می شود ، روشی برای استفاده از محتوا برای هدایت ترافیک به سایت شما و تولید سرب است. پیشنهادات محتوا بسته به این که مشتری در چه مرحله ای از خریدار قرار داشته باشد متفاوت است ، اما می تواند شامل وبینارها ، راهنماها ، گزارشها ، آزمایشات ، دموها ، لیست های چک و موارد دیگر باشد. شما می توانید در مورد انواع مختلف پیشنهادات محتوا در اینجا و نحوه ایجاد محتوا برای هر مرحله از سفر خریدار در اینجا بیاموزید.
  2. پوشش رسانه ای و روابط عمومی
    پوشش رسانه ای بدست آمده راهی عالی برای جلب آگاهی از برند برای شرکت و ترافیک وب سایت شما است. اگر تیم های بازاریابی و روابط عمومی شما با یکدیگر همکاری می کنند ، می توانید به سایت خود ترافیک ایجاد کرده و از نظر شفاهی عالی ایجاد کنید.

الی فلاناگان ، مدیر ارشد ارتباطات شرکتی در HubSpot ، می گوید: “اگرچه اکثر رسانه ها این روزها سعی می کنند از پشت پرده در داستانهای خود دوری کنند (معمولاً این خلاف دستورالعمل های سرمقاله آنهاست) ، این بدان معنی نیست که یک داستان خوب نخواهد بود. اخبار مربوط به محصولات شما یا خدمات جدید ، فرهنگ شرکت شما یا حتی رهبری فکر شده در صنعت ، همه می توانند محرک بزرگی برای خواننده ای باشند که شاید از آن شنیده نشده باشد. شرکت شما قبلاً است و می خواهد اطلاعات بیشتری کسب کند. “

  1. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی
    دکمه های اشتراک اجتماعی پیوندهایی هستند که مطالب خود را در رسانه های اجتماعی برای خوانندگان آسان می کنند. هنگامی که خوانندگان شما به عنوان تبلیغ کننده محتوای شما تبدیل می شوند ، میزان ترافیک شما بیشتر می شود. در اینجا یک برگه تقلب سریع در مورد ایجاد دکمه های اشتراک اجتماعی آورده شده است.

وقتی دکمه های اشتراک اجتماعی خود را ایجاد کردید ، چگونه می توانید افراد را به اشتراک بگذارید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند؟ در اینجا چند نکته برای شروع کار آمده است:

از مردم بخواهید در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند
محتوای قوی ایجاد کنید
شامل مطالب قابل نقل است
چندرسانه ای مانند تصاویر ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و غیره را اضافه کنید.

  1. بهینه سازی CTR
    پس از ارسال محتوای شما و شروع به رتبه بندی در موتورهای جستجو ، اطمینان حاصل کنید که افراد برای خواندن پست های شما روی کلیک می کنند. کلیک شما از طریق نرخ (CTR) اندازه گیری می کند که روی پست شما کلیک کرده و آن را در برابر تعداد افرادی که پیوند پست شما را مشاهده کرده اند (مثلاً صفحه فرود ، ایمیل یا تبلیغات) خوانده شده است.

یک ابزار عالی برای اندازه گیری CTR ارگانیک شما کنسول جستجوی Google است. برای اینکه افراد بیشتری بتوانند از طریق سایت خود از طریق سایت خود کلیک کرده و از طریق سایت خود ترافیک را انجام دهند ، نوشتن توضیحات و عناوین متا قانع کننده و مناسب است. برای نوشتن برچسب های متا با کیفیت که دارای ارزش کلیک هستند ، اطمینان حاصل کنید که عناوین شما کوتاه و پرتحرک است و توضیحات شما باعث می شود بازدیدکنندگان تمایل بیشتری داشته باشند. این به SEO موجود در صفحه ، که در بالا توضیح داده شده است ، پیوند می زند.

  1. پست های آکادمی / دانش بنیان
    یک نوع محتوا که می تواند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند ، محتوای آموزشی است. اگر دوره ها ، گواهینامه ها یا پست های دانش بنیان ایجاد کنید که برای مخاطبان شما مفید باشد ، به احتمال زیاد شاهد افزایش ترافیک خواهید بود.

به عنوان مثال ، HubSpot از آکادمی HubSpot برای تولید محتوا استفاده می کند که برای مخاطبان ما مفید است. ما برای پاسخ به سؤالات ، فیلم ها ، دوره های صدور گواهینامه و مقالات دانش بنیان را ارائه می دهیم. نمونه ای از مقاله دانش پایه را در زیر مشاهده کنید.

مقاله پایه دانش HubSpot.
منبع تصویر: HubSpot

اگر در تلاش هستید تا به وب سایت خود مراجعه کنید ، تنها نیستید. اجرای نکات فوق می تواند به شما در افزایش هرچه سریع تر ترافیک کمک کند. وقتی ترافیک شما شروع به پیشرفت کرد ، وقت آن است که در مورد تبدیل ها فکر کنید. در اینجا در مورد بهینه سازی نرخ تبدیل اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>