کالیفرنیا آیا این دو مرحله در اضافه کردن مالیات بیشتر

یکی از دلایل آن را گران تر به زندگی می کنند در کالیفرنیا در تگزاس است که در تگزاس دو مرحله رقص است در حالی که در کالیفرنیا دو مرحله است یک ترفند برای بالا بردن مالیات خود را.

ما شاهد آن در حال حاضر با پیشنهاد 13 در مارس 3 رای گیری. این اندازه گیری اجازه دولت به قرض گرفتن 15 میلیارد دلار از سرمایه گذاران با صدور اوراق قرضه. که گفته می شود به فوریت مورد نیاز برای مدارس پرداخت خواهد شد با بهره از دولت صندوق به طور کلی. گزاره 13 به نظر نمی رسد به اجازه افزایش مالیات.

اما وجود دارد یک مین زمینی متصل به اندازه گیری. این گزاره 13 (که نیست مربوط به سال 1978 گزاره 13) که نزدیک به دو برابر بدهی کلاه که در حال حاضر محدود چقدر مدرسه محلی مناطق ممکن است به قرض گرفتن با صدور خود را در اوراق قرضه.

هزینه برای بازپرداخت مدرسه محلی اوراق قرضه را نشان می دهد تا به عنوان افزایش مالیات بر املاک محلی صورت حساب های مالیاتی. آن را در این بخش در پایین که در آن اتهامات عنوان شده علیه اضافی ذکر شده برای “بدهی.”

توجه داشته باشید که برازنده دو مرحله ای: پیشنهاد 13 در ماه مارس رای گیری است نه خود افزایش مالیات بر دارایی. اما اگر از آن عبور محلی مدارس می تواند موضوع بیشتر اوراق قرضه و مالیات بر املاک بالا خواهد رفت.

شنود گذاشته-از مالیات دهندگان که برای رسیدن صورت حساب و تماس با دفتر دولت به تقاضای توضیح گفته می شود: “رای دهندگان به تصویب آن است.”

اما نه به طور کامل صادق است ؟ با تشکر از دو مرحله رای دهندگان نمی بینم افزایش مالیات در انتخابات اندازه گیری است که به طور موثر اجازه آن.

در حالی که بیشتر محلی اوراق قرضه و مالیات نیاز به تصویب دو سوم از رای دهندگان مدرسه قرضه تصویب تنها با 55 درصد آرا. که به لطف دولت متمم قانون اساسی به تصویب رای دهندگان به عنوان گزاره 39 در سال 2000.

ساکرامنتو سیاستمداران شده اند حسرت به تغییر رای دهندگان تصویب آستانه برای انواع دیگر مالیات به عنوان به خوبی. یک اندازه گیری است که انجام می دهد این است که مجمع اصلاح قانون اساسی 1. این امر کاهش رای مورد نیاز برای تصویب مالیات برای “زیرساخت ها” از دو سوم به 55 درصد است. زمانی که ACA1 آمد تا برای یک رای در مجمع طبقه در تابستان گذشته طرفداران اصرار داشت که آن را از مالیات افزایش دهد. از لحاظ فنی که درست است. این مرحله یکی از دو مرحله. ACA1 خواهد آن را آسان تر به تصویب مالیات محلی را افزایش می دهد. گام دوم می رسد و بعد از آن مانند اثر باقی مانده است. خوشبختانه برای مالیات دهندگان ACA1 شکست خورده بود در یک رای طبقه. متاسفانه, آن می تواند آمد تا برای رای دوباره.

یکی دیگر از دو مرحله ای در کار است که مجلس سنا متمم قانون اساسی 5 که قطع رای مورد نیاز برای تصویب بسته مالیات برای مدارس به 55 درصد است. مانند ACA 1, SCA 5 خواهد نیاز به دو سوم رای دادن در هر یک از این خانه به در انتخابات و پس از آن اکثریت رای از رای دهندگان را از آن قانون است.

اگر محلی اوراق قرضه و مالیات آسان تر به تصویب شما می توانید مطمئن باشید که دولت های محلی فشرده با افزایش هزینه های بازنشستگی را پیدا خواهد کرد دلایل جدید برای قرار دادن یک افزایش مالیات در هر انتخابات. پس از چند سال که افرادی که نمی توانند پرداخت مالیات های بالاتر می تواند شروع به از دست دادن خانه های خود.

