Bullet train کاربی نگه می دارد chugging

دشمنان از کالیفرنیا با سرعت بالا راه آهن پروژه بودند heartened زمانی که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در دولت خود از دولت آدرس در ماه فوریه گذشته به نام “پیرایش” آن را به ساده دره مرکزی مسیر. Newsom گفت: پروژه “که ballooned است در قیمت از $45 میلیارد دلار به 77 میلیارد دلار از کنترل خارج شده است.” Newsom درست بود. اما او ساخته شده یک خطای مهلک.

استاندار جدید باید کار کرده اند به کشتن این نیمه پخته به طرح اتصال خلیج سان فرانسیسکو منطقه با لس آنجلس از طریق مدرن به سبک اروپایی آموزش سیستم. هنگامی که رای دهندگان مورد تایید گزاره 1A در سال 2008 ارائه شده است که $9.95 میلیارد دلار در اوراق قرضه به صندوق استارت بخش, آنها وعده داده شده بود رعد و برق سریع, سرعت, سرمایه گذاری خصوصی و کم هزینه.

به جای قطار پروژه بدل به یک کاربی که خیلی غیر قابل تشخیص از سال 2008 پیشنهاد که یکی از نخستین نویسندگان سابق بهداشت ، کوئنتین Kopp, D-سان فرانسیسکو علنا مخالف آن است. این پیشنهاد نمی تواند فریب خصوصی پول و به اشتراک گذاری آهنگ با قطار رفت و آمد — معنی آن را نمی خواهد دیدار قول داد بار سفر. دادگاه ها مجاز جدید تراز به ادامه و با وجود آن بسیاری از انحرافات از سرپا نگه داشتن. 1A.

سریع به جلو به ماه گذشته زمانی که کالیفرنیا با سرعت بالا راه آهن اقتدار منتشر شد آخرین پروژه طرح. به جای پوسته پوسته شدن بازگشت به قدرت است که از تبادل یک $18.1 میلیارد پیشنهاد به خط از Bakersfield بیش از 4000 پا-بالا تهاچاپی کوه و به گراش در بالا کویر در شمال شرقی لس آنجلس.

وجود دارد کمی پول به سرمایه گذاری در این بخش. فکر می کنم از برچسب قیمت به عنوان پیش پرداخت. پیشنهاد جدید هزینه تاپ $80 میلیارد — 16 میلیارد دلار بیش از آن با پیشنهاد هزینه در سال 2016. قدرت است که قصد ساخت خط کامل حتی اگر بودجه فدرال بعید است. در واقع برگ برنده دولت می خواهد به پنجه بازگشت میلیارد و 929 میلیون دلار کمک مالی به این دلیل که دولت نشده ملاقات فدرال نقاط عطف.

آن را نه تنها جمهوری خواهان که با داشتن یک زمان سخت با یک باز صرف برنامه ریزی برای این پروژه های غیر ضروری. “ما در حال نا امید است که با سرعت بالا راه آهن اقتدار در حال حرکت به جلو با جایگزین مشخص شده در پیش نویس 2020 طرح کسب و کار” گفت: پنج نفوذ قانونگذاران دموکرات در یک بیانیه مشترک در فوریه. 12. مانند فرماندار, اما آنها نمی خواهند به توقف خط — اما صرفا می خواهید به تغییر جهت آن است.

ما به مدت طولانی مخالف این قطار گلوله ، آن را غیر ضروری — بیشتر محصول مهندسی اجتماعی از مهندسی حمل و نقل. حامیان آن هدف این است که هرگز به طور عمده شده است به کالیفرنیا از نقطه A به نقطه B تا آنجا که به مبارزه با تغییر آب و هوا. کالیفرنیا در حال حاضر کم هزینه و سریع خدمات هوایی اتصال ما شهرستانها عمده.

بعلاوه این پروژه سرریز هزینه ها نگران کننده است. هنگامی که یک گزاره را حامیان یک لیست از آهن چادری وعده آنها نیاز به رعایت آنها است. در مقابل (بیشتر) با بودجه خصوصی قطار گلوله پیشنهاد برای اتصال لس آنجلس به لاس وگاس به نظر می رسد در مسیر به دلیل آن را پر می کند یک تقاضای واقعی. چه کسی نمی خواهد یک حزب قطار به وگاس در شب جمعه? در عین حال این دولت قطار برنامه نگه می دارد chugging.

چنین اینرسی برجسته طبیعت از هزینه های دولت. این ما را به یاد رونالد ریگان کنایه: “دولت برنامه پس از راه اندازی هرگز ناپدید می شوند. در واقع یک دولت اداره نزدیکترین چیزی که به زندگی ابدی ما تا کنون بر روی زمین!” مگر اینکه قانونگذاران شاتر پروژه اقتدار ادامه خواهد داد و به هدر دادن پول است که می تواند بهتر از صرف پرداختن به کالیفرنیا واقعی حمل و نقل گلایه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>