شفا ملت “شکسته و پراکنده” حلقه

ملاقات ما در یک مه آلود روز بهار در سال 2016 زمانی که روپا یک پزشک در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو در راه او را به کار و دیدم ادوین یک جامعه سازمان و بحرانی مسابقه نظریه محقق به همراه چهار نفر دیگر در اعتصاب غذا در خارج از ماموریت ایستگاه پلیس. دست نوشته ثبت نام در پیاده رو اعلام کرد “فریسکو 5 اعتصاب غذا. 3 روز بعد. توقف نژادپرستانه پلیس قتل.” چه هیچ کدام از ما می دانستند که روز بود که روپا را تبدیل به دکتر برای همه فریسکو 5 و ما در مورد شروع یک سفر است که منجر به استعفای سان فرانسیسکو رئیس پلیس و کمک یک قطره به توانا رودخانه از فعالیت است که قیام سال 2020 است.

در طول سال قبل از اعتصاب غذا در سان فرانسیسکو تا به حال تبدیل شدن به آشنا برای افرادی مانند ما که در آنجا متولد شد و یا دیرین ساکنان. سان فرانسیسکوییها از Latinx و جوامع بودند در تلاش برای باقی می ماند در خانه های خود. محله های ما بودند که در طول تاریخ نامطلوب تبدیل شده بود به محل برای نخبگان فناوری که کشیده شد به فرهنگ و گرم پرنیان آورده ما طبقه کارگر جوامع است. ما را تماشا می کردند که قیمت اجاره بها افزایش یافته و اخراج افزایش یافته است. ما به تماشای به عنوان سیاه و سفید سالمند Iris Canda شد اخراج از خانه اش در 100 سال به این ساختمان بیشتر سود آور به صاحبخانه. Gentrification آورده سرمایه مالی به این شهرستان است. آن را نیز به ارمغان آورد بسیار زیاد ظلم و ستم به مردم ما بیشتر فاحش بودن افزایش قتل های فراقضایی از سیاه و قهوه ای مردم با پلیس است.

“از آن زمان به تمرکز ما کمک های مالی در سیستم های مراقبت و عدالت است.”

Frisco 5 اعتصاب غذا برگزار شد در پاسخ به کشته شدن چند جوان سیاه و سفید, قهوه ای و بومی اعضای جامعه توسط اداره پلیس سان فرانسیسکو. در این روز نه یک افسر برگزار شده است مسئول این خشونت است. جامعه درد و رنج بود تا حد زیادی به عنوان یک نتیجه از تروما ناشی از قتل. عدم پلیس پاسخگویی و یا هر راه برای به دست آوردن عدالت بیشتر دچار آسیب های روانی خانواده ها و جامعه است. همان پلیس هنوز گشت همان محله ای که در آن الکس Nieto, ماریو جنگل لوئیس Gongora پت و Amilcar پرز لوپز یک بار زندگی می کردند.

هر روز از اعتصاب غذای خود جلب کرد پلیس و خشونت خود را به تمرکز واضح تر در سان فرانسیسکو. بیشتر مردم شروع به نشان دادن تا در جلسات کمیسیون ها برای محکوم کردن خشونت است. در روز 13 وجود دارد مه با اعتصاب غذا تحت فشار قرار دادند پایین خیابان در صندلی چرخدار به دلیل ضعف خود را. این اقدامات جدید ایجاد اتحاد در میان سیاه و سفید و قهوه ای اعضای جامعه برای مبارزه با خشونت پلیس بود که باعث ضربه شدید با تاثیر ماندگار. این اعتصاب به پایان رسید و پس از 17 روز و پنج بیمارستان بستری شدند. در آن زمان جوان دیگر سیاه بود به قتل رساندند و زمانی که پلیس شلیک به ماشین خود را. جسیکا نلسون ویلیامز کشته شد, فعالان یورش برده و تعطیل کردن شهر و رئیس پلیس استعفا داد.

چه آغاز شده به عنوان یک پزشک-بیمار ارتباط بین ما تبدیل به یک دوستی و همکاری فعال در کار ما برای سلامت و عدالت با چشم انداز مشترک و هدف مشترک. با هم, ما به دنبال به طور مستقیم آدرس بالادست ترین علل درد و رنج به منظور ایجاد بیشترین پایین بهداشت و درمان برای ما و کل جامعه است. همانطور که با هر بیماری که بدن را از جامعه ما این است که رنج و درمان مناسب نیاز به بیشترین دقت تشخیصی.

