آن را اواسط ماه مارس و 2020 غربی کنفرانس ورزشی مسابقات بسکتبال در لاس وگاس آغاز شده بود. این UVU زنان تیم برابر دانشگاه و از دست رفته 61-48. من نا امید شده بود و سپس گیج شدم وقتی شنیدم تمام بازی های دیگر که شب شده بود به نام خاموش. روز بعد WAC هیئت مدیره در مورد شتاب COVID-19 بحران و لغو بقیه مسابقات است. همه گیر بر ما بود.

چگونه می تواند کوچک ذرات ویروسی منجر به چنین بسیار زیاد عواقب ؟ در چند روز رفتم از طریق پنج مرحله از بیماری همه گیر غم و اندوه: انکار و خشم و چانه زنی افسردگی و پذیرش. به عنوان واقعیت غرق در من متوجه شدم که تیم من و من تا به حال به گام تا به یک سطح جدید از رهبری است. آنچه ما آموخته است ؟

  1. چابکی و تکرار. در دو هفته UVU نقل مکان کرد بیش از 4000 البته بخش به یک کنترل از راه دور با فرمت. این نیاز با استفاده از منابع دیجیتال در یک مقیاس بی سابقه است. دانشکده و دولت با هم کار نزدیک به ارائه با کیفیت بالا و آموزش و پرورش در حالی که نشست سلامت توصیه. ما تاسیس یک سیستم مرکزی برای بازخورد دریافت صدها شکایت در ابتدا تکراری بهبود یافته و در نهایت کمک کرد تا بسیاری از دانش آموزان ما کامل ترم. ایالات اطراف هدف مشترک از آموزش و یادگیری ما بیشتر شد چالاک و انعطاف پذیر در استفاده از فن آوری است.
  2. ارتباطی است. COVID-19 ایجاد شک و ترس و اضطراب. دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات علمی تا به حال برای یادگیری راه های جدید کار می کند. مدعی پچ پچ گاهی اوقات رخ داده است. ما آموخته است که مکرر روشن و مراقبت های ارتباطی ضروری بود. ما یک نظم نمودار جریان برای تدوین کنندگان و سردبیران و کارشناسان موضوع و تصمیم گیرندگان. شروع در اواسط ماه مارس کابینه من ملاقات روزانه و پس از هر روز دیگر از ماه ژوئن است. ما با استفاده از ایمیل, وب سایت, رسانه های اجتماعی, متن, مجازی و سالن های شهر برای برقراری ارتباط است. گاهی اوقات ما ابلاغ از بالا به پایین; بار دیگر ما عمدتا گوش و بحث شده است. ما به عنوان خوانده شده snarky سوال کلمه به کلمه در سالن های شهر اجازه می دهد مردم را به دریچه در حالی که هنوز هم پرداختن به خود زمینه نگرانی با احترام.
  3. جامعه و متعلق. یک بیماری همه گیر هرگز تحت تاثیر قرار همه به طور مساوی. از مارس تا مه, ما تصمیم به پرداخت کارکنان است که نمی تواند کار خود را از راه دور و یا در محوطه دانشگاه به آنها زمان برای تنظیم به واقعیت های اقتصادی است. گسترش دادیم مراقبت ابتکار (شربت خانه مواد غذایی اضطراری کمک نقدی) به عنوان دانش آموزان مشاغل از دست رفته (81 درصد از UVU دانش آموزان کار می کنند). در آوریل 3,700 دانش آموزان در پاسخ به یک نظرسنجی در تجربه یادگیری خود را با 1,500 اضافه کردن نظرات کیفی. دانش آموزان نام 873 هیات علمی و کارکنان که به آنها کمک کرد پایان ترم با اعتماد به نفس. ما ارسال 873 تشکر از شما یادداشت ها و کارت های هدیه به این افراد است. حتی به عنوان ما مستقر مطلب “ماشین آلات” ما آموخته است که انسان همدلی و مراقبت های استثنایی باقی مانده کلید موفقیت دانش آموزان است. وجود دارد هیچ جایگزینی برای جامعه و متعلق.
  4. کمک دولت است. این بیماری همه گیر در سمت چپ میلیون ها نفر بیکار از جمله UVU دانش آموزان و خانواده های آنان است. دولت قوه مقننه انصراف بودجه جدید مصوب در آخرین جلسه قانونی در حالی که درخواست ما برای کاهش 2.5% از پایه ما بودجه است. ما لازم مالی تنظیمات اما دریافت حمایت قابل توجهی از فدرال مراقبت عمل می کنند. UVU دانش آموزان ارائه شد $11.5 میلیون مستقیم کمک های مالی در حالی که این دانشگاه دریافت کرد تقریبا مشابه مقدار برای نهادی نیاز (به عنوان مثال به روز رسانی فن آوری منابع خرید تجهیزات حفاظتی, آموزش دانشکده). دولت کمک شده است بحرانی در طول بیماری همه گیر.

