کک قصد کشتن آن ‘زامبی’ علامت های تجاری. چه معنا است ؟

Coca-Cola برنامه ای برای کشتن برخی از آن “زامبی” مارک های از بین بردن قطعات این شرکت که در حال راه رفتن اما مرده در آب.

چه اتفاقی می افتد:

  • مدیر عامل شرکت کک جیمز Quincey گفت: در یک درآمد تماس سهشنبه که آن را به آرامی کشتن مارک های که در حال رشد نمی برای کمک به کاهش هزینه ها برای شرکت سی ان ان گزارش داد.
  • Coca-Cola سپری کرده است در سال گذشته استقبال از آن مارک های پرفروش. این یک گام مهم به سمت کامل استقبال از این روش.
  • “ما در حال تغییر به اولویت کمتر اما بزرگتر و قوی تر از مارک های مختلف در سراسر مصرف کننده نیاز دارد” Quincey گفت. “در همان زمان ما نیاز به انجام یک کار بهتر پرورش و رشد کوچکتر بیشتر enduing گزاره ها و خروج از برخی از زامبی مارک.”
  • کوکا کولا بیش از 400 علامت های تجاری تحت پرچم خود. بیش از نیمی از کسانی که باید “کمی به هیچ مقیاس” که به معنی فروش نمایندگی کمتر از 2 درصد از ارزش شرکت. برخی از این شرکت ها خواهد بود به آرامی از رده خارج با توجه به سی ان ان.

کوکا کولا در پاسخ به COVID-19

  • همه که گفت: Coca-Cola مواجه شده است و برخی از درآمد مسائل در طول رمان coronavirus بیماری همه گیر. Coca-Cola دیده است و درآمد آن سقوط 33 درصد به دلیل بیماری همه گیر در هر CNBC. این است که عمدتا به دلیل تعطیلی رستوران و عدم تقاضا برای جوش شیرین در سالن که در آن شما می خواهم به طور معمول آن را ببینید ورزشی مانند عرصه های سالن های کنسرت و بیشتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort kusadasi escortkusadasi escortbetroad girişbahis siteleri