کالیفرنیا از دست دادن آن جنگ کربن

برای دهه گذشته کالیفرنیا برپا کرده جنگهای صلیبی برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای دی اکسید کربن و گازهای دیگر را به نام مبارزه با تغییر آب و هوا.

دولت مجموعه ای خاص اهداف کاهش و صرف میلیاردها دلار در هر دو مالیات و اضافه شدن هزینه های مصرف کننده برای رسیدن به آنها.

در اوایل ما شاهد تیز کاهش, اما آنها پایین آویزان میوه زمانی بیشتر قانع کننده آب و برق برای جایگزین مبتنی بر کربن تولید انرژی مانند زغال سنگ و گاز طبیعی با “انرژیهای تجدید پذیر,” عمدتا باد و انرژی خورشیدی.

ساخت عمده کاهش معنی مقابله با “حمل و نقل بخش” بیشتر از 25 میلیون خودرو و کامیون های, که حساب برای بیش از 40 درصد از کالیفرنیا تولید گازهای گلخانه ای.

استراتژیهای متعددی هستند که دنبال اصولا ترغیب کالیفرنیا به خرید بیشتر “صفر-انتشار وسایل نقلیه” (ZEVs) درایو کمتر و استفاده از توده های حمل و نقل بیشتر است.

پس چگونه است که کار کردن ؟ ضعیف.

فروش ZEVs ضعیف هستند و حمل و نقل ridership است که در واقع کاهش با وجود بزرگ و بسیار گران قیمت بسط خدمات.

دو دستور اجرایی صادر شده توسط سابق رژیم صهیونیستی. جری براون تعیین اهداف از داشتن 1.5 میلیون ZEVs در جاده ها تا سال 2025 و 5 میلیون نفر تا سال 2030. حتی بودند 5 میلیون هدف آشنا شد اما ZEVs خواهد حساب کمتر از 20 ٪ از دولت اتومبیل.

دولت شمارش هر دو برق-تنها ZEVs و ارقام مانند پریوس به سمت اهداف آن, اما حتی پس از سقوط بسیار کوتاه است. در 10 سال گذشته و با 10 سال دیگر باقی مانده تا سال 2030 در مجموع ZEV و هیبریدی به فروش رسیده فقط 13.4 درصد از هدف واقعی ZEVs فقط 7.6%.

علاوه بر این 2019 شاهد کاهش فروش با توجه به کالیفرنیا نمایندگی اتومبیل جدید انجمن انداختن فقط به 12.6 درصد از بازار در سه ماهه چهارم سال پایین دو درصد از سال 2018 است.

به عنوان هیدروکربن-طراحی خودرو, ترافیک صعود حمل و نقل لوازم و کمتر از 10 درصد از کالیفرنیا’ حمل و نقل و به نظر می رسد به کاهش باشد.

یک 2018 گزارش توسط دانشگاه UCLA موسسه حمل و نقل مطالعات نشان می دهد که با وجود اضافه کردن بیش از 530 کیلومتر از راه آهن رفت و آمد در کالیفرنیای جنوبی منطقه, سازمان های حمل و نقل دیده می شود ثابت کاهش ridership پس از رسیدن به اوج در سال 1985.

“رانندگی نسبتا آسان است در حالی که در حال حرکت در اطراف با استفاده دیگر از رانندگی نیست. این شرایط به مردم قوی اقتصادی و اجتماعی مشوق برای به دست آوردن اتومبیل — هنگامی که آنها ماشین را به درایو بیشتر و سوار حمل و نقل کمتر” UCLA گزارش به این نتیجه رسیدند.

ایضا در منطقه خلیج سان فرانسیسکو.

“حمل و نقل عمومی ridership شده است در حال سقوط در سراسر کشور و در کالیفرنیا پس از سال 2014” یک UCLA گزارش صادر شده فقط در هفته گذشته نشان داد. “منطقه خلیج سان فرانسیسکو با دولت بالاترین نرخ حمل و نقل استفاده کرده بود تا زمانی که به تازگی در برابر آن روند به خصوص در مقایسه با لس آنجلس. با این حال در سال 2017 و 2018 منطقه از دست داده و بیش از 5 درصد (27 میلیون دلار) از آن سالانه سواران با وجود یک اقتصاد پررونق و خدمات را افزایش می دهد.”

منطقه خلیج سیستم حمل و نقل سریع را آموزش دیده اند از دست دادن نزدیک به 10 میلیون نفر شب و آخر هفته مسافران در چهار سال گذشته است.

این روند ایجاد یک جای عجیب و غریب تلاقی. با توجه به Embarcadero موسسه یک منطقه خلیج اتاق فکر به عنوان کالیفرنیا سیستم های حمل و نقل گسترش خدمات آنها افزایش هزینه های خود را از 10.4 میلیارد دلار در سال 2014 به $12.3 میلیارد دلار در سال 2018 — بیشتر از آن از مالیات دهندگان نیست سواران — اما خود ridership کاهش یافته و از 1.5 میلیارد مسافران به 1.3 میلیارد دلار در طول همان دوره است.

کالیفرنیا مقامات متعهد به ترویج ZEV و حمل و نقل استفاده و شدت نوشتن سیاست های جدید مانند کسانی که برای رفع کمبود مسکن در شاید ساده لوحانه باور است که حمل و نقل عادات تبدیل خواهد شد.

تا کنون کالیفرنیا نیست خرید آنچه را که سیاستمداران در حال فروش است.

CalMatters است که منافع عمومی و روزنامه نگاری سرمایه گذاری متعهد به توضیح چگونگی کالیفرنیا دولت و کنگره کار می کند و چرا از آن مهم است. برای داستان های بیشتر توسط دن والترز, رفتن به calmatters.org/commentary

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>