به عنوان همه گیر اسپرد در اینجا چگونه به آرامش

کورونا ویروس شما احساس استرس یا شاید حتی ترسم ؟

خاموش کردن تلویزیون اخبار.

که شماره 1 بیت از مشاوره از E. آلیسون Holman استادیار پرستاری در دانشگاه UC Irvine که مطالعات عاطفی پاسخ به جمعی تروما مانند 9/11 حملات.

در یک نظرسنجی از 4,675 بزرگسالان زیر 2013 بمب گذاری در ماراتن بوستون, Holman دریافتند که افرادی که جذب شش ساعت یک بعد از پوشش رسانه ای مورد حمله گزارش شده احساس استرس بیش از افرادی که در واقع در بمب گذاری.

“اگر شما نشستن وجود دارد, چسب به تلویزیون و رادیو و تلویزیون به میزان کمتر به طور مداوم یادآوری خودتان بارها و بارها در مورد یک رویداد است که در خود اضطراب تحریک” Holman گفت.

“که برای شما خوب است.”

برای کاهش استرس در طول زمان همه گیر Holman توصیه به انتخاب یک یا دو خبر معتبر رسانه ها — مانند مراکز کنترل بیماری و یا دانشگاه جانز هاپکینز — برای پیگیری زمان واقعی اطلاعات است.

“رفتن وجود دارد و در بررسی و پس از آن به نظر نمی آید دوباره برای بقیه روز” او گفت:.

“نمی پرش بر روی هر تیتر. جلوگیری از اطلاعیه های فشار بر روی تلفن خود را به طوری که شما را inundating خود را,” او اضافه شده است. “این مهم است به ماندن مطلع بنابراین شما می دانید اگر یک مستند, اما شما لازم نیست به طور مداوم به روز رسانی.”

Holman دیگر قطعه ای از مشاوره است که می گویند تمرکز بر آنچه شما می توانید کنترل.

“وجود دارد چیزهایی که شما می توانید برای محافظت از خودتان و … که آیا ورزش, خواب, خوردن, خوبی آنها را انجام دهد.

“اما شما نمی توانید موج گرز سحر و جادو و جلوگیری از این,” او گفت:.”پذیرفتن چیزهایی که شما نمی توانید تغییر دهید.”

پادزهر: اقامت مشغول است. تمیز کردن گنجه علف های هرز حیاط تنظیم مجدد اتاق نشیمن خود را با هم قرار داده و آن غفلت آلبوم عکس.

اگر به عنوان یک دانشجو است نه به اندازه کافی استرس زا در حال حاضر با افزوده شدن استرس و اضطراب از کلاس های آنلاین نقل مکان با توجه به کروناویروس و محدود بودن به صفحه اصلی دانشگاه چپمن دانشجو سارا Rightmire شمالی Tustin با استفاده از FaceTime برای بازدید از مطالعه و چت با همکلاسی های همکار که در غیر این صورت هم برای آویزان کردن و یا مطالعه در کتابخانه مدرسه. (عکس از علامت Rightmire اورنج کانتی ثبت نام/SCNG)

“و اگر شما یک پدر و مادر, بازی با بچه های خود را,” او گفت:. “امکان استفاده از بودن در لحظه حال خود را با کودکان است.”

جان Piacentini مدیر برای UCLA Center for اضطراب کودک, انعطاف پذیری, آموزش و پرورش و پشتیبانی (مراقبت) می گوید: پدر و مادر باید خودداری از harping در مورد این بیماری همه گیر به خصوص در مقابل فرزندان خود را.

“این در حال مضطرب بار و کودکان و نوجوانان, تغذیه در آن,” او گفت:. “شنیدن آنها پدر و مادر خود صحبت و آنها اضطراب است. و مردم در تلویزیون مضطرب هستند.”

مانند Holman, Piacentini توصیه به محدود کردن اخبار تلویزیون در حال حاضر. او گفت که او متوقف شد در دسترس نباشد.

“ما در حال catastrophizing به این دلیل که اخبار به ما گفتن به catastrophize,” او گفت:.

