یکی از سوالات من بیشتر متداول در مورد وسایل نقلیه الکتریکی (EV) است: “آنها واقعا تمیز گزینه است؟” در حالی که واضح است که به طور کامل برق خودرو حذف گازهای خروجی اگزوز مردم اغلب تعجب می کنم که در مورد گرمایش جهانی گازهای گلخانه ای از تولید برق برای شارژ EV. آخرین اطلاعات تأکید می کند که رانندگی در تولید برق به طور قابل توجهی کمتر تولید گازهای گلخانه ای نسبت به استفاده از بنزین و بهتر است در طول زمان است.

برق نیروگاه انتشار اطلاعات برای سال 2018 به تازگی منتشر شده است و ما crunched آخرین شماره. بر اساس که در آن EVs فروخته شده اند, رانندگی, متوسط EV تولید گرمایش جهانی و آلودگی برابر یک وسیله نقلیه بنزین می شود که 88 مایل در هر گالن (mpg) اقتصاد سوخت. که به طور قابل توجهی بهتر از کارآمد ترین بنزین خودرو (58 mpg) و به مراتب پاک تر از متوسط جدید بنزین اتومبیل (31 mpg) و یا کامیون (21 mpg) فروش در آمریکا. و برآورد ما برای EV تولید گازهای گلخانه ای است که تقریبا 10 درصد پایین تر از قبلی ما برآورد دو سال پیش. در حال حاضر 94 درصد از مردم در ایالات متحده زندگی می کنند که رانندگی EV تولید کمتر گازهای گلخانه ای نسبت به استفاده از 50 mpg بنزین ماشین.

EV تولید گازهای گلخانه ای پایین تر هستند در سراسر کشور

ucsusa_30220343-1024x624.png

مقايسه آب و هوا-تغییر تولید گازهای گلخانه ای از وسایل نقلیه الکتریکی به اتومبیل های بنزینی ما تجزیه و تحلیل تمام گازهای ناشی از سوخت و رانندگی هر دو نوع از وسایل نقلیه. برای یک ماشین بنزین, این بدان معناست که به دنبال در تولید گازهای گلخانه ای از استخراج نفت خام از زمین در حال حرکت نفت به یک پالایشگاه ساخت بنزین و حمل و نقل بنزین به پر کردن ایستگاه در علاوه بر این به احتراق گازهای خروجی از اگزوز.

برای وسایل نقلیه الکتریکی محاسبه شامل هر دو نیروگاه تولید گازهای گلخانه ای و گازهای گلخانه ای از تولید زغال سنگ و گاز طبیعی و دیگر سوخت نیروگاه استفاده کنید. تجزیه و تحلیل ما متکی بر تولید گازهای گلخانه ای تخمین می زند برای بنزین و سوخت تولید از آزمایشگاه ملی آرگون ای (با استفاده از GREET2019 مدل) و نیروگاه انتشار اطلاعات منتشر شده توسط US EPA. داده های منتشر شده در ژانویه سال 2020 شمارش تولید گازهای گلخانه ای از ما نیروگاه در طول سال 2018 است.

هنگامی که به دنبال در تمام این عوامل رانندگی متوسط EV مسئول کمتر گرمایش جهانی گازهای گلخانه ای نسبت به متوسط جدید بنزین ماشین در همه جا در ایالات متحده است. در برخی از نقاط کشور, رانندگی, متوسط جدید بنزین خودرو تولید خواهد شد 4 تا 7 بار در گازهای خروجی از میانگین EV. برای مثال متوسط EV محور در شمال ایالت نیویورک است تولید گازهای گلخانه ای برابر با یک (فرضی) 231 mpg بنزین ماشین. و در کالیفرنیا یک ماشین بنزین نیاز به دریافت 122 محورها به تولید گازهای گلخانه ای به عنوان کم به عنوان متوسط EV.

در مقایسه با گذشته ما تجزیه و تحلیل استفاده می شود که تا سال 2016 با قدرت گیاه, اطلاعات تولید گازهای گلخانه ای از ارزش های اقتصادی به طور متوسط 10 درصد پایین تر است. کاهش آمده اند که از منابع اولیه:

  • انتشار رای از قدرت گیاهان در ایالات متحده کاهش یافت و بیش از 5 درصد بین سال 2016 و 2018. افت ناشی از کاهش نسل از زغال سنگ و افزایش گاز و باد و انرژی خورشیدی.
  • متوسط بهره وری از EVs فروخته شده به تاریخ در آمریکا بهبود یافته از ما گذشته تجزیه و تحلیل (حدود 6 درصد). این بود که با توجه به فروش تسلا مدل 3 یکی از کارآمد ترین وسایل نقلیه در بازار است. مدل 3 در حال حاضر باعث می شود تا بیش از 20 درصد از ارزش اقتصادی (و بیش از یک سوم از باتری اتومبیل های برقی) تا کنون فروخته شده در آمریکا پس از بهره وری آن است و تاثیر قابل توجهی در محاسبه میانگین EV بهره وری.