در 1800s زمانی که بیماری های عفونی بودند علت مرگ و میر در سطح جهان کلمه دمه شد مورد استفاده برای توصیف یک ابر بیماری که در میان جوامع است. این بود که قبل از ما می دانستند که باکتری ها و ویروس ها و انگل ها و قارچ ها نيز علل بیماری. توانایی ما در پزشکی به دقت تشخیص علت بیماری به ما اجازه داده است به منظور توسعه روش برای کنترل عفونی گسترش یافته و برای ایجاد موثر درمان. فقط به عنوان ما هرگز نام COVID19 “یک دمه” ما باید دقیق در اطراف نامگذاری دیگر همه گیر تهدید کننده ایمنی است.

ما به عنوان دیده بان ملت ما تقلا کردن در خرید اینترنتی از سیاه و قهوه ای مردم نامتناسب و به ناحق کشته شدن توسط پلیس ما دیدن موسسات به طور گسترده ای در محکوم کردن نژادپرستی نظاممند. نژادپرستی نظاممند اعطا افسر کشته جورج فلوید اعتماد به نفس و قدرت به آسیب مردم از رنگ در تعدادی از مستند در قسمت از گذشته در آوریم. اما این بیماری ما شاهد مشخص تر است از نژادپرستی نظاممند. آن را خشونت های پلیس که به کشته شدن جورج فلوید. نامگذاری این بیماری ضروری است برای توسعه یک استراتژی برای آن زخم التیام یابد. در سال 2018 آمریکایی بهداشت عمومی انجمن ساخته شده صریح سیاست بیانیه ای اعلام پلیس خشونت به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی. تمام موسسات پزشکی باید شجاعت به نام آن, بنابراین ما می توانیم آن زخم التیام یابد.

در طول چند سال گذشته ادارات پلیس را درگیر در سبک های مختلف از اصلاحات مانند تعصب آموزش و استفاده از دوربین های بدن و به اصطلاح “کمتر سلاح های کشنده.” اما شما نمی نیاز به یک سلاح زمانی که همه در آن طول می کشد برای کشتن یک مرد توسط یک نژادپرست نگرش و زانو. با وجود پلیس اصلاحات شده است وجود دارد کاهش نرخ ملی افغانستان در ایالات متحده, و این قتل نامتناسب هدف, سیاه, قهوه ای و بومی مردم است. این واقعیت است که هیچ جای تعجب زمانی که شما متوجه است که ریشه های پلیس در حال تاسیس در حفاظت از اموال و تحقق این هدف با کنترل زندگی و حرکات و سیاه و قهوه ای بدن. همه شما باید انجام دهید این است که نگاه ما تظاهرات: زمانی که سیاه و سفید و قهوه ای مردم و کسانی که در همبستگی رفتن به خیابان پلیس را حمله به آنها را به منظور محافظت از ساختمان; هنگامی که مرد سفید با AR-15 را طوفان یک دولت سرمایه پلیس خوش آمدید آنها را با آغوش باز و حفاظت از آنها. در این صورت اموال انتظار آزادی برای مردم سفید که در آن سیاه و سفید و قهوه ای و مردمی هرگز نمی تواند انتظار می رود همان.

در تاسیس این ملت deputized افراد تشکیل برده گشت به تصرف بردگان فراری. دوباره آنچه را که آنها در نظر گرفته اموال خود را. آنچه بیشتر نگران کننده است این است که در طول chattel برده داری برده گشت دستور داده شد به نگه داشتن بردگان زنده و خسارت اموال و امروز به خاطر آنها در نظر گرفته نشده اموال وجود ندارد منظور حفظ سیاه و قهوه ای مردم زنده به عنوان آنها را ببینید ما به عنوان یکبار مصرف و بدون ارزش است. این بیماری. اختراع رسمی ادارات پلیس نسبتا جدید است. یکی از اولین تاسیس شد در بوستون ماساچوست در سال 1838 به منظور حفاظت از اموال. شرکت ها با کشتی های باری که به طور معمول استخدام های خصوصی امنیتی به محافظت از اموال خود تصمیم گرفت آن را ارزشمند بود برای متقاعد کردن این شهر به استفاده از پول مالیات دهندگان به جای آن برای محافظت از کشتی ها. و آن را فقط سیاه و سفید جوامع پلیس خالی از سکنه است. این deputized کلانترها مورد استفاده برای کنترل مردم بومی در سرزمین اجدادی خود. حتی پس از لغو برده داری در آمریکا, 13th متمم ساخته شده یک استثنا و مجاز به کار برده از زندانیان برای سکه بر روی دلار است که یکی از راه برخی از شرکت های فورچون 500 را به بخت و اقبال خود را. ما شامل 4 درصد از جمعیت جهان است اما زندان ما جمعیت باعث می شود تا 25 درصد از جهان را زندانی و بسیاری از کسانی که مردم سیاه و سفید و قهوه ای. این است که انحراف از سیستم پلیس. این است که عملکرد سیستم دقیقا آن را به عنوان در نظر گرفته شده بود. نمی توان آن را اصلاح. باید آن را لغو کرد با اشکال جدید جامعه امنیت ایجاد شده در آن محل که در آن سلامت و تندرستی متمرکز هستند.