“ما نمی خواهیم به کشیدن بچه های ما به تاریک ترین مکان ها. ما نیاز به صداقت اما به apoint. باقی ماندن در حقایق: ‘بله coronavirus می تواند خطرناک برای برخی از افراد, اما آن را نمی مؤثر (بسیاری از) بچه ها, بنابراین اگر شما مریض آن را احتمالا نمی خواهد که بد است.'”

دوچرخه سواران راه خود را در امتداد گردشگاه نوین در نورث توستین در چهار شنبه, مارس 18. 2020. (عکس از علامت Rightmire اورنج کانتی ثبت نام/SCNG)

Piacentini گفت: حتی سالمترین کودکان و نوجوانان با داشتن یک زمان سخت در پردازش آنچه که برای همه یک یک جدید و فوق العاده عجیب و غریب, نسخه طبیعی است. “اما برای اضطراب کودکان,” او گفت: “(خانه در coronavirus اخبار) باعث علائم خود را.”

“یکی از نشانه (از یک بچه با اضطراب) دیدن جهان به عنوان خطرناک تر از آن است. همه از بدترین افکار و ترس آینده درست در ذهن خود,” او اضافه شده است.

“بنابراین ما نیاز به مراقب باشید با آنها. ما نیاز به کمک به آنها را نگه داشتن چیزهای در چشم انداز است.”

چه چیزی بیشتر در معرض خطر است پذیرفته شده و بخشی طبیعی از زندگی است. بیش از 3000 مرگ هر روز در تصادفات, برای مثال, اما ما هنوز هم رانندگی بدون مشاهده هر سوار به یک زندگی یا مرگ را تجربه کرد.

“ما نیاز به قبول که (coronavirus) اعداد واقعی هستند. اما اکثر موارد در حال رفتن به بسیار خفیف.”

Piacentini توصیه چک کردن در با اخبار در بالای ساعت یک بار و یا دو بار در روز اما پس از آن تبدیل تلویزیون خاموش.

“هنگامی که شما اطلاعات شما لازم نیست به تماشای دوباره و دوباره.”

او معتقد است مردم در تلاش برای غرق شود باید دانلود برخی از برنامه های تمرکز حواس مانند لبخند ذهن یا Headspace. و هر از گاهی آنها را باید از چند دیافراگم (و از دیافراگم) تنفس بازدم به مدت 5 ثانیه بعد از هر یک.

“رفتن به خارج” او گفت:. “نگاهی به پیاده روی. گرفتن برخی از هوای تازه.”

Holman همچنین معتقد است که شما باید یک نقطه انجام هر آنچه در آن است شما اتفاق می افتد برای پیدا کردن آرامش بخش است. یک فرد کاهنده استرس ممکن است یوگا; دیگر ممکن است در حال اجرا است.

“اگر در نظر گرفتن یک حمام داغ است آرامش بخش و سپس آن را,” او گفت:. “برای من این رقص است.”

رسیدن به دیگران از طریق رسانه های اجتماعی و تلفن می تواند کمک به هر کسی احساس بزنید دیوانه.”همیشه در ارتباط ماندن با مردم شما می دانید و عشق به مطمئن شوید که آنها خوب است.”

بالاتر از همه او افزود: خودداری از اراذل و اوباش ذهنیت است.

“ما موضوع را به اجتماعی سرایت. در این نوع از بحران مسئولیت اجتماعی از ذات است. به جای گرفتار شدن در (کاغذ توالت احتکار) و با تمرکز بر خود به خود اضطراب به حمایت از دیگران” او گفت:.

“این نوع از مسائل است که در واقع برای شما خوب است.”

Piacentini توصیه چسبیده به یک روال.

“برای کودکان و نوجوانان وجود دارد باید مدرسه, ساختار, با ناهار,” او گفت:.

“سگ برای پیاده روی است. پیدا کردن که قطعه عادی.”

و به یاد داشته باشید روزی عبارت “اجتماعی فاصله” را فقط در پاسخ به یک سوال در Trivial Pursuit.

برای اطلاعات بیشتر در مدیریت اضطراب رفتن به مراقبت center.ucla.edu .

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im