یک دهه از بهبود

تغییر از ما برای اولین بار تجزیه و تحلیل از گرمایش جهانی گازهای گلخانه ای از EVs و بنزین وسایل نقلیه در سال 2012 (با استفاده از 2009 نیروگاهی داده) است و حتی بیشتر چشمگیر است. ما در ارزیابی اولیه کمتر از نیمی از ما زندگی می کردند که در آن یک EV تولید گازهای گلخانه ای کمتری از 50 mpg ماشین در حالی که در حال حاضر تقریبا همه از ما می افتد در این رده است. بهبود رانده شده است تا حدی با افزایش EV بهره وری اما سهم عمده ای بوده است از کاهش در تولید برق از زغال سنگ در نیروگاه. برق از زغال سنگ کاهش یافته و از 45 درصد به 28 درصد در کمتر از یک دهه. در همان زمان انرژی خورشیدی و باد برق از رشد کمتر از 2 درصد به 8 درصد در سال 2018 است.

 screen_shot_2020-02-14_at_9.11.07_am.png

خریداران خودرو باید گزینه بود و حتی تمیز کننده با انتخاب کارآمد تر EV

Tesla-model-3-1024x768.jpg

رفته به ادامه مطالب

ما بهترین به صندوق پستی خود تحویل.

متوسط EV است پاک تر از متوسط جدید بنزین خودرو در همه جا در ایالات متحده است. اما اگر شما انتخاب کارآمد ترین EV در دسترس خود را در کاهش تولید گازهای گلخانه ای از تعویض از بنزین به برق خواهد بود و حتی بالاتر است. برای مثال رانندگی 2020 تسلا مدل 3 محدوده استاندارد به علاوه (0.24 کیلووات ساعت/مایل) در کالیفرنیا تولید گازهای گلخانه ای برابر با یک 161 mpg بنزین ماشین و یا کمتر از یک پنجم از گرمایش جهانی گازهای گلخانه ای متوسط جدید بنزین ماشین و بیش از 60 درصد کمتر از حتی کارآمد ترین ماشین بنزین. و در شمال ایالت نیویورک از تولید گازهای گلخانه ای از رانندگی EV می تواند به عنوان کم به عنوان یک دهم کسانی که از متوسط جدید بنزین ماشین.

یکs شبکه همچنان به تمیز کننده ارزش اقتصادی هر دو جدید و استفاده می شود را تمیز کنید و همچنین. این یک مزیت متمایز EVs باید بیش بنزین-سوخت وسایل نقلیه: تولید گازهای گلخانه ای خود را بهتر در طول زمان به عنوان شبکه می شود پاک است. بنزین خودروهای اقتصاد سوخت ثابت است و در نتیجه بنابراین در حال تولید گازهای گلخانه ای خود را به عنوان طولانی به عنوان آنها تکیه عمدتا نفتی برای سوخت.

ucsusa_87036240-1024x624.png

بزرگتر EVs هنوز هم می تواند منجر به کاهش تولید گازهای گلخانه ای

audi-etron-1024x834.jpg

بزرگتر EVs مانند Suv ها و وانت کامیون در حال تبدیل شدن به آرامی در دسترس است و بیشتر به شما وعده داده شده به زودی از جمله یک نسخه الکتریکی از هامر SUV. وسایل نقلیه بزرگتر, آیا بنزین یا برق با قدرت کمتر کارآمد است. اما تغییر از بنزین به برق هنوز یک مزیت است.

نگاهی به عنوان مثال آئودی e-tron EV SUV: با استفاده 0.46 کیلووات ساعت در هر مایل است یکی از حداقل کارآمد EVs در دسترس است. بیشتر قابل مقایسه با بنزین مدل آئودی Q8 بنزین-سوخت SUV نیز ناکارآمد برای یک وسیله نقلیه بنزین با سوخت اقتصاد امتیاز از 18 mpg. آئودی e-tron SUV الکتریکی را تولید کمتر گازهای گلخانه ای نسبت به بنزین-طراحی آئودی Q8 در حالی که رانندگی حتی در dirtiest الکتریکی شبکه در ایالات متحده است. و در تمیزترین شبکه های الکتریکی SUV مسئول کمتر از یک چهارم از گرمایش جهانی گازهای گلخانه ای از بنزین SUV. برای بیش از 90 درصد از مردم رانندگی نسخه الکتریکی از این خودرو تولید خواهد شد کمتر از نیمی از گرمایش جهانی گازهای گلخانه ای از بنزین ،

screen_shot_2020-02-14_at_9.14.09_am.png

EVs در حال یک بخشی از کاهش حمل و نقل تولید گازهای گلخانه ای

خودروهای سواری و کامیون ها یک منبع قابل توجهی از گرمایش جهانی گازهای گلخانه ای در ایالات متحده است. سوئیچینگ از بنزین به برق راه حل حیاتی برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای و اجتناب از بدترین اثرات تغییر آب و هوا. اما این تنها یکی از بسیاری از راه حل های ما نیاز به استفاده از. از آنجا که بسیاری از خودروهای فروخته شده در پنج سال آینده خواهد بود بنزینی مهم است که مطمئن شوید که آن دسته از وسایل نقلیه به عنوان پاک که ممکن است با داشتن قوی اقتصاد سوخت و انتشار استانداردهای.

علاوه بر این اقدامات ما را می تواند به کاهش تمام رانندگی (اعم از بنزین و یا EVs) کمک خواهد کرد که کاهش تولید گازهای گلخانه ای. های سواری با استفاده از حمل و نقل عمومی و ساخت آن را آسان تر به پیاده روی و دوچرخه همه مهم راه حل برای تغییر آب و هوا. اما برای وسیله نقلیه شخصی سفر است که ما نمی توانیم جلوگیری از امروز سوئیچینگ به یک EV می تواند یک تفاوت بزرگ در چگونه مقدار گرمایش جهانی گازهای گلخانه ای تولید کنیم و یکی از بزرگترین اقدامات یک خانواده می تواند به کاهش انتشار کربن خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de