چگونه جهان از Mandalorian (و نوزاد Yoda) ساخته شده در منهتن ساحل

“این Mandalorian و” جنگ ستارگان سری که شد دیزنی+’s, اولین شکست, ضربه, آورده, انواع سیارات و سفینه های فضایی که سفر در میان آنها را به جریان ویدئو در جهان است.

و آن را آن همه در کالیفرنیا تقریبا به طور کامل در MBS رسانه پردیس در منهتن بیچ.

چگونه ؟ برای بیشتر قسمت ها به لطف استفاده گسترده از جدید, صدا, فن آوری است که در استخدام یک horsehoe شکل دیوار و سقف از دیودهای نور در محل سبز و bluescreens معمولا استفاده می شود برای جلوه های ویژه فیلمبرداری.

“برای یک فصل ما به طور موثر شات معادل دو فیلم سینمایی در لس آنجلس” ریچارد بلوف زدن “Mandalorian را” visual effects supervisor تایید کرد. “این اولین جنگ ستارگان نشان می دهد – فیلم و یا در غیر این صورت – که به ضرب گلوله کشته شد در تمامیت آن در کالیفرنیا است.”

فن آوری است که فعال این است که به نام StageCraft توسعه یافته توسط جورج لوکاس-تاسیس شرکت دیزنی متعلق به Industrial Light & Magic جلوه های بصری لباس با تکنولوژی و ورودی از شرکت های دیگر برجسته ترین “Fortnite” و “چرخ دنده های جنگ”ساز بازی حماسی. حماسه را غیر واقعی موتور بازی پردازش و قدرت تصاویری که در 20 توسط 180 پا صفحه نمایش LED در منهتن بیچ صدا که “Mandalorian” خدمه calls حجم.

نشان می دهد طراح تولید اندرو جونز که مشغول به کار با “Mandalorian را” showrunner Jon Favreau مدیر را زودتر پیشرفت فنی فیلم سینمایی “کتاب جنگل” (2016) توضیح داد که چگونه تصاویر در حجم LED دیوار قرار می تواند پیش زمینه بازیکنان و عملی غرفه در deserty Tatooine و یا جنگل سیاره Sorgan بدون ترک استودیو. و پس از آن, چگونه نه تنها بازیگران و خدمه اما این دوربین می تواند حرکت در اطراف و فیلم عملا کل شات زنده بدون حدس زدن آنچه که محیط زیست را نگاه مانند یک بار پس از تولید اثر دیجیتال جای خالی greenscreen.

پدرو پاسکال می شود به کارگردانی طریق “Mandalorian را” دوره و مرحله است. عکس های ارائه شده توسط دیزنی.

“نقطه تمام از این دوره است که آن را به تصویر مسطح مانند یک تلویزیون صفحه نمایش” جونز اشاره کرد. “این یک نمایندگی از یک محیط سه بعدی. به عنوان حرکت دوربین است که در آن محیط زیست در حال پیگیری توسط motion capture تکنولوژی صفحه نمایش به روز رسانی برای تغذیه دوربین آنچه در آن خواهد بود دیدن از هر نقطه در حجم. بنابراین شما باید منظر شما تغییر موقعیت آن را به روز رسانی محیط زیست است.”

چنین چشم انداز-جنبش تغییر نیست و ممکن است با سنتی عقب یا جلو-طرح پس زمینه یک قرن قدیمی هالیوود ترفند که StageCraft incalcuably بهبود می بخشد.

بیش از حد نگاه قانع کننده هر چند حجم 3-D محیط بود که بر اساس عکاسی. فتوگرامتری – اسکن چشم انداز واقعی با یک دوربین و سپس تغذیه تمام کسانی که عکس ها را به نرم افزار است که به تولید 3-D مدل که محیط و بافت آن با عکاسی اطلاعات ارائه شده photoreal دارایی برای ایجاد محیط مجازی با.

Showrunner Jon Favreau (مرکز) و تیم بررسی یک “Mandalorian” محیط زیست در حجم. عکس های ارائه شده توسط دیزنی.

“این ایده از فناوری است که به جای داشتن به کل شرکت فیلم به مکان های مختلف و سپس حرکت پیچیده فیلمبرداری و شرایط آب و هوا وجود دارد و ما فقط رفتن به آن محل با سه نفر خدمه و اسکن آن تعدادی از راه های را به تمام اطلاعات و روند آن و بار آن را” جونز گفت.

کسانی که دوربین کوچک تیم در زمان فیلم در دره مرگ, ایسلند, شیلی, یوتا و دیگر قابل توجه محیط های طبیعی در سراسر جهان است. برای Sorgan آنها ندارد به سرمایه گذاری دور از ILM شمال کالیفرنیا خانه.

