Caltrans’ تعصب در برابر جاده-گسترش

Caltrans آمده است در برابر جاده-گسترش پروژه ها.

شروع سپتامبر. 15 بزرگراه و پروژه هایی که شروع مورد نیاز خود را از تجزیه و تحلیل تحت کالیفرنیا کیفیت محیط زیست عمل می کنند را نشان می دهد که وجود خواهد داشت هیچ افزایش در رانندگی به عنوان یک نتیجه از این پروژه را به اتمام.

که به معنی گسترش جاده خواهد بود تقریبا غیر قانونی در کالیفرنیا است.

نمی توان آن را 100 درصد غیر قانونی به دلیل “کاهش” افزایش رانندگی ممکن است برای دریافت کمک به این پروژه تایید شده است. شما نمی خواهد بود شگفت زده به شنیدن این که این ممکن است نیاز به ساخت مسیرهای دوچرخه سواری و جدید پیاده رو به تشویق “multi-modal” حمل و نقل.

یک Caltrans یادداشت روز دوشنبه منتشر شد به تشریح سیاست جدید. در گذشته سازمان تا به حال به تجزیه و تحلیل پروژه آزادراه به تعیین چگونه آنها را تحت تاثیر قرار تراکم ترافیک. آن در نظر گرفته شد منفی اگر یک پروژه را بدتر ترافیک مثبت اگر تراکم ترافیک کاهش خواهد یافت. این متریک بود به نام “سطح خدمات.”

سیاست جدید نیاز به یک CEQA تجزیه و تحلیل برای تعیین “خودرو مایل سفر.” هر پروژه ای است که افزایش خواهد یافت VMT, نیاز اضافی موشکافی.

تحت CEQA یک قانون است که قدمت آن به سال 1970 سازمان و یا توسعه دهندگان ملزم به انجام مطالعات تجزیه و تحلیل هر گونه منفی و اثرات زیست محیطی پروژه های توسعه و برنامه, و سپس پیاده سازی امکان پذیر است, کاهش و یا اجتناب از اثرات قابل توجهی.

سنا لایحه 743 یک 2013 دولت قانون نوشته شده توسط سنا رئیس جمهور Pro Tem دارل استاینبرگ در حال حاضر شهردار ساکرامنتو به پایان رسید استفاده از “سطح خدمات” استانداردهای خودرو تاخیر ترافیک به عنوان یک تاثیر به خطاب تحت CEQA. بدتر از ترافیک دیگر در نظر گرفته شده تاثیر منفی. به جای افزایش در “خودرو مایل سفر” اعلام شد مشکل این است که تا به حال به قبل از کاهش یک پروژه می تواند تایید شود.

و این که چگونه Caltrans توسعه یافته جدید خود تعصب در برابر جاده-گسترش. بخش یادداشت شامل یک ضمیمه است که لیست این نوع از پروژه هایی که به فرض به “القاء” وسیله نقلیه سفر و افزایش VMT,. این پروژه ها خواهد شد لذت بردن از فرایند تصویب کارآمد.

شما احتمالا می توانید حدس بزنید.

Caltrans را ساده کردن استفاده از گاز خود را دلار مالیات به اضافه کردن “جاده ظرفیت” را به عنوان طولانی به عنوان ظرفیت های جدید “قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد و شرایط را برای عبور و مرور دوچرخه سواران و اگر قابل اجرا باشد, حمل و نقل است.”

پول خود را خرج می توانید بی درنگ به ساخت یک خط جدید اگر آن را “به طور دائم محدود به استفاده از تنها توسط وسایل نقلیه حمل و نقل.”

گاز و مالیات را می توان در تسریع ساخت و ساز از “roundabouts و یا ترافیک محافل” و “ترافیک آرام بخش دستگاه است.” Caltrans نیز هیچ مشکلی با تلفات خطوط ارائه شده “عوارض کافی برای کاهش VMT, را افزایش دهد.” آن را در حال حاضر سیاست های دولت برای تلفات خطوط به اندازه کافی گران برای دلسرد کردن مردم از استفاده از آنها.

