دوچرخه بوم: آمریکا و افزایش فروش شرکت با کسب و کار جدید از حوصله آمریکایی در میان COVID-19

10 ژوئن (فردا) — پس از سالها بدون زرق و برق و کاهش فروش در ایالات متحده دوچرخه صنعت دریافت کرده است عمده فشار توسط COVID-19 pandemic به عنوان فاصله گرفتن قوانین و محدودیت های دیگر منجر شده بیشتر خانواده های آمریکایی به خارج از منزل.

به طور کلی دوچرخه فروش رسید و با 31 درصد به 1.3 میلیارد دلار در سه ماه اول سال 2020 در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته با توجه به NDP تحقیقات بازار به عنوان مردم به دنبال امن تفریح و سرگرمی در آغوش دوچرخه سواری در میان سخت stay-at-home سفارشات در سراسر کشور.

تبلیغات

Ridership افزایش یافته است و حتی در مناطق که در آن جنبش محدودیت نیست, به عنوان, تنگ, علت خاموش شدن ناگهانی غیر ضروری کسب و کار.

صنعت با بهره گیری کارشناسان می گویند به دلیل دوچرخه سواری ثابت کرده است به خوبی مناسب به واقعیت های جدید از COVID-19 عصر. با دوچرخه سواری خطر انتقال رمان coronavirus کم است و آن را سازگار با فاصله دستورالعمل و می تواند یک خانواده ،

دوچرخه مغازه ها شده اند مجاز به باز بماند به عنوان یک ضروری در صنعت حمل و نقل و بسیاری از مردم رفتند به آنها با توجه به آمارهای غیر انتفاعی PeopleForBikes ائتلاف.

این گروه می گوید دوچرخه آنلاین خرید در نزدیکی شروع بحران بهداشتی در ماه مارس افزایش یافت و حدود 1,400 درصد و حضوری فروش صعود 41 درصد سال به سال. خرید و فروش دوچرخه, قطعات نیز افزایش 466 درصد است.

سرعت فروش جدید تبدیل شده است به طوری که قریب به اتفاق برخی از مغازه ها دوچرخه تبدیل شده اند غرق خریداران تقاضاهای مصرانه برای لباس های جدید و یا مایل آنهایی که قدیمی تعمیر.

این COVID دوچرخه رونق شده است قابل توجه خروج از هنجار بیش از سه سال گذشته است. بیش از آن دوره دوچرخه فروش در سراسر کشور اساسا مسطح یا در اندکی کاهش است.

در حال حاضر در چه می تواند سیگنال دراز مدت تغییر صنعت شاهد بازگشت این نوع از سواران کارشناسان می گویند بوده است دست خوش پیشامد میشه دور برای سال — خانواده ها و کودکان است.

NDP تحلیلگر خنجر Sorenson یک کارشناس در مصرف کننده ورزشی صنعت گفت: ارقام خرس که از.

فروش سبک زندگی و اوقات فراغت دوچرخه که درخواست تجدید نظر به علی بزرگسالان سواران افزایش بیش از 120 درصد در ماه مارس و کودکان دوچرخه فروش مشخصی 56 درصد است. فروش دوچرخه های جاده — کسانی که درخواست تجدید نظر به جدی تر علاقه مندان — دیدم فقط 4 درصد رشد داشته است.

بازگشت خانواده سواران هل دادن دوچرخه سازندگان و فروشندگان خود را به تجدید نظر هسته استراتژی.

“من قطعا فکر می کنم فروش موج دعوت از صحبت های بسیاری در مورد چگونگی ادامه این روند” Sorenson گفت. “پیدا کردن کوتاه مدت, راه های عملی برای ادامه, خانواده, علاقه, دوچرخه سواری برای این دوره از تابستان است یک گام نزدیک.”

به نگه دارید تا فروش در سال های اخیر ایالات متحده دوچرخه صنعت تا به حال به تمرکز بر بازاریابی به یک اعتماد اما کوچکتر مجموعه ای از جدی متعهد ورزشکاران و با پیروی از روند مانند e-دوچرخه و-خسته شن دوچرخه.

با رنسانس سنتی سواران Sorenson گفت: نباید زیادی را برای نمایندگی به نگه داشتن خانواده جمعیت آینده.

“ساده تلاش های مانند آموزش خرده فروشی کارکنان در مورد چگونگی کمک به جدیدتر سواران دریافت و با خیال راحت لذت بردن از دوچرخه سواری دوباره می تواند پرداخت سود سهام بزرگ” او گفت:.

طولانی مدت وی افزود: این فرصت فقط به عنوان خوشبو.

“من یک فرصت برای بازاریابی به تعامل با هر دو خانواده ها و علاقه مندان است. چالش برای هر دو فروشندگان و تولید کنندگان این است که چگونه به تعادل هر دو پیام ها و خدمات هر دو سوار شدند.”

ارل فروشگاه دوچرخه در آتلانتا به عنوان مثال شده است آنقدر شلوغ است که صاحبان مشتریان گفت که ماه گذشته آنها نبود قادر به پاسخ به تماس های تلفنی و یا ایمیل و دیگر هیچ.

“ما خدا را شکر برای همه کسب و کار است. … ما در حال تجربه یک موج تعمیرات و فروش” فروشگاه وب سایت متحده است.

COVID-19 همه گیر باعث تغییر زندگی در شهر نیویورک

TD مشتریان بانک پوشیدن محافظ ماسک صورت آنها به عنوان منتظر در صف برای ساعت برای ورود به یک محله چینی ها شعبه بانک در شهر نیویورک در تاریخ 28. عکس از جان nascar / seahawk/مهر | مجوز عکس

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im