خود ما تاریخ پزشکی است مشکل از ریشه همان درخت که به طور مداوم طاعون تلاش برای رسیدن به عدالت در سلامت—مگر ما آدرس این تاریخ ، طب غربی نهادینه شد در همان زمان اروپا بود استعمار آفریقا لاک پشت جزیره, جزایر اقیانوس آرام و آسیا است. مراقبت های پزشکی ارائه شده به عنوان یک راه برای اروپایی ها برای احساس بهتر در مورد خشونت است که مشخصه حکومت استعماری. در سال 1926, فرانسوی, عمومی هوبرت Lyautey توصیف پزشکی نقش استعمار در: “اگر یک چیز وجود دارد که enobled و توجیه آن [استعمار] آن است که اقدامات دکتر.”

رفته به ادامه مطالب

ما بهترین به صندوق پستی خود تحویل.

قبل از استعمار داروهای سنتی نگه داشته و بیماری در تعادل به طور سنتی با مدیریت اکوسیستم و راه برقراری ارتباط. این اختلال به عنوان تازه تاسیس استعماری مسیرهای تجاری منتقل منابع و بیماری های عفونی همراه با آنها مانند وبا و تریپانوسومیاسیس یا خواب بیماری. استعمار همه تغییر کرده است راه ما مربوط به زمین و به یکدیگر زیست شناسی ما از طریق قرن ها تغییر جوامع و کشورهای ecologies.

“عدالت در سلامت است که غیر ممکن است برای رسیدن به تا زمانی که ما تغییر ساختار است که باید تضمین مداوم رنج می برند از مردم از رنگ است.”

در ایالات متحده اخراج سنتی بومی داروها و کنار ریخته گری از مفاهیم بیمار به عنوان یک فرد با استقلال به نفع آلمانی مدل های دارویی علوم پزشکی شد مدون در Flexner گزارش که هنوز هم به عنوان هدایت تأیید سند برای ما دانشکده های پزشکی. اگر شما تعجب که چرا دکتر خود را در شما به جای با شما Flexner گزارش نقش زیادی در توسعه این نگرش است. این همان گزارش مورد استفاده قرار گرفت به زور بسته شدن چند سیاه, مدارس پزشکی در اوایل 1900s از طریق ویرانگر اظهارات در مورد سیاه مدارس و تحقیرآمیز نظرات در مورد سیاه پزشکان. امروز در حالی که آمریکایی های سیاه و سفید را تا 13 درصد از جمعیت ایالات متحده آنها تنها 5% از تمرین پزشکان. و داده ها نشان می دهد که زمانی که مردم سیاه و سفید سیاه و سفید, پزشکان, آنها مراقبت بهتر. ساختار بسیار رنج های سیاه و سفید و قهوه ای و مردم بومی ساخته شده است به معماری جوامع ایجاد شده در زمان استعمار. و استعمار میراث مشهود است در هر معضل می شود آن را یک ویروسی همه گیر اوجی حوادث خشونت پلیس و یا قرار گرفتن در معرض محیط زیست سمیت مانند مداوم بحران آب در فلینت میشیگان. عدالت در سلامت است که غیر ممکن است برای رسیدن به تا زمانی که ما تغییر ساختار است که باید تضمین مداوم رنج می برند از مردم از رنگ.

وظیفه جلوتر از ما به التیام میراث زخم از نسل کشی و برده داری است که ما در حال حاضر دیدن خمیازه کشیدن باز و چرکین قبل از ما. Coronavirus با شدت گرفتن بیماری همه گیر در این سرزمین غم انگیز ترین در میان سیاه و Latinx جوامع و ملت ناواهو که در آن مهاجر خشونت است اطمینان فقر مطلق در بسیاری از. در این سرزمین از دینه مردم دسترسی به آب در حال اجرا است کمیاب و زمین شده است مسموم توسط استخراج اورانیوم از معدن. در شهرستانها در سراسر کشور به عنوان معترضین خط مسالمت آمیز برای محکوم کردن قتل سیاه و قهوه ای مردم توسط پلیس, آنها خود را در معرض خشونت های پلیس اسپری با استفاده از سلاح های شیمیایی ممنوع تحت کنوانسیون ژنو و اسپری با گلوله های لاستیکی که حمل 3 درصد از مرگ و میر. این سلاح ها استفاده می شود که در برابر ما خریداری شده با دلار های مالیاتی ما.

