از جورج فلوید به Juneteenth امریکا و دیگر روز استقلال

در زیر مصاحبه روزنامه نگار کهنه کار Bill Moyers در گفتگو با کشیش جیمز فوربس یک مدافع پرشور از جشن چهار شنبه, ژوئن 19 به عنوان Juneteenth—روز در سال 1865 که گذشته از امریکا برده آموخته و آنها آزاد بودند. چرا که بسیاری متحده در حال حاضر به پایان دادن به برده داری در زمانی که رئیس جمهور لینکلن امضا رهایی اعلام دو سال و نیم زودتر از آن زمان که قبل از سربازان اتحادیه فرود در تگزاس با خبری که جنگ داخلی بود و بیش از یک چهارم میلیون برده در تگزاس برده بودند ، از آن پس فرزندان آن دسته از بردگان سابق را جشن Juneteenth به عنوان روز استقلال. در پنج سال گذشته Rev. دکتر جیمز فوربس—وزیر ارشد بازنشسته این شهر تاریخی در کنار رودخانه کلیسا—سازمان تحسین Juneteenth جشن در شهر نیویورک دو بار در حال حاضر در کارنگی هال در این سال آنلاین.

گوش دادن:

BILL MOYERS: سلام جیم. این است Bill Moyers. حال شما چطور است ؟

جیمز فوربس: من خیلی خوب انجام می دهند با تشکر از شما.

BILL MOYERS: خوب است. خوب با شما صحبت کنم. من فهمیدم شما یک مدت زمان طولانی در حال حاضر, و من دیدم که شما انجام داده ام بیش از هر کسی که من می دانم به فشار مورد برای جشن Juneteenth به عنوان یک روز فوق العاده ای. این است که خود را ششم مناسبت آمدن این هفته مناسبت بزرگ, بزرگ, جشن, حق?

جیمز فوربس: بله. و از آن خواهد شد به صورت آنلاین کارنگی هال و مردم می تواند لحن به آن است.

BILL MOYERS: چگونه آن را احساس می کنید انجام آن را در میان تمام Sturm und Drang اتفاق می افتد در حال حاضر ؟

جیمز فوربس: هنگامی که تراژدی می آید, شما باید آن را پرداخت صمیم قلب. به طوری که حتی با وجود اینکه حوادث غم انگیز رخ می دهد– منظورم اینه که قبل از اینکه شما می توانید زخم التیام یابد تا از یک قساوت در اینجا می آید یکی دیگر از همه که. ذهن من متمرکز شده است که چگونه باید الهی منبع انرژی برای کمک به این جنبش به توسعه به خصوص پس از جورج فلوید را قتل است. من باور دارم که خدا در کار و حتی در شرایط افتضاح ما ضجه و زاری کردن. و ناگهانی از سیاه پوستان و سفید پوستان و browns تجمع برای اعتراض من فکر می کنم که در واقع معجزه آسا از نسبت های کتاب مقدس. منظورم این است که من در راه پیمایی اما برای دیدن تنوع در راهپیمایان و معترضان نشان می دهد وجود یک روح پویا در محل کار. در این افتضاح بار گریس تجلی خود را. و این راهی است که من ترجیح می دهم به آن نگاه کنید. من می گویند “آه آن را بدتر. ما فکر کردیم که ما شفا ، از یک مراسم تشییع جنازه در اینجا ما باید به دیگری بروید.” اما من به دنبال نگه داشتن برای رویت دست خدا در میان شرایط غم انگیز دوران ما است.

BILL MOYERS: اما چیزی متفاوت است و این زمان آن نیست ؟

جیمز فوربس: بله چیزی متفاوت است–

BILL MOYERS: در آن بود که–

جیمز فوربس: و ما نمی خواهد بازگشت به کسب و کار به طور معمول پس از حوادث ما را تجربه کرده اند در این سال است. که من فکر. من فکر می کنم که وجود دارد این است که یک زشتی در این راه دولت در برخورد با این بیماری همه گیر در برخورد با اعتراضات است که اجازه می دهد ما را به دیدن آن است و نه فقط یک فرد یک نماینده کنگره یک شهردار یک فرماندار. من فکر می کنم ما می بینیم در زیر اقدامات فردی از پستی و unkindness. من فکر می کنم ما می بینیم که آمریکا خود را به عنوان یک کل سیستم ما کل جامعه بدخیمی نژادی و طبقاتی تعصب و تعصب است. من فکر می کنم حتی افرادی که در انکار دیدن واضح تر از همیشه قبل از, چگونه مستحق عذاب از مکان های بالا کل فرهنگ است. و من فکر می کنم چون ما آن را ببینید که راه ما یک مقدار بیشتر سیستمیک ارزیابی از آنچه که اشتباه است. و ما حس وجود دارد که باید سیستمیک تحول رادیکال انقلاب از ارزش ها به خصوص به عنوان آن است که با مردم رنگ و یا مردم از پایین اقتصادی وضعیت.

