Feb. 12 (UPI) — بوئینگ شنبه هشدار داد که در کوتاه مدت هواپیما تحویل می تواند تحت تاثیر شیوع COVID-19 با استناد به افت شدید تقاضا در آسیا که در آن گسترش بدترین است.

شیکاگو مبتنی بر حمل و نقل هوایی غول گزارش هیچ سفارشات جدید خود 737 Max هواپیمای مسافربری و تنها 13 تحویل در ماه ژانویه است. با 85,000 پروازها به مقصد از و یا در چین پس از لغو Jan. 23, صنعت حمل و نقل هوایی کاهش پیدا کرده است.

“من قطعا می توانید ببینید که تأثیر به عنوان یک نتیجه از ترافیک تأثیر برخی از نزدیک ترم سه ماهه نخست سال تحویل برای بسیاری از ما” بوئینگ مدیر عامل گرگ اسمیت گفت: در یک سرمایه گذار در کنفرانس روز شنبه.

این COVID-19 شیوع محور است در چین و تا کنون آلوده بیش از 40 ، 000 نفر کشته و بیش از 1000. آن اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی یک اورژانس بهداشت جهانی در ژانویه. 30.

چینی حامل به سرعت در حال رشد و ملت است انتظار می رود به نهایت رسیدن ایالات متحده به عنوان بزرگترین بازار سفر. تضعیف حمل و نقل هوایی بخش مطرح می تواند دراز مدت مشکل به عنوان تجارت تنش بین دو کشور در سال گذشته باعث شد این صنعت کمترین تقاضا برای حمل و نقل هوایی در یک دهه.

تاثیر coronavirus به مقدار بیشتر خبر بد برای بوئینگ که برای یک سال بوده است مختل شده و پایه آن 737 Max سری به دلیل نقص در پرواز نرم افزار. دوشنبه, بوئینگ پرواز 737 Max هواپیمای مسافربری در شهر کانزاس فرودگاه بین المللی به عنوان بخشی از تست برای نرم افزار خود را حل کنند. پرواز اولین بار بود که مدل پرواز در خارج از منطقه از بوئینگ شمال غربی محوطه دانشگاه پس از حداکثر ناوگان مبتنی بود در ماه مارس گذشته.

“بوئینگ 737 MAX شروع به پرواز به فرودگاه در 7 فوریه سال 2020 به انجام یک سری از مهندسی پرواز با به روز رسانی نرم افزار” این شرکت اعلام کرد. “این غیر تجاری پرواز آزمایشی با یک آزمون کوچک تیم در هیئت مدیره را از ورزش کوتاه و مسافت های طولانی پرواز به دنبال آب و هوا و ارتفاع شرایط است که کمک خواهد کرد که راضی آزمون های خاص شرایط را برای به روز رسانی نرم افزار..”

بوئینگ گفته است که انتظار دارد recertification برای 737 Max بعد از این سال.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im