تماشای تعداد کمی از ارتش نابود و لگدمال شده است بیش از همه ما در این دو هفته گذشته برای متوقف کردن مردم از ورزش اول خود را اصلاح مناسب باید شروع کنیم به سوال انتقادی چقدر بودجه قرار داده شده است در militarizing ما محلی نیروهای پلیس به پزشکان و پرستاران باید تا به حال به پوشیدن کیسه زباله و بدون N95 ماسک در طول COVID بیماری همه گیر. مداوم عدم PPE منجر به بیش از 300 کشته و بیش از 60 ، 000 عفونت های بهداشت و درمان کارگران است. بسیاری از این دوباره سیاه آمریکایی است. گسترش عفونت و مرگ در میان کارکنان بهداشتی درمانی به طور کامل قابل پیشگیری با در دسترس بودن و استفاده مناسب از PPE و ما باید نگه کسانی که در قدرت مسئول این شکست است.

این درست لحظه ای حساب به عنوان یک ملت است. آن است که یک لحظه از بازجویی از ارزش های ما و چه کسانی که ارزش های منعکس شده در بودجه ما را انتخاب کند. وقت آن است که برای ایجاد یک فرهنگ مراقبت. با بیش از 40 میلیون نفر بدون شغل و بدون بیمه بهداشت و درمان برنامه های کاربردی برای پزشکی باید افزایش یافت. تک پرداخت کننده بهداشت و درمان مقرون به صرفه ترین و منطقی گام, به طوری که هیچ کس به رفتن بدون دارو و مراقبت از آنها نیاز است. هر نسخه از یک گزینه نیست جلوگیری پزشکی ورشکستگی است که هنوز علت ورشکستگی شخصی در ایالات متحده است. با بودجه انقباضی از تاثیر اقتصادی COVID ما می توانیم حرکت بودجه به دور از پلیس و carceral مجازات نسبت به جامعه مبتنی بر روش های ایمنی به عنوان مینیاپولیس شورای شهر با قاطعیت اعلام کرد آنها خواهد بود. از آن زمان به تمرکز ما کمک های مالی در سیستم های مراقبت و عدالت است.

Oglala لکتا Heȟáka Sápa wičháša wakȟáŋ, معمولا شناخته شده به عنوان سیاه و سفید الک مرد پزشکی بازگو از سن خود شاهد قتل عام زانوی مجروح هنگامی که او در جوانی در سال 1890:

من نمی دانم پس از آن چقدر به پایان رسید. زمانی که من به عقب نگاه در حال حاضر از این تپه بالا از سن من هنوز هم می توانید ببینید butchered زنان و کودکان دروغ گفتن را نشانه رفته و پراکنده در تمام طول کج دره گود و باریک به عنوان ساده به عنوان زمانی که من آنها را دیدم با چشمان هنوز جوان است. و من می توانید ببینید که چیز دیگری در آنجا درگذشت و در خونین گل و به خاک سپرده شد, در کولاک. مردم رویای مرگ وجود دارد. این یک رویای زیبا…برای ملت حلقه شکسته و پراکنده شده است….هیچ مرکز دیگر هیچ. مقدس درخت مرده است.

ملت را حلقه چیزی است که ما باید درمان را با هم شروع و اصلی این زخم ها در این سرزمین است. درخت مقدس باید revitalised. چیزی کمتر از این را اجازه می دهد تا ما را به حرکت به جلو بدون شبح از گذشته ادامه به افزایش آن ستمگران سر—ما باید صادقانه شناسایی چگونه ما را غرامت و آشتی.

“ملت هوپ چیزی است که ما باید درمان را با هم شروع و اصلی این زخم ها در این سرزمین است. درخت مقدس باید revitalised.”

زخم ما در حال مقابله با آنهایی که بیش از حد بزرگ برای هر یک از ما به درمان در خود ما است. ما باید آن را انجام دهید با هم. ما در یک حساب مقطع از تاریخ که در آن ما باید تصمیم بگیرد که چگونه ما ادامه خواهد داد به عنوان یک ملت و چگونه ما ادامه خواهد داد به عنوان نفر بر روی این سیاره است که پشتیبانی از تمام زندگی ما است. ما باید طرح فرهنگ مراقبت به اولویت بندی مراقبت از مردم ما مراقبت از تمام زندگی جوامع انسانی و دیگر و مراقبت از زمین ما است. ما باید شروع به پیاده سازی سیستم است که باعث تروما و با ایجاد ساختارهای جدید است که می تواند مرکز سلامت و عدالت و رفاه.

و این کار شروع می شود با نامگذاری مناسب از این بیماری در دست است. امروز به عنوان سابق دکتر و بیمار, پژوهشگر و هنرمند رفقا در مبارزه—ما از اینجا شروع کنید. نژادپرستی و خشونت پلیس هستند یک تهدید برای بهداشت عمومی ما. ممکن است ما با هم کار کنند برای التیام این زخم بنابراین ما هرگز به برگزاری یکی دیگر از نشانه ای که می گوید: “توقف نژادپرستانه پلیس قتل.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de