شرکت موفق به نشانی پلاستیکی آلودگی بحران گزارش می یابد هیچ شرکت رهبران بسیاری از دول عقبمانده

واشنگتن – امروز که شما ایجاد خود را منتشر زباله و فرصت 2020: جستجو برای شرکت های بزرگ رهبری گزارش تجزیه و تحلیل اقدامات و یا inactions از 50 ایالات متحده بزرگترین مصرف کننده رو به شرکت ها برای کاهش آلودگی پلاستیکی. در این صورت در حال رشد در سراسر جهان نگرانی در مورد اقیانوس پلاستیکی آلودگی این گزارش آمده است که شرکت ها بیش از حد آهسته در اتخاذ اقدامات پاسخگو و ترویج استفاده مجدد, recyclability یا compostability در بسته بندی و عدم تغییر به دور از بی فایده بسته بندی نسبت به دایره مدل که اولویت مطلق کاهش.

از 50 شرکت در این نوشیدنی سریع-رستوران خدمات مصرف کننده کالاهای بسته بندی شده و بخش خرده فروشی به بالاترین درجه بود B – برای Unilever. دوازده شرکت های C دریافت نمرات 22 D دریافت نمرات و 15 دریافت F نمرات. شش کمترین رتبه بندی شرکت های با اندازه درآمد بودند خارج, Kroger, PepsiCo, تایسون, غذاهای شبه کرافت هاینز و Mondelēz بین المللی است. بالا بودن تعداد فقیر و عدم نمرات نشان دهنده یک کمبود اساسی در تعیین هدف و استراتژی و برنامه ریزی است که باید توسعه یافته به طور موثر مقابله با آلودگی پلاستیکی بحران است.

تولید پلاستیک است به چهار سال 2050 در عین حال تنها 14 درصد از پلاستیک بازیافت شده در سطح جهان و فقط 13 درصد بازیافت در ایالات متحده آمریکا تنها-استفاده از بسته بندی است که یک جزء اصلی از به 12 میلیون پوند از پلاستیک زباله جاروب به آبراه سالانه تهدید کننده زندگی دریایی. پلاستیک تا حد زیادی کمک به تغییر آب و هوا. تا سال 2050, انتشار گازهای گلخانه ای از پلاستیک می تواند به 56 gigatons یا تا 13 درصد از زمین های کل باقی مانده کربن بودجه.

“شرکت دارای مسئولیت مطلق برای کاهش آلودگی پلاستیکی” گفت: کنراد MacKerron, به عنوان شما افشانده است معاون ارشد رئیس جمهور و سرب نویسنده این گزارش است. “این گزارش نشان می دهد که مصرف کننده محصولات صنعت شکست خورده است به آدرس تک-استفاده از پلاستیک و مسئولیت مالی برای بهبود بازیافت. ما قادر به شناسایی رهبری شرکت بلکه پراکنده رهبری اقدامات است.”

شرکت اقدامات مورد تجزيه و تحليل مدرج در ستون شش کسب و کار پیاده سازی باید به آدرس پلاستیک بحران: بسته بندی, طراحی بسته بندی قابل استفاده مجدد بازیافت, مطالب, داده, افشای داوطلبانه پشتیبانی برای بهبود سیستم های بازیافت و اجباری مسئولیت مالی برای بهبود این سیستم.

رفته به ادامه مطالب

ما بهترین به صندوق پستی خود تحویل.

بیشترین پیشرفت مشهود بود در وعده به طراحی مجدد بسته بندی می شود قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت و یا compostable به دنبال تعهدات برای افزایش بازیافت محتوا و اقدامات برای حمایت از بازیافت. وجود دارد که مهمترین آنها کمتر رهبری در زمینه نوآوری در بسته بندی قابل استفاده مجدد داده شفافیت و تولید کننده مسئولیت. این نتایج نشان می دهد که شرکت ها باید یک راه طولانی برای رفتن به گذار از تک استفاده از پلاستیک به جایگزین های قابل استفاده مجدد را مسئولیت مالی برای رفع آمریکا سیستم بازیافت به طور چشمگیری افزایش بازیافت بازده و ارائه بیشتر دایره پلاستیک اقتصاد است.

“وجود دارد یک مقدار عظیم از کار باید انجام شود” گفت: MacKerron. “این گزارش فراهم می کند یک طرح برای آنچه که شرکت ها نیاز به انجام به مسئولیت خود پلاستیک زباله و حرکت ما را به یک دایره اقتصاد برای بسته بندی مصرف کننده.”

توصیه های کلیدی:

  • اولویت بندی تعیین اهداف برای کاهش کلی پلاستیکی استفاده کنید و با استفاده از سطح بالایی از محتوای بازیافتی
  • مسابقه طراحی بسته بندی برای در دسترس بازیافت سیستم خیلی بیشتر بسته بندی را می توان بازیافت و نه landfilled
  • خودداری از بسته بندی محصولات بیشتر انعطاف پذیر در پلاستیک تا زمانی که این مواد را می توان بازیافت
  • کمک می کند تا به 1 درصد از درآمد سالانه برای کمک به تامین مالی 12 میلیارد دلار در زیرساخت های ارتقاء و توسعه بازار نیاز به به طور چشمگیری افزایش بازده بازیافت
  • اولویت بندی قراردادهای بلند مدت با بازیافت پردازنده سیگنال تعهد جدی به استفاده از پلاستیک بازیافت شده مواد خام و ایجاد یک دایره اقتصاد برای بسته بندی پلاستیکی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد به عنوان شما افشانده است کار بر روی پلاستیک آلودگی اینجا را کلیک کنید.

لطفا با استفاده از این URL در هنگام لینک دادن به این گزارش آن را در خود قطعه: http://www.asyousow.org/reports/waste-and-opportunity-2020-searching-corporate-leadership

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de