اما شما ایده را دریافت کنید. مسیرهای دوچرخه در حال خوب “trails” بزرگ هستند هر چیزی که ساخته شده است برای حمایت از “غیر موتوری سفر” می توانید حرکت را از طریق فرایند تصویب کارآمد. هر چیزی که کمک کامپیوتر عمومی خواهد شد تا در CEQA بررسی است.

جاده گسترش پروژه که “القاء” اضافی وسیله نقلیه سفرهای ممکن است اتفاق نمی افتد مگر اینکه همراه با “کاهش” مانند ساخت مسیرهای دوچرخه سواری, پیاده رو, اتوبوس خطوط و یا حمل و نقل یا علاوه بر این از برخی از سیاست است که مانع رانندگی مانند “احتقان قیمت گذاری شده است.” این ایده از شارژ مردم به رانندگی در ساعات خاصی به مکان های خاص.

در سال گذشته Caltrans حمایت دانشگاه کالیفرنیا با مطالعه بر روی SB743 پیاده سازی. این مطالعه توضیح می دهد که دستورالعمل های دقیق طراحی و توسعه توسط فرماندار اداره برنامه ریزی و تحقیقات و تصویب شده توسط California منابع طبیعی و آژانس در ماه دسامبر سال 2018 است. “محلی منجر شود سازمان های مسئول برای اجرای CEQA نقد و بررسی از جمله شهر و شهرستان دولت باید انتقال به رویکرد جدید توسط ژوئیه 1 سال 2020” این گزارش می گوید.

SB743 به تصویب رسید برای کمک به اجرای لایحه در مجلس سنا 375 این جوامع پایدار و حفاظت از آب و هوا عمل 2008. این طرح برای تضعیف توسعه مسکن در مناطق دور افتاده چه با فعالان محیط زیست disparagingly تماس “خاطره.”

دوازده سال بعد کالیفرنیا یک کمبود مسکن است. قانون پیامدهای ناخواسته نمی توان معلق توسط دولت فیات.

عواقب SB743 شود هزینه حمل و نقل پول مالیات در پروژه های که در خدمت نیازهای حمل و نقل از بخش کوچکی از جمعیت است. برگزاری یک آزادراه-گسترش پروژه گروگان به ساخت و ساز در نزدیکی یک دوچرخه لین ممکن است blithering حماقت اما آن را نیز جدید Caltrans سیاست.

تجربه زندگی را از طریق coronavirus مستند متقاعد کرد تا بسیاری از کالیفرنیا که متراکم شهری و توسعه حمل و نقل عمومی ممکن است مانند یک ایده عالی است ، و آنها ممکن است تعجب که چرا دولت در استان ها و شهرستانها ادامه فشار برای پروژه های دیگر را که حس.

این قانون به همین دلیل است.

قوانین را می توان تغییر داد. ما می توانیم لغو SB743 و SB375. هدف از این قوانین ممکن است “حفاظت از آب و هوا” اما کل ایالت کالیفرنیا حساب برای تنها 1 درصد از جهانی گازهای گلخانه ای تا خودتان قضاوت کنید که آیا گسترش یک اتوبان و یا ساختمان جدید حومه هر اثر در آب و هوا. در هر صورت کار جدید-در-خانه زیرساخت ممکن است این امکان را به وسیع تحولات جدید مسکن و کاهش “خودرو مایل سفر” بدون تمام قوانین و مقررات.

آینده ای است که تصور یک دهه پیش رفته گذشته و تاریخ انقضا آن. بیایید خلاص شدن از قوانین کهنه و کار بر روی حل مشکلات امروز.

سوزان شلی است سرمقاله نویسنده و مقاله نویس برای جنوب کالیفرنیا اخبار ، [email protected] توییتر: @Susan_Shelley

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im