پیروی از دستورالعمل های ورزش باعث کاهش خطر مرگ زودرس, مطالعه می گوید:

گرفتن مقدار توصیه شده ورزش می تواند به کاهش خطر ابتلا به مرگ زودرس یک مطالعه جدید نشان می دهد.

دولت ایالات متحده در دستورالعمل توصیه می کنند حداقل 150 دقیقه با شدت متوسط و یا حداقل 75 دقیقه شدید, شدت فعالیت هوازی در هفته است. آنها همچنین نشان می دهد بزرگسالان را در حد متوسط و یا شدت بیشتری عضلانی-تقویت ورزش حداقل دو روز در هفته است.

تبلیغات

که تلاش می پردازد خاموش در طول عمر با توجه به مطالعه منتشر شده 1 جولای در BMJ.

“یافته های ما پشتیبانی که فعالیت فیزیکی سطوح توصیه می شود در سال 2018 فعالیت فیزیکی دستورالعمل برای آمریکایی ها مهم ارائه بقا مزایای” محقق بو یازدهم و همکاران نوشت: در یک مجله در انتشار اخبار.

“علاوه بر این مطابق با دستورالعمل فعالیت فیزیکی بیشتر از حداقل توصیه می بیشتری ارائه مزایای بهداشت و درمان” Xi استاد قلب و عروق اپیدمیولوژی در دانشگاه شاندونگ در چین و نویسندگان گفت.

به بررسی مزایای این دستورالعمل محققان تجزیه و تحلیل داده ها از نزدیک به 480,000 بزرگسالان ایالات متحده سنین 18 تا 85 که به دنبال به طور متوسط نزدیک به نه سال است.

در آن زمان تنها 16 درصد از شرکت کنندگان به طور کامل ملاقات توصیه می شود سطح فعالیت و نزدیک به 60,000 درگذشت.

در مقایسه با کسانی که برآورده نمی کنند توصیه می شود فعالیت های سطوح خطر مرگ ناشی از هر گونه باعث شد که 11 درصد کمتر در میان کسانی که درگیر در کافی عضلانی-تقویت ورزش است. آن را 29 درصد کاهش در میان کسانی که کافی ورزش های هوازی و 40 درصد پایین تر در میان کسانی که هر دو کافی عضلانی-تقویت و فعالیت های هوازی.

این پژوهشگران همچنین دریافتند که بزرگسالانی که آیا کافی ورزش هوازی, کاهش خطر مرگ ناشی از این علل خاص — بیماری های قلبی و سرطان مزمن مجاری تنفسی تحتانی بیماری ها, حوادث و سوانح و بیماری آلزایمر و دیابت است. کسانی که کافی تقویت, تمرینات, کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی و سرطان و مزمن مجاری تنفسی تحتانی بیماری است.

بقا مزایای اندکی بالاتر برای ورزش شدید نسبت به نور متوسط فعالیت است.

مطالعه می کند ایجاد مستقیم علت و معلولی رابطه است. هنوز عدم فعالیت جهانی است مسئله بهداشت عمومی. تخمین زده می شود که عدم فعالیت مسئول 6 تا 10 درصد از عمده مزمن غير واگير و 9 درصد از اوایل مرگ و میر در سراسر جهان در سال 2008.

اطلاعات بیشتر

ملی قلب ریه و خون موسسه ارائه می دهد یک راهنمای فعالیت فیزیکی است.

کپی رایت 2020 سلامت. تمام حقوق محفوظ است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>