آماده به بمباران با متون و نوشته های از 2020 نامزد ریاست جمهوری

مبارزات متوجه شده اند که پیام کوتاه است که یک مقدار بیشتر ارتباط موثر روش از ایمیل. و آنها به احتمال زیاد کردم شماره شما.

حداقل یکی از 2020 نامزد ریاست جمهوری نمی هر گونه نرم افزار بر روی گوشی خود دیگر اذعان می کند به استفاده از مایکروسافت ورد و ما رئیس جمهور فعلی شناخته شده است به صدای جیر جیر بیش از 100 بار در یک روز.

اما بدون توجه به نامزدهای فن آوری فراست پیام کوتاه و رسانه های اجتماعی خواهد بود که در تماس با مواد و روش ها از انتخاب برای بسیاری از مبارزات از اینجا. آنها قادر به جمع آوری اطلاعات شخصی از تمام انواع مکان ها از جمله رای دهندگان ثبت نام سابق سیاسی و کمک های مالی و قبل از رای گیری در تاریخ.

به علاوه آن را کاملا قانونی برای مبارزات انتخاباتی برای خرید و احداث مخازن از اطلاعات خصوصی از یک شخص ثالث است. به یاد داشته باشید که یکی از دلایل کالیفرنیا جدید قانون حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است. آن را می دهد مردم این حق را بگویید یک شرکت هرگز به فروش اطلاعات شخصی به اشخاص ثالث. در حالی که شما ممکن است اعتماد یک سازمان خاص و یا شرکت با تمام اطلاعات خود را هرگز به شما می دانم به آنها خواهد شد آن را به فروش برساند. در برخی موارد, آن ممکن است به مبارزات سیاسی.

و آنها مطمئن می دانم که چگونه به استفاده از آن اطلاعات با ارزش.

سناتور. برنی ساندرز بوده است و پیشگام در استفاده از داوطلب پیام کوتاه تیم های طراحی شده برای تماس با میلیون ها نفر از رای دهندگان. مبارزات انتخاباتی خود وب سایت آموزشی به زبان انگلیسی و اسپانیایی برای مایل به یاد بگیرند که چگونه به استفاده از پیام کوتاه خود را پلت فرم صحبت کرد. در این آموزش تصویری کمپین داوطلبان می گوید: “این بزرگترین و گسترده ترین peer-to-peer پیام کوتاه برنامه در تاریخ ایالات متحده سیاست است.”

داوطلبان دریافت تکالیف به متن بین 500-750 شماره تلفن برای اتصال به مردم در انتهای دیگر با مبارزات انتخاباتی محلی, حوادث آنها را تشویق به داوطلب و به درخواست برای کمک های مالی. هنگامی که مردم در پاسخ به یک متن کمپین آهنگ آن پاسخ.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن نیز درخواست داوطلبان برای کمک به گسترش این کلمه از طریق متن با استفاده از همکار به همکار ارسال پیامک ابزار فشار.

سناتور. الیزابت وارن وب سایت کمپین اعلام “نظیر به نظیر ارسال پیامک مدرن کمپین اصلی.” با استفاده از ThruText داوطلبان دریافت متن اولیه تکالیف به ارسال 300 متون. اگر داوطلبان لازم نیست ارسال متون در عرض 30 دقیقه آنها اختصاص به شخص دیگری. این کمپین با استفاده از این متون برای پیدا کردن آنچه در مسائل مهم به مردم و داوطلبان می پرسد برای ماندن در پیام با پاسخ اسکریپت برای مرجع است.

سخنگوی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مک کلاچی گفته DC در بیانیه ای که “پیام کوتاه است که یک راه موثر برای ما جهت برقراری ارتباط مستقیم با هواداران بدون رفتن را از طریق تعصب از رسانه های اجتماعی است.”

هر وب سایت کمپین آموزش داوطلبان در مورد نحوه ارسال انبوه متون ساخته شده یک چیز روشن است. اگر کسی به روشنی بیان آنها می خواهید به حذف از لیست متن آنها باید انجام دهید و بدانید که این عمل دائمی است. بنابراین اگر شما یکی از این متون و نمی خواهید بیشتر شما می توانید به سادگی متن را نادیده بگیرید. شما باید پاسخ دهند با چیزی مانند “توقف” “لغو” یا “اصلا متن من است.”

من به کمک یک کنگره مبارزات انتخاباتی برای اولین بار. من رک و پوست کنده در ترس از چه مقدار اطلاعات در نوک انگشتان من وقتی در تماس با آینده نگر رای دهندگان. این کمپین به من دسترسی به یک برنامه است که به من نشان داد بر روی یک نقشه که در آن هر ثبت نام رای دهندگان زندگی می کردند. نه تنها من باید یک آدرس اما همچنین یک لیست از هر کس در خانه بود که با ثبت نام من نامزد حزب سیاسی.

حریم خصوصی مرده است.

علاوه بر پیام کوتاه شما نیز می تواند تاخت و تاز کردن با دوستان و آشنایان شعار یک نامزد دیگر و یا در رسانه های اجتماعی.

به طور خاص شما ممکن است با دیدن خیلی از گرافیک جذاب برای برای نامزد پیت Buttigieg. مبارزات انتخاباتی خود باعث می شود آن را آسان برای مردم برای به اشتراک گذاشتن با حامی Toolkit. همه چیز را یک نفر می تواند احتمالا می خواهید برای به اشتراک گذاشتن برای نشان دادن عشق خود را از پیت برای دانلود آماده شده است. وجود رسانه های اجتماعی محبوبیت, تلفن, تصاویر پس زمینه, زندگی, اندازه, cutouts و حتی سفارشی Spotify در کمپین لیست پخش. هنرمندان دست lettered “تیم پیت” نشانه هایی برای هر دولت پس از حامیان می تواند با استفاده از گرافیک های سفارشی خود را خوردها اجتماعی به گسترش این کلمه در.

به عنوان شما را به خوبی می دانم که شما نمی توانید بر روی هر رسانه های اجتماعی و یا خدمات جریان بدون دیدن یک تبلیغ برای مایکل بلومبرگ این روز است. اما او در این گزارش با استفاده از برخی از میلیون ها نفر خود را به پرداخت اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی به گسترش این کلمه در. بر خلاف دیگر مبارزات انتخاباتی که به نظر می رسد با تکیه بر داوطلبان, The Daily Beast, گزارش بلومبرگ ارائه کرده است $150 برای اثرگذارندهها به ایجاد محتوای اصلی حمایت از نامزد. این کمپین نیز با همکاری اجتماعی سازندگان برای راه اندازی بلومبرگ به الگوی رفتاری جهان است. “در حالی که یک الگوی رفتاری استراتژی ممکن است جدید به ریاست جمهوری سیاست” بلومبرگ ارشد کمپین ملی سخنگوی سابرینا سینگ CNBC گفت: “ما در حال شرط بندی از آن خواهد شد یک جزء موثر برای رسیدن به مردم به جایی که آنها هستند.”

موثر است همه حق است. در سال 2016 بررسی تحقیقات شرکت گارتنر گفت: منابع مختلف گزارش از مردم در واقع به آن ضربه بزنید بر روی پیام های متن با نرخ باز به عنوان بالا که 98% است. که تعداد زیادی در مقابل به ایمیل تنها با 20% نرخ باز.

بنابراین این روش از تماس از نامزدها هیچ جا نمی رود. و آماده برای یورش به عنوان بیشتر و بیشتر مبارزات اتخاذ فن آوری در سال به آمده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>