امریکا, خدا, ترمیم تو هر نقص

جنجال بر سر ما بناهای تاریخی می تواند با استفاده از یک دوز حکمت از پیر گفت: “آیا حذف یک حصار تا زمانی که شما می دانید و چرا از آن قرار داده شد تا در وهله اول است.”

در جنوب که در آن بسیاری از مؤتلفه یادبود ساخته شد به عنوان مبارز نمادهای تبعیض نژادی تغییر بسیار دیر شده از جمله حذف مؤتلفه نشانها از پرچم دولت از می سی سی پی و مداوم تلاش برای تغییر نام مونتگمری را Jefferson Davis دبیرستان که 94 درصد از دانش آموزان آمریکایی آفریقایی تبار فرزندان کسانی که کنفدراسیون مبارزه برای حفظ بردگی گرفته شده است.

اما در جای دیگر تخریب بی رویه و غیر قانونی خرابکاری از بناهای تاریخی به پدران ما نشان می دهد ترسناک فرسایش مشترک ما هویت مدنی و خطرناک دگم نفوذ آموزش در تاریخ ملت ما. فرصت طلب غارتگران نابود نمی مجسمه تعلیم دانش آموزان انجام دهد. چنین حملات اوباش در خاطرات هستند در تضاد به ارزش نه تنها به خاطر آنها یاغی و ضد دموکراتیک اعمال خشونت بلکه به این دلیل آنها را نادیده گرفت اساسی جوهر روح آمریکایی.

در معشوق میهنی سرود “آمریکای زیبا” این اصل توضیح داده شده است در یک قدرتمند و تند و تلخ و نماز “ترمیم خدا تو از هر نقص است.” آبراهام لینکلن نیز اسیر این احساسات را توصیف آمریکا به عنوان یک “تقریبا مردم انتخاب شده است.” آمریکا میراث است و نه منحصرا از قدیسین و گناهکاران. آن استثنایی در اببس و جریان نهفته در خود اعلام کرد کمال اما در حال تلاش آرمان گرایی. امریکا همواره یک آزمایش از خود دولت توسط ناقص است. هدف آن می گوید: قانون اساسی مقدمه یک مطلب کامل در اتحادیه.

“گاهی گفته شده است که نمی توان اعتماد کرد و دولت خود را” توماس جفرسون گفت: در توصیف آن غالب مشاهده اشرافی سلطنت. “او می تواند پس از آن بود اعتماد با دولت از دیگران است ؟ یا باید ما در بر داشت فرشتگان در قالب پادشاهان برای حکومت او؟” ما قانون اساسی سیستم کنترل و توازن ساخته شده بود بر فرض خطاپذیری بشر.

ما باید در حال حاضر پاره کردن آن معماران برای داشتن نقص های خود را ؟ چه مجسمه می توانید زنده ماندن موشکافی قرار میگیرد ، و کسی که بی گناه به بازیگران اولین سنگ ؟

آن است که گفت: عظمت آمریکا را می توان در آن به خوبی. آن را نیز می توان در ظرفیت خود را برای غلبه بر. آمریکا تعریف میراث فرهنگی شده است که بدون گناه زندگی می کردند اما نه به پیروزی در وجود آن است. هیچ جا این بیشتر آشکار از آمریکا با تاریخچه برده داری تبعیض نژادی و نابرابری.

در زمان تاسیس آن امریکا به ارث برده بود از آن, انگلیسی, forbearers عمیقا تثبیت نهاد انسان بندگی, معضل از هر امپراتوری در هر سنی در سراسر جهان است. وجود دارد بی رحمانه طنز در این واقعیت است که نویسنده از خود آشکار اعلام می کند که “همه انسان ها برابر خلق شده اند” یک برده صاحب. و در عین حال که بهشت الهام گرفته از اعلامیه حقیقت را تبدیل به پایه و اساس “جدید تولد از آزادی” آوردن در مورد لغو برده داری در امریکا است. به جای بی اعتبار کردن توماس جفرسون برای زندگی نمی کند تا به اعلامیه بالاترین آرمان های ما ممکن است به جای تعجب است که کسی به خطر بیافتد توسط شرارت برده داری خواهد بود که به معنی ارائه قوی ترین استدلال در برابر آن است.

