کالیفرنیا کالج ها و دانشگاه ها در حال مقابله با بی سابقه جمعیتی تغییر است. پنجاه و پنج درصد از کالیفرنیا فارغ التحصیلان دبیرستان ها, لاتینی, اما این موسسات به شدت موفق به اتصال آنها به منابع گسترده موجود در محوطه دانشگاه. اکثر دانشجویان نسل اول که از فقیرترین محله در دولت است.

اگر آموزش عالی است که به یک چراغ فرصت و یک دروازه به وسط کلاس دانشگاه باید انجام بیش از ارائه نامه پذیرش کمک های مالی بسته و دیپلم. ما باید اولویت بندی و سیستماتیک عمل به طور کامل یکپارچه سازی این در درجه اول طبقه کارگر دانش آموزان از طریق آموزشی توسعه حرفه ای و اتصال به منابع شبکه, برنامه ها و سایر موسسات – که می تواند اطمینان حاصل شود آنها به زمین بر روی زمین جامد پس از فارغ التحصیلی.

نگاهی به مانوئل یکی از 42 مردان جوان من به دنبال برای بیش از ده سال برای من کتاب راکد خیال. مانوئل فارغ التحصیل از یک پیچک-لیگ مدرسه در سواحل شرق که در آن احساس از خود بیگانگی در مرفه دانشگاه به پایان رسید با او دست دادن تکه های مو سال اول. اگر چه مانوئل طراحی شده و از طریق او تحصیلات دانشگاهی خود باقی مانده است proudest موفقیت خود را در درجه کاهش یافت, تخت, زمانی که او به خانه بازگشت به لس آنجلس به دنبال کار.

ضربه زدن بر روی درب به رهبری او را به برخی از غیر انتفاعی کار می کنند اما آن پرداخت می شود بسیار کم است. در نهایت او متوسل به دوستان و خانواده که مرتبط با او را به شغل. برای مانوئل این به معنای شغل در, هدف, چمن زنی و در پوشاک منطقه که در آن خانواده خود را متمرکز شده است. در بیست و هفت سال و با یک پیچک-لیگ مدرک دانشگاهی مانوئل در عین حال به بیش از $12.00/ساعت.

آموزش مسئولیت به این دانش آموزان نه تنها به آموزش آنها, اما همچنین آماده سازی آنها برای موفقیت در نیروی کار است. آن است که به اندازه کافی به کالج مقرون به صرفه تر و یا مشتری جلب کردن افزایش تنوع ورودی کلاس.

همه دانش آموزان از جمله دانش آموزان لاتین, سزاوار به طور کامل یکپارچه در جامعه آمریکا است. موسسات آموزش عالی باید از این ظرفیت برای تبدیل این جوان زندگی مردم و صحیح برای ما ناخالص نابرابری. در عین حال به عنوان مانوئل داستان نشان می دهد به صورت لاتین به فارغ التحصیلان این یک صعود دشوار سمت وسط کلاس.

وسط و بالا-دانش آموزان کلاس حرکت کالج با سهولت اجتماعی و فرهنگی هماهنگ ناگفته هنجارهای دانشگاه و با خانواده و دوستان متصل به دنیای حرفه ای. نسل اول دانشجویان اغلب مسافران و به طور معمول قطع از پردیس منابع از جمله دانشکده که به ندرت به اشتراک گذاری خود را در زندگی تجربه می کنند. در دانشگاه کالیفرنیا تنها 4 درصد از دانشکده لاتین.

نسل دوم Latinos اغلب قوی ترین دانش آموزان در UC Irvine جایی که من یاد دادن, نشان دادن به تقریبا در هر سخنرانی. زمانی که آنها نمی, من می شنوم در مورد خانواده و کار عوارض. این دانش آموزان حمل بار از ما گسترده و نابرابری – از کیفیت پایین تحصیل و مسکن و مواد غذایی و ناامنی به بیش از policing از جوامع خود. من به یاد این سه ماهه گذشته هنگامی که یکی از دانشجویان من عذرخواهی برای تاخیر در هر هفته. روز سه شنبه صبح او را در بررسی خود را با افسر عفو مشروط.

تمرکز صمیم قلب در فارغ التحصیلی دانش آموزان لاتین باید چند فرصت برای گسترش تجارب و منابع خاص خود را در شبکه های اجتماعی. این انتقادی لینک کلیک کنید نه تنها می تواند کمک به آنها را از طریق کالج اما با موفقیت انتقال به بسیار پرطرفدار کارهایی که به آنها ورود به طبقه متوسط است. برخی از بازگشت به خانه با یک دیپلم ،

کالیفرنیا رهبران به ویژه کسانی که از ما در آموزش عالی باید تشخیص دهد که کمک به دانش آموزان پیدا کردن جامعه در پردیس اتصال آنها را با همسالان فارغ التحصیلان و مربیان است که بخشی جدایی ناپذیر از ما چگونه اندازه گیری موفقیت است.

پس از فارغ التحصیلی و انجام خود و پدر و مادر خود را از تحصیل در کالج جوانان مانند مانوئل در حال حاضر غلبه بر موانع مهم رسیدن به موفقیت است. در حال حاضر آن را به نوبه خود ما را به مطمئن شوید که آنها کار سخت نیست بیهوده است.

ماریا G Rendón است دستیار استاد در دانشگاه کالیفرنیا در ایروین و نویسنده راکد خیال: چگونه شهرستان درونی اشکال ادغام نسل دوم Latinos.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im