شما ممکن است متوجه شده است که اوراق قرضه اقدامات مانند مارس رای گیری گزاره 13 غالبا همراه با اشباع تبلیغات اصرار کالیفرنیا برای رای دادن بله. این آگهی های بازرگانی تلویزیون و براق mailers هزینه میلیون ها و میلیون ها دلار در حالی که مبارزات به شکست این اقدامات به نظر می رسد هرگز به این نوع بودجه. چرا که پول زیادی به اهدا مبارزات به تصویب اوراق قرضه اقدامات?

پاسخ به عنوان شما احتمالا می دانید یا حدس زده است که بسیاری از مردم پول زمانی که نهادهای دولتی صدور اوراق قرضه برای ساخت همه چیز. مهم نیست که در تمام, چه چیزهایی ساخته می شوند. این کمک های مالی مبارزات انتخاباتی پور در, به دلیل قرارداد است که دنبال خواهد شد ارزش به مراتب بیشتر است.

یک 2015 UC برکلی مطالعه 812 جداگانه مسائل مربوط به اوراق قرضه یافت که هزینه صدور اوراق قرضه به طور متوسط 1.02 درصد از این باند مقدار اصلی. به طور متوسط است فریب — برای برخی از مناطق آموزش و پرورش هزینه های بیش از 8.5 درصد است.

مناطق کوچک می تواند ضربه فوق العاده سخت با هزینه های بالا برای اوراق قرضه. دهسا مدرسه در منطقه سان Diego شهرستان صادر $2.1 میلیون دلار اوراق قرضه در سال 2014 و پرداخت $200,138 در هزینه های معنی بیش از 9 درصد از این مقدار که قرض گرفته بود هرگز رسیده از منطقه مدرسه. دهسا پرداخت یک مشاور مالی $128,185 یک باند مشاور (وکیل) $40,113 و باند رتبه آژانس $9,500.

هنگامی که رای دهندگان تصویب یک باند و اندازه گیری, اولین ذینفع هستند سرمایه گذاری در بانک ها و شرکت های حقوقی و شرکت های دیگر در چند میلیارد دلار کسب و کار از بدهی دولت صدور. شما می توانید مطمئن شوید که زمانی که سیاستمداران تماس با این شرکت و از آنها بخواهید برای خرید یک زن و شوهر از جداول در مبارزات بعدی رویداد جمع آوری کمک آنها می گویند هرگز هیچ.

شرکت هایی که به دنبال عقد قرارداد برای ساخت هر چه اوراق قرضه تامین مالی نیز جواب تلفن را به سرعت زمانی که یک سیاستمدار تماس. پس از انجام این اتحادیه که نماینده کارگران خواهد بود که استخدام برای ساخت پروژه های.

مالیات دهندگان نمی خواهد به خرید یک میز در جمع آوری کمک. آنها خواهید بود صفحه اصلی تلاش برای پیدا کردن پول برای پرداخت هزینه های زندگی در کالیفرنیا است.

اتفاقا برکلی مطالعه از صدور اوراق قرضه هزینه در بر داشت که “کالیفرنیا اوراق قرضه پنج برابر گران تر به موضوع” نسبت به اوراق قرضه در میسوری مدرسه منطقه قابل مقایسه با اندازه.

این یک راکت است. مالیات دهندگان می شود دستکاری به اجازه بدهی و مالیات های بالاتر توسط سیاستمداران که استخدام قوه مقننه حیله گری و نرم و صاف کردن, تبلیغات, گاهی اوقات حتی با استفاده از پول مردم برای پرداخت “اطلاعاتی” مبارزات. در حال حاضر L. A. County Fire Department هزینه مالیات دلار برای خرید رادیو و تلویزیون آگهی های بازرگانی برای اندازه گیری FD دائم و افزایش بسته مالیاتی که شروع می شود در $60 در هر 1000 فوت مربع از خانه و یا ساختمان های دیگر است.

کالیفرنیا پرداخت مالیات در حد و بیش از حد کمی آن را جز برای کسانی که پول نقد در سر و صدا.

ما بهتر است شروع رای گیری در این اقدامات قبل از همه ما مجبور به دو پله در طول مرز برای زندگی جایی دیگری است.

سوزان شلی است سرمقاله نویسنده و مقاله نویس برای جنوب کالیفرنیا اخبار ، [email protected] توییتر: @Susan_Shelley

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>