اگر کسی تا به حال علت را در امریکا در حال سقوط کوتاه از آن آرمان فردریک داگلاس بود. داگلاس فرار برده داری به عنوان یک نوجوان اما او هرگز موفق به فرار تعصب به عنوان یک بزرگسال. دادگاه عالی را درد اسکات تصمیم اعلام شده سیاه پوستان به عنوان “موجودات تحتانی نظم” بود که “هیچ حقوق که مرد ملزم به احترام است.” زمانی که او شنیده آبراهام لینکلن در مراسم تحلیف قبل از وقوع جنگ, وعده, برای دفاع از قانون اساسی پایه و اساس برای بازگشت فراری بردگان اربابان خود و نه به تداخل با برده داری “در ایالات متحده که در آن وجود دارد” داگلاس آماده بود تا در میهن خود و مهاجرت.

اما چیزی در درون او احساس “ابدی اصول” و “نیروهای نامرئی” شکل دادن به سرنوشت ملی. او به زودی شاهد رهایی میلیون ها نفر از بردگان از نام نویسی هزار نفر از سربازان در اتحادیه ارتش و عبور از 13th اصلاح پالايش قانون اساسی آن “گناه اصلی” برده داری. او نیز شاهد همان لینکلن در دومین مراسم تحلیف توصیف برده داری به عنوان یک کتاب مقدس “جرم” و جنگ داخلی به عنوان “وای به دلیل” به هر دو شمال و جنوب به عنوان عادل قضاوت یک “زندگی کند.” او خواهد بود که اولین فرد از رنگ برای حضور در مراسم تحلیف پذیرایی در کاخ سفید که لینکلن را خوش آمد می گوید او را به عنوان “دوست من داگلاس” و میل به دانستن آنچه که او فکر خود را بیان گفتن او وجود دارد “هیچ مردی در این کشور که به نظر من ارزش بیشتر است.”

یک قرن بعد از مراحل یادبود لینکلن دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور را باعث به یادآوری امریکا که با وجود رهایی, “زندگی سیاهان است که هنوز هم متاسفانه فلج توسط manacles تبعیض نژادی و زنجیره ای از تبعیض است.” وجود دارد و در مقابل در سراسر کشور مخاطبان او در توصیف خود “رویا” برای برابری نژادی. در عرض دو سال پس از درد و رنج طولانی پیاده روی در بمب گذاری ها و خشونت وجدان ملت شده بود برای همیشه لطفا برای تغییر. پس از “یکشنبه خونین” و راهپیمایی در Montgomery, Lyndon B. Johnson خواسته کنگره به تصویب یکی دیگر از مهم حقوق مدنی, لایحه. زمانی که رئیس جمهور هیچ غریبه ای به تبعیض نژادی و ناسزا حتی به تصویب رسید حقوق مدنی سرود “ما باید غلبه بر” پادشاه تماشای سکوت welled در اشک.

امریکا و البته همچنان به مبارزه با میراث نژادی و نابرابری. اما با سابقه به عنوان راهنمای ما ممکن است در عین حال غلبه بر بیشتر از آنچه که در ادامه به تقسیم. رهبران بزرگ از گذشته تمدید خیریه برای نقاط ضعف خود شهروندان دانستن آنها نیاز فضل خود. به جای پایین کشیدن کسانی که در گذشته بود که نه به نفع آزمایش هایی که باید تصفیه شده ما به عنوان یک ملت ما ممکن است به جای درخواست برای قدرت و حکمت بهتر است خودمان.

امریکا ترمیم خدا تو از هر عیب.

مایکل اریکسون است که یک وکیل در سالت لیک سیتی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *