چگونه COVID-19 و قرنطینه ما تاثیر می گذارد خواب, تناسب اندام و حفظ حریم خصوصی

فن آوری ما با استفاده از نگه می دارد آهنگ از ما که آیا ما آن را دوست دارم یا نه. اما داده ها از برنامه های سلامت می تواند کمک به ما در درک مزایا و مشکلات زندگی و با استفاده از دستگاه های ما در طول یک بیماری همه گیر.

مکالمات این روزها در میان دوستان و همکاران بدون شک مرکز در سراسر coronavirus و چگونه آن را تحت تاثیر قرار شما و خانواده خود را. درک تاثیر قرنطینه تا به حال در زندگی روزمره بستگی دارد کسانی که تعاملات و چگونه آنها را تغییر لنز که از طریق آن شما مشاهده این زمان. این ممکن است به نظر می رسد که مردم خسته هستند, تاکید, پخت بیش از همیشه و یا خوردن غذاهای سالم تر از همیشه قبل از.

مردم به احتمال زیاد به صرف زمان بیشتری را بر روی تلفن های خود را به عنوان ما سعی می کنید به ماندن متصل در حالی که در قرنطینه. و در حالی که واشنگتن پست گزارش داد بسیاری از “وحشت” در پرش در زمان روی صفحه نمایش استفاده ما می توانیم خدا را شکر برای ثروت از اطلاعات است که زمان آنلاین ارائه است.

اول از همه این مستند قطعا تغییر چگونه ما خواب. شرکت سریع درخواست یک دسته از داده ها خواب از شرکت های مختلف و crunched اعداد در مقایسه با چگونه مردم خواب هستند در حال حاضر در مقایسه با قبل از قرنطینه. شما ممکن است فکر می کنم همه استرس از اینکه قفل شده و صفحه اول مدرسه بچه ها را نگه داشتن افراد در شب. اما در نگاه Fitbit داده ها از شش شهرستانها عمده ایالات متحده, سریع, شرکت Fitbit می کردم 17 دقیقه از خواب در هر شب در ماه آوریل از آنها در ماه ژانویه است.

صرف زمان بیشتری را در خانه با آشپزخانه فقط قدم دور بسیاری از ما نگران به دست آوردن وزن اضافی. قرار دادن وزن در حالی که ماندن در خانه نیست و نگرانی اصلی من در حال حاضر اما به سختی می توان از طریق رسانه های اجتماعی بدون دیدن جوک ها در مورد به دست آوردن “قرنطینه 15” و یا در مورد افرادی که مایل به “خود را صاف منحنی.” من از روانشناس پائولا فریدمن نوشتن در روانشناسی امروز است که در حال حاضر زمان مناسبی برای کشف کردن چگونه برای به دست آوردن اعتبار برای چیزی غیر از ما به نظر می رسد. او خوانندگان را تشویق می کند به “ایجاد یک لیست از نقاط قوت خود و نام و نام خانوادگی کیفیت شما ارزش شما عزیزان است.” سپس یاد بگیرند که به اعتبار خود و دیگران به صورت معنی دار بیشتر از ویژگی های ظاهری. اما معلوم ما ممکن است نگرانی در مورد وزن ما برای هیچ چیز.

در یک پست وبلاگ wearables و فناوری شرکت Withings سهام است که “اگر چه بسیاری از ترس خود انزوا است که منجر به بیش از حد به راحتی مواد غذایی, افزایش وزن, Withings پیدا کرده است که, در واقع, بسیاری از مردم قرار نیست که بسیاری از پوند اضافی.” شرکت داده نشان می دهد که تنها 37 درصد از آمریکایی ها به دست آورده اند بیش از یک پوند. Withings حدس در یک زن و شوهر از دلایل چرا که ممکن است. یکی این است که مردم هنوز هم خیلی از لحاظ جسمی فعال در طول مستند و دلیل دیگر این است که ما به طور کلی اغلب خوردن در وعده غذایی سالم وعده های غذایی خانه پخته.

این آرامش است در این نامشخص زمان به این گنجینه ای از اطلاعات است. اما ما آماده برای بزرگترین فن آوری تست نشده است ؟ انتخاب بین دانش و حفظ حریم خصوصی.

در پایان ماه آوریل اپل و گوگل نشان داد که سازمان های بهداشت عمومی اولین نسخه از خود را COVID-19 تماس با ردیابی ابزار. این سازمان ها می توانند با استفاده از این ابزار برای ساخت برنامه برای کمک به پیگیری قرار گرفتن در معرض. کسی که تست مثبت می تواند در تشخیص و سپس با استفاده از تکنولوژی بلوتوث و سیستم را شناسایی و اطلاع کسانی که شده اند در تماس با فرد آلوده. اپل در بیانیه ای می گوید: “شفافیت و رضایت از بیشترین اهمیت در این تلاش است.”

گوگل توضیح می دهد که آن را نیاز به “صریح رضایت کاربر” قبل از هر شرکت در تماس با ردیابی. هیچ اطلاعات قابل شناسایی شخصی, بنابراین همه چیز ناشناس است — حتی زمانی که به کسی می شود که اطلاع رسانی است که به آنها نمایانده کسی است که آزمایش مثبت است.

این نوع از اطلاعات به نظر می رسد واقعا با ارزش به عنوان ما سعی می کنیم برای بازگشایی کسب و کار در سراسر کشور است. اما همه ما باید برای خرید اگر در تماس با ردیابی است که به هر اثر است. محققان در دانشگاه آکسفورد داده های بزرگ موسسه معتقدم که ما می تواند به توقف COVID-19 اما تنها اگر حدود 60% از جمعیت با استفاده از یک تماس ردیابی نرم افزار. “حتی با کاهش تعداد کاربران برنامه” پروفسور کریستف فریزر می نویسد: “ما هنوز برآورد یک کاهش در تعداد coronavirus موارد و مرگ و میر.”

برای تلفن های موبایل مانند یک برنده به من.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im