نگاهی به آینده

  1. گنجاندن در آموزش عالی است. UVU را دعوت به “come as you are” طنین انداز خواهد شد به شدت بیشتر در یک پست-COVID-19 جهان است. همه گیر نامتناسب صدمه دیده و فقیر و در حال حاضر جمعیت به حاشیه رانده شده. UVU باز پذیرش سیاست ادامه خواهد داد و به ایجاد فرصت برای این گروه و بهبود شانس خود را به آب و چالش های آینده.
  2. آموزش و پرورش و اشتغال است. COVID-19 نابود میلیون ها شغل. ما نیاز به پیوند آموزش و پرورش و کار بیشتر عمد. این رویکرد تعبیه شده است در UVU ماموریت به عنوان یک ترکیب کالج و دانشگاه. ما تجربه کرده اند و بیشترین رشد در آموزش فنی و شغلی (CTE) در یوتا سیستم آموزش عالی اعطای 1,152 بیشتر مدارک تحصیلی و گواهینامه در ایالت یوتا 4 و 5 ستاره مشاغل از 2014-2019. هفتاد و شش درصد از فارغ التحصیلان ما هنوز در کشور 10 سال پس از فارغ التحصیلی. ما را توانمند سازی دانش آموزان برای کمک به بازسازی یک پر جنب و جوش و انعطاف پذیر اقتصاد پست-COVID-19.
  3. مشارکت و مسیرهای. ما خواهد شد گسترش همکاری با دانشکده فنی. همراه با Mountainland دانشکده فنی ما ایجاد مسیر برای دانش آموزان به انتقال اعتبار به برنامه های آکادمیک در UVU. ما در حال کار در حال حاضر با پنج دانشکده فنی. این همکاری بیشتر خواهد شد به فرد آموزش و پرورش در حالی که به حداکثر رساندن تاثیر مالیات هر دلار سرمایه گذاری در یوتا متوسطه موسسات.
  4. انتقال دیجیتال. UVU استخدام جدید معاون رئیس جمهور برای انتقال دیجیتال به عنوان COVID-19 خروشان. انتقال دیجیتال شده است بخشی از برنامه استراتژیک ما پس از 2019. همه گیر نشان داد ضرورت اعمال نفوذ فن آوری به منظور ارتقاء آموزش و بهبود کل تجربه دانش آموز از استخدام فارغ التحصیلان زندگی و گسترش کار از راه دور. ما را ساده به جای پیچیده و ترکیبی از کارایی و اثربخشی. ما خواهد شد جمع آوری داده و تبدیل به روشنگری بیشتر در تصمیم گیری ما.

آموزش عالی است که حساب نه تنها با یک ویروس مرگبار بلکه با یک رکود اقتصادی تنش های نژادی و قطبی سیاست است. مربیان و رهبران باید “مهار عدم قطعیت” توسط reimagining ما چگونه کار پرسیدن سوالات سخت و ایجاد مربوطه بیشتر و دقیق تجربه برای کمک به دانش آموزان برای موفقیت در کار و زندگی است. همه گیر شده است و طولانی و خسته کننده و به چالش کشیدن فصل اما ما احساس می کنیم UVU است به عنوان یک فرصت به عنوان هر موسسه برای بیرون آمدن از این قوی تر است.

دکتر آسترید S. Tuminez رئیس جمهور, یوتا, دره دانشگاه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de