در روزها و هفته های پس از COVID-19 پرورش آن سر زشت زندگی تغییر کرده است و تغییر دوباره و پس از آن فقط برای اندازه گیری خوبی تغییر یک بار دیگر. به عنوان یک نتیجه هر کس در مقابله با استرس اضافه شده اما ارشد جمعیت و کسانی که با سیستم ایمنی بدن شده اند به خصوص ضربه سخت.

با نرخ عفونت نوسان در سراسر آمریکا از جمله در ایالت یوتا سالمندان می خواهید به دانستن آنچه که آنها می توانید انجام دهید به ماندن متصل با دوستان و خانواده و در عین حال سالم در همان زمان. در اینجا برخی از ایده ها را به شما آغاز شده است.

یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید برای سلامت خود و خلق و خوی خود را فعال ماندن است. تازه هوا خوب است برای بدن و ذهن به عنوان طولانی به عنوان شما در حفظ و خوب 6-پا شعاع اجتماعی فاصله از دیگر پارک را برانگیخت و قدرت-واکر.

COVID-19 یا هیچ COVID-19 آکادمی آمریکایی پزشکان خانواده توصیه می کند سالمندان “حداقل 2.5 ساعت از متوسط ورزش های هوازی (مانند پیاده روی سریع) هر هفته. که به طور متوسط به حدود 30 دقیقه در بیشتر روزهای هفته است.”

شاتر

در حالی که سالن های ورزشی و دیگر مراکز تفریحی ممکن است بسته یا تلقی نا امن برای پیری مردم آن را هنوز هم مهم است که به نگه داشتن در حال حرکت است. شما می توانید راه رفتن در اطراف پارک های محلی سعی کنید برای پیدا کردن تمرینات در یوتیوب است که نیاز به کمی و یا بدون تجهیزات و یا بازی برخی از آهنگ های مورد علاقه شما و رقص برای کمی.

اجتماعی فاصله ممکن است به معنای دوری از عزیزان برای کمی در حالی که دیگر اما این بدان معنا نیست که قطع تمام روابط با افراد خارج از خانواده خود است. با رسانه های اجتماعی و جریان ویدئو ابزار مانند Facebook, Instagram, Facetime, مارکو پولو, اسنپ چت و زوم یک راه وجود دارد برای همه برای همیشه در ارتباط ماندن.

با یک دستگاه هوشمند یک ویدیو پخش آنلاين نرم افزار و کمی ابتکار و خلاقیت می تواند مردم جشن تولد, بازی ورق, بازی های به اشتراک گذاری دستاوردهای خواندن آهنگ ها و حتی نگه داشتن خانواده کلیسا جلسات با هم.

با مردم بیشتر نگران تر از همیشه بودن در و در دفاتر پزشکان محلی بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در حال حاضر ارائه خدمات پزشکی از راه دور. شما می توانید همیشه در ارتباط ماندن با مراقب بهداشتی خود صحبت کنید یک پرستار و منظور پر کردن مجدد نسخه همه از راحتی از خانه خود را.

CDC لیست مزایای دیگر از خدمات پزشکی از راه دور در حال حاضر در دسترس از بسیاری از ارائه دهندگان خدمات از جمله

  • مربیگری و پشتیبانی برای بیماران با شرایط بهداشتی مزمن
  • مدیریت وزن و مشاوره تغذیه
  • هیبرید (از راه دور و چهره به چهره) فیزیکی و کاردرمانی روش
  • نظارت بر فشار خون و قند خون ،
  • غیر اورژانس مراقبت به ساکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات
  • مدیریت پرونده برای بیماران روستایی

با این خدمات در حال حاضر در دسترس از راه دور سالمندان قادر به دریافت کاملی از مراقبت های بهداشتی ارائه شده با سفر کمتر به بیمارستان یا مطب.

بدون روشن اجماع در مورد نحوه موثر ماسک واقعا آن را احتمالا بهتر است به امن تر از متاسفم به خصوص برای سالمندان که سلامت ممکن است بیشتر به راحتی به خطر بیافتد توسط COVID-19 عفونت است.

پوشیدن ماسک ثابت شده است به کاهش شانس خود را از ابتلا یا انتقال COVID-19 یا هر گونه بیماری مسری است که اسپرد از طریق عطسه یا صحبت کردن. در مکان های که در آن وجود دارد پایین جامعه گسترش, شما, مراقب بهداشتی خود و اعضای خانواده خود را می تواند به بحث در مورد امکان ملاقات با دوستان و یا اعضای خانواده در فرد است. ماسک صورت ممکن است چنین دیدار با یو پی اس راحت تر به ترتیب.

اگر شما یکی را نداشته باشند و یا می خواهید برای کمک به دیگران که یکی نیست از نظر ساخت ماسک برای خود و جامعه است. با پارچه وانت و یا تحویل گزینه های محلی صنایع دستی فروشگاه شما می توانید همه وسایل شما را بدون نیاز به تماس با.

شاتر

این مشترک در طول زمان به عنوان مشکل این به احساس افسردگی و یا دلسرد. ترفند این است برای پیدا کردن راه هایی برای حفظ سلامت روانی خود را حتی در میان یک محاکمه. انجام این کار شروع می شود با در نظر گرفتن مراقبت از پایه نیازهای فیزیکی مانند گرفتن به اندازه کافی خواب خوردن غذاهای مغذی و فعال ماندن است.

مایو کلینیک لیستی دیگر مراحل شما می توانید برای حفظ یا بهبود سلامت روانی خود را:

  • حفظ روال منظم خود را
  • حد وقت خود را صرف تماشای و یا خواندن اخبار
  • مشغول ماندن
  • باید نگرش قدردانی
  • تمرکز بر روی چیزهایی که شما می توانید تغییر دهید و نه در چیزهایی که شما نمی توانید

یک نویسنده ناشناخته گفت: “نگرانی این است که زباله در کل از زمان. آن تغییر نمی کند هر چیزی. همه از آن است که دزد شادی شما و نگه می دارد شما را بسیار مشغول انجام هیچ چیز نیست.” زمانی که تنش در این جهان آمده ازدحام در, سعی کنید به نگه داشتن بر روی این فکر و تلاش آگاهانه برای تغییر توجه خود را به چیزهایی که شما را در کنترل خود را.

در میراث جوامع بازنشستگی شهروندان را تشویق به ماندن در تماس با عزیزان و شرکت در مناسب برنامه های تفریح و سرگرمی در حالی که حفظ سلامت خود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میراث جوامع بازنشستگی بازدید legacyretire.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de