BILL MOYERS: است این های مختلف جیم از چگونه شما تجربه نژادپرستی هنگامی که شما در حال رشد کردن در کارولینای شمالی?

جیمز فوربس: من فکر می کنم متفاوت است چرا که– و این شگفت انگیز است, سفید مردمی می دانم که حقیقت ما در حال گفتن در حال حاضر بهتر از آنها قبل از آن می دانستند. و آنها نمی تواند پنهان کردن هر گونه دیگر از حقیقت گناه خود را از ادامه تظاهرات سیستمیک از بهره برداری. من فکر می کنم این یک چیز فوق العاده است که سیاه و مردمی می دانم که سفید مردمی می دانم که آنچه که ما در حال حرف زدن در مورد همان چیزی که. که مفید است.

BILL MOYERS: من شنیده ام به شما می گویند هنگامی که “سفید برتری است و نه فقط یک اجتماعی تنظیم آن را به یک مسابقه مبتنی بر ایمان است.” آیا شما به یاد داشته باشید که این را بگویی ؟

جیمز فوربس: بله. بله, آن است. این یک بحران معنوی. این یک بحران معنوی به دلیل ارزش های معنوی بسیار کمتر در نظر گرفته شود ارزش توجه ما از مواد مهم به طوری که آن را به عنوان اگر ما باید یک دسته کامل از جانشین خدایان جایگزین خدایان. ما حزب سیاسی پول و قدرت ملی ما شناسایی حتی جمعی ما حس قربانی اگر ما یک عنصر خاص در فرهنگ است. این چیزها تابع با سطح جدیت به عنوان اگر آنها خدایان است. یا حداقل بیشتر از خدا و عدالت است. اجازه دهید من فقط می گویند این خدای عدالت است نه حاکم الوهیت در امریکا دیگر.

BILL MOYERS: که دیگر خدا که جایگزین که خدا ؟

جیمز فوربس: وجود دارد– به خوبی. این رئیس جمهور است که برای برخی از مردم, پایگاه خود را. پول است که برای افراد دیگر که آن را داشته باشد. حتی افرادی که احساس کردن و به عنوان برخی از پروتستان های انجیلی انجام دهد هویت خود را به عنوان یک محروم بخش از جامعه در تقریبا جایگاه برای آنها.

BILL MOYERS: آیا ایمان به مسابقه بر اساس ؟

جیمز فوربس: فکر من این است که حضور شیطانی آورده توهم سفید برتری و این که مردم به اندازه کافی خریداری شده به آن است که ما کل کشور است که بر اساس آن. به طوری که اگر شما بخواهید در مورد یک جهان — اگر خود را در جهان مبتنی بر این واقعیت است که سفید پوستان بیشتر ارزش زندگی از سیاه پوستان است که آنها بیشتر به ویژه در نزد خالق چرا که آنها نشان دهنده چیزی از هویت با خدا است, که بدان معنی است که همان وفاداری که یکی به یکی ایمان به طور کلی می رود به نژاد خود را. و است که مردم تقریبا فکر که اگر سفیدی نیست پیروز و سپس تمام جهان خود را فرو می ریزد. من فکر می کنم که راه آن است که با مردم است.

BILL MOYERS: شما یک بار نوشت که “با توجه به تاریخی قدرت دیفرانسیل بین سیاه پوستان و سفید پوستان هستند و نیاز به توجه به راه همتایان سفید خود را در رابطه با مردم از رنگ در صورتی که می خواهید برای زنده ماندن و حتی رشد است.” این است که هنوز هم راه آن است ؟

جیمز فوربس: بله که بسیار درست است. که هنوز راه آن است. به خوبی آن را– آن را– آن را در آستانه تغییر است. آن است که اگر—

BILL MOYERS: شما فکر می کنم پس ؟

جیمز فوربس: من فکر می کنم, و من فکر می کنم این جنبش کمک به این تغییر. هنگامی که مردم راه رفتن در خیابان و می گویند “نه عدالت بدون صلح” که حداقل آغاز شده است برای به چالش کشیدن که آیا این قدرت می تواند با مصونیت از مجازات به عنوان آنها را ادامه شیطانی علیه مردم سیاه و سفید. و من فکر می کنم آن شروع به چالش کشیده می شود. است که چه مدت می تواند مردم سفید لذت بردن از فوق العاده مزیت آنها در این فرهنگ به عنوان آنها همچنان به درمان مردم سیاه و سفید به عنوان چیزهایی است ؟ من فکر می کنم این سوال در ذهن برخی از مردم این روزها که نادیده گرفته شده است که سال پیش. پس حداقل اجازه دهید به من می گویند من کشیدند. و من فکر می کنم من می شنوم از خدا پس از 400 سال از سرکوب مردم سیاه و سفید, من فکر می کنم من می شنوم از خدا یک سوال: “آیا نیست که به اندازه کافی به نوشیدن خون از رگهای مردم سیاه و سفید? به اندازه کافی سیاه گوشت برای غذا خوردن در آدمخوار راه? Ain’t که به اندازه کافی است؟” اما بیشتر از آن و– و ببینید که این نوع معنی روحیه کلمه اما خدا گرایش به بیشتر آرام من فکر می کنم در این مورد. مردم سفید, آیا همه شما نمی دانید که در سیاهی من سپرده اند و برخی از فوق العاده فیضی است که همراه با هر چه فضل است در سفیدی اگر همه شما می تواند به توقف اجازه می دهد خودتان را به نظر خودتان را به عنوان بیگانه دیگران از شما می تواند کشف– آیا شما نمی دانید که چقدر فوق العاده با کیفیت از زندگی ممکن است اگر مردم سیاه و سفید, مردم می توانند تشخیص دهند که اساسا آنها یک خانواده ؟ آنها برادران و خواهران. شما– سفید مردم نیاز به درک که شما می دانید چقدر شما از دست رفته به سادگی با ساخت chattel اموال در خارج از این مردمی که خدا گفت: “انسان شدند? و من فکر می کنم یکی دیگر از چیزی که من فکر می کنم من می شنوم از خدا این است که شما واقعا نیاز به دانستن است که من متعهد مى شود تا متعهد به حقیقت است که اگر شما جرأت به آغوش حقیقت شما را کشف کنند که کلید حقیقت این است که بخشش خدا در دسترس است. و آنان را به بخشش در دسترس است به خصوص برای افرادی که آماده هستند به دنبال راه حق و عدالت است. فضل خدا در دسترس است برای کسانی که در حال حاضر آماده را به آغوش امکان جدید مزمور 133, چگونه لذت بخش– خوش و چه دلپسند است که برادران و خواهران به ساکن با هم در وحدت. اگر فقط مردم سفید می تواند درک چگونه آنها انکار خود برخی از غنای است که خدا قرار داده شده در خود را به دیگر برادران و خواهران. خدا عطا خواهد کرد که آنها را عفو به عنوان آنها را در آغوش تعهد یکی شدن مردم با هم. و این امور به خدا چون خدا نهایی relationality. من نمی گویم که—

BILL MOYERS: شما چه معنی است ؟

جیمز فوربس: –به صدا دارم preachin’ به شما بیل. این است که–

BILL MOYERS: خوب شما چندین بار نام یکی از 12 بزرگترین واعظان. پس از آن– آن را همه حق است اگر شما– اگر شما نمی توانید خود را فراموش نکنید—

جیمز فوربس: it’s okay, it’s okay it’s okay. توسط– که من باید بگویم شما می دانید که خدا تا آنجا که من می توانم بگویم عشق است و عشق قرار می دهد حق بیمه در relationality? به این معنا که اگر مردم سیاه و سفید از مردم می تواند مربوط به هر یک از دیگر به عنوان برادران و خواهران با روابط متقابل مراقبت و نگرانی که قلب از خدا خیلی خوشحال است. منظورم این است که اگر شما فقط از آن فکر خواهم که. که چون خداوند نهایی relationality کل جهان را همه از تکه های مختلف از آن همه گونه های مختلف همه از نسل و میلیون ها خدا یکی هستند. به طوری که کسانی که باقی بماند در بیگانگی و شرارت از سوی دیگر– که نیست قلب خدا خالق عطا کند به رضایت. آن است که– آن است که چون خداوند نهایی relationality که در آن تمام قطعات مناسب که همه قطعات– همه از میلیون ها خورشید و ماه و ستارگان. تمام سفارشات از ایجاد به عنوان آنها مربوط به هر یک از دیگر و درک است که تاثیر بر امکانات دیگر. آن است که من فکر می کنم خدا می خواهید ما را برای دیدن و یادگیری به زندگی می کنند و زندگی کنند.

BILL MOYERS: اما آیا شما فکر می کنم خدا می بخشد پلیس که خود را نگه داشته زانو در جورج فلوید گردن برای بیش 8-1/2 دقیقه تا زمانی که نفس زندگی در سمت چپ او ؟

جیمز فوربس: راه من پاسخ این سوال این است که اگر من قرار بود به نمایندگی از چوین قبل از اینکه خدا من را به یک کلاس اکشن ارائه شده است. اگر خدا می بخشد هر یک از ما از گناهانی که ما مرتکب شده اند پس ما باید آرزو می کنم که بخشش از گناه است یک کلاس عمل است. به همین دلیل من حدس می زنم من متفاوت است. من نه به عنوان بسیار نگران زانو خود را بر روی گردن خود را به عنوان من در زیر. کسانی که همچنین نشستن بر روی بدن برادر و فیل از نژادپرستی نظاممند شده است که sittin’ بر گردن ما برای این همه سال. من باید به آنها عبارتند از در آن. و من این را می گویند من– من امیدوارم که ظاهر عدالت پیروز خواهد شد به طوری که او خواهد بود زندانی برای او شر است. اما حتی اگر او را زندانی من آرزو می کنم خدا به زندانی زندان است. و اگر او بودند به توبه برای شر است که منجر به این رفتار من امیدوارم که او ممکن است بخشیده شود و همچنین.

BILL MOYERS: اما آنچه به شما می گویند به یک زن جوان مانند Aalayah Eastmond? اجازه بدهید به شما بگویم در مورد او. او 19 ساله است. او جان سالم به در برد 2018 کشتار در دبیرستان در پارک فلوریدا. او یک تفنگ کنترل مدافع دیدم بسیاری از تلاش مجلس غرفه. او در حال حاضر شده است برای سازماندهی تظاهرات در واشنگتن بیش از خشونت پلیس علیه سیاه برادران و خواهران. و او گفت: “من خسته هستم. من به معنای واقعی کلمه خسته ام. من خسته از داشتن برای انجام این کار. ما از پارک تعهد به تغییر قوانین اسلحه و چیزی واقعا اتفاق افتاده است. ما شاهد بسیاری از تلاش مجلس غرفه. ما کار ما,” او گفت:, “و سپس ما نمی بینیم مردم ما رای در انجام کار خود را.” و ضجه و زاری تکرار شد توسط بسیاری دیگر در این داستان است. و من لرزید برای این کشور در این رابطه است. اگر این جوانان بار دیگر بیرون آمدن از بحران مانند ما تجربه شده است و سیستم ما پاسخ نمی دهند ما سیستم کل جمع از سیستم ما می رود به حالت عادی قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن در قلب او نه تنها رفتن به شکسته شود. اما او حس امریکا خواهد بود برای همیشه لطفا برای تغییر. پس چگونه می تواند به شما در حفظ و چسبیده به امکانات است که شما را از صحبت در مکالمه ما? چون هر بار که شده است وجود دارد افزایش آزادی برای سیاه پوستان — پس از جنگ های داخلی پس از آزادی اعلام و پس از بازسازی پس از جنبش حقوق مدنی از قرن گذشته پس از اولین انتخابات ریاست جمهوری یک رئیس جمهور سیاه وجود دارد همیشه یک واکنش است که فرستاده چیز وضعیتی وخیم دوباره نسبت به گذشته است. چگونه می توانم شما احساس می کنید بنابراین امیدوار در حال حاضر ؟

جیمز فوربس: خوب, من فکر می کنم راه– من حدس می زنم من می خواهم برای پاسخ به این بانوی جوان و سوال خود را به عنوان به خوبی. آنچه من می خواهم انجام دهید این است که من می خواهم برای ادامه به نگه داشتن ایمان با سنت از آن من و من آن را سیاه معنویت. وقتی که من شنیده ام کاتلین نبرد آواز خواندن در کارنگی هال نیویورک سال پیش “خدا چطور من اینجا ؟ خدا چگونه من در اینجا ؟ خدا چگونه من در اینجا ؟ کاش من هرگز متولد شده است.” که قدرتمند بود حاضر است. بنابراین آنچه که من انجام دهید این است که سنت است که این چیزی است که باعث می شود ما یک هدیه بزرگ به آمریکا; که مردم به اینجا آمدند که با نیمه ظرفیت که در میان imponderables و inscrutables از زندگی ما هنوز درگیر در مکالمه با خدا است که ما می دانیم که واقعی است. بنابراین من برای اولین بار پاسخ به این بانوی جوان, اجازه دهید بگویم به خدا به خدا اجازه ندهید که این برداشت تصویب بیهوده. نمی– نمی– اجازه ندهید که چه شده است در خیابان های امریکا در این چند هفته گذشته بود برای هیچ است.” L– منظورم– منظورم این است که ضرب و شتم دروازه ابدیت است. “خدا شما رو برای اجازه دهید چیزی از ارزش ظهور از این است.” و ما شما را بشنود آن را 400 سال برای اسرائیل است. شما– شما باید آن را انجام دهد در حال حاضر برای آمریکایی ها سیاه و سفید است. اگر شما یک رابطه با خدا, شما می توانید می گویند: “خدا– خدا شما رو برای دریافت somethin’ از این چیزی که در این زمان.” و سپس شما گوش دادن به آنچه خدا می گوید: “من workin’ در آن جیم. و شما رو به من همه چیز شما رو بیش از حد.” ما باید به کار بر روی این چیز با هم. دکتر کینگ می گوید: “ما باید رسیدن به سرزمین موعود. من ممکن است که وجود دارد با شما, اما ما به عنوان یک مردم را به سرزمین موعود است.” پس به هر حال جالب است که شما باید این سوال را بپرسید چرا که وجود دارد این شعر که من قرار با هم, بیل, که ممکن است به نظر می رسد بهترین پاسخ من می توانم به این سوال که شما فقط از من پرسید. می گوید: “Supremacists بیشتر متعصب و جسور / رهبران در اماکن بی رحم و سرد است. / چرا ما را در آواز امیدوار آهنگ ها / در میان نفرت انگیز و وحشیانه, اشتباهات? / آنچه را نگه می دارد قلب و ذهن ما از غرق شدن پایین / در حالی که ما دستبند و ارواح ما ، / آیا ما می دانیم چیزی است که دیگران نمی دانند ؟ / چرا نمی تواند ما را تا زمانی که نفرت غرق خیلی پایین است ؟ / چرا ما را متوقف اعتراض و یا بس به سرند / زمانی که ما چشم دیدم بد ما نمی تواند باور ؟ / چرا ما هنوز در مارس با عدالت خواسته / شعار و آواز با سوگند ، / ما بخوان چون ما می دانیم که خدا را در عرش / در همه چیز شناخته شده و ناشناخته است. / هر چند ما نمی برنده نبرد هر روز / ایمان تراست خدا را نهایی می گویند. / آیا ما زندگی می کنند و یا می میرند مقابله با اشتباه / ما باید غلبه بر برای اطمینان حاصل کنید که آهنگ ما.” من حدس می زنم که من در پاسخ به شما ، من حدس می زنم اجداد من گفت: “وجود خدا” و آنها استفاده می شود به می گویند: “ممکن است زمانی که شما می خواهید او را درست در زمان.” که هدیه ای از معنویت هنگامی که آن پایدار است. اميد برابر امید. و امتناع از مرتب کردن بر اساس مانند کار “اگر شما ذبح من در عین حال باید به من اعتماد شما باشد.” منظورم این است که چه چیز دیگری باید ما رو?

BILL MOYERS: چه چیزی به شما امید ما مردمی سفید ببینید که زمانی که ما می بینیم Juneteenth این هفته ؟

جیمز فوربس: من امیدوارم که مردم می توانید ببینید وجود دارد بدون نیاز به انکار هر گونه دیگر. وجود دارد بدون نیاز به دروغ و دیگر هیچ. وجود دارد بدون نیاز به ادعای کسی دیگری و مقصر کسی دیگر برای شر از گذشته است. آنها بخشی از تاریخ ما است. من امیدوارم که آنها قادر خواهد بود برای دیدن چگونه خواهد بود آن روز که ما پس از صلح با شر از گذشته به ما شر اما قبول فضل خدا به عنوان بخشش و دعوت خداوند به شرکت کنندگان در ساختمان جدید واقع دنیای جدید است. من امیدوارم که مردم سفید می توانید ببینید بخشش در دسترس است اگر شما تصمیم می گیرید شما می خواهید به بخشی از نژاد بشر در وحدت و عدالت و صلح آمیز حل و فصل. من امیدوارم که آنها را ببینید چشم انداز زندگی در آمرزنده لطف خدا و در راه رفتن به سوی معشوق جامعه و یا به عنوان ما می خواهم به می گویند اتحاد کامل تر.

BILL MOYERS: James فوربس با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم. و من امیدوارم که شما یک Juneteenth.

جیمز فوربس: همه حق قبض تشکر بسیار از شما.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im