“بودن تا محلی ما قادر به ارسال انریکو دام (یک ILM visual effects supervisor) برای عکاسی از یک دسته از زمین های خصوصی با فوق العاده ردوود درختان مختلف در زمان های مختلف روز” بلوف به یاد می آورد. “ما می تواند به عنوان مثال ارائه مدیر عکاسی با 40 های مختلف تصاویر پانوراما نمایش نور حرکت می کند در یک علفزار و او می خواهم را انتخاب کنید شش که او می خواست به ساقه در روز است. به معنای واقعی کلمه یک نفر قادر به عکس آن است و در عین حال دخول دو دانه ئی قادر به دیده بانی آن در حجم و نگاهی به نور سفر در تمام طول روز.”

پدرو پاسکال و Gina Carano در جنگل سیاره Sorgan. پس زمینه درختان واقع در نزدیکی ILM شمال کالیفرنیا HQ پیش بینی شده در حجم بزرگ صفحه نمایش LED. عکس حسن نیت ارائه میدهد دیزنی.

در کنار صرفه جویی توده در سفر تدارکات, هزینه و زمان برای تولید – از لحاظ تئوری, عکس در مکان های مختلف می تواند انجام شود در یک روز در این دوره بسته به اینکه چگونه سریع مدولار و قابل حمل و نقل عناصر عملی از یک مجموعه است که جونز طراحی شده می تواند روشن کردن – صفحه نمایش LED نیز تولید شده به اندازه کافی نور برای بسیاری از عکس های.

نور تولید شده توسط این حجم را چراغ دیواری نیز به طور خودکار ثابت “به Mandalorian را” اصلی مشکل: این واقعیت است که آن عنوان قهرمان بازی توسط پدرو پاسکال همیشه می پوشد زره و روشنايي است که در اصل یک توپ نقره ای که نشان دهنده مانند دیوانه. حجم ساخته شده کسانی که بازتاب نگاه طبیعی به چشم رندر فیلم چراغ دشوار است برای کالیبره کردن برای این وضعیت همه اما غیر ضروری. آنها به ندرت استفاده می شود اگر در همه.

“هنگامی که ما شروع به انجام آزمون دخول دو دانه ئی, Greig فریزر متوجه شدم که این ابزار بیش از فقط یک طرح عقب آن یک ابزار روشنایی” جونز به یاد می آورد. “او نشان داد که آنچه پشت سر ما و بالاتر از ما بود به عنوان مهم به عنوان آنچه در مقابل از ما. آن را تبدیل به یک 360 درجه همهجانبه فضا است.”

Mando و نوزاد Yoda در حجم. عکس حسن نیت ارائه میدهد ILM.

برای زمانی که یک شات مورد نیاز سخت طبیعی نور خورشید کوچک بیرونی “backlot” در نزدیکی راه آهن حیاط استفاده شد. وجود دارد و MBC پردیس بودند که در آن همه نشان می دهد زندگی می کنند-اقدام کردم شات. بسیاری از پست سنتی-تولید انجام شد و در پیش تولید برای کمک به درک که حتی دیجیتال پسوند عظیم وسایل نقلیه مانند Jawas’ شن و ماسه خزنده بودند پیش بینی شده در صفحه نمایش LED نیست CGI می خواهم-در پس از آن. پست, انجام, البته, کمک چنین چیزهایی به عنوان موجودات بیگانه و starscapes اما به لطف حجم آن معمولا شامل بیش از تصحیح رنگ و بهبود بیشتر puppeted کودک Yoda.

یک “Mandalorian” فضاپیما فوقانی بال ماشین سواری پیش بینی شده در بالای آن عملا ساخته شده بدنه از طریق حجم LED صفحه نمایش. عکس های ارائه شده توسط Disney

“اگر شما مقایسه ‘قسمت نهم’ (“ظهور اسکای واکر”) و تعداد زیادی از مراحل آنها تا به حال به نگه داشتن بر روی به منظور شلیک که فیلم سینمایی در مقابل این سه مرحله را با ما در منهتن ساحل studios به علاوه آنچه که ما به نام backlot حدود یک مایل و نیم دور از دانشگاه ما هرگز به سمت چپ آن تیراندازی مراحل” بلوف گفت: با طولانی تن از هیبت صدای او را. “ما تعداد کمی از عکاسان که رفت دور و گسترده ای برای جمع آوری تصاویر به ما اجازه می دهد برای پروژه آن را بر روی صفحه نمایش LED, اما هیچ یک از تیراندازی خدمه هیچ یک از بازیگران, هیچ یک از مدیران تا کنون در سمت چپ ساحل منهتن studios در حالی که تیراندازی یک فصل.”

و آنها به پایان رسید اصلی عکاسی برای “Mandalorian را” تا حد زیادی پیش بینی فصل دوم در همان محل در هفته گذشته. در حالی که MBS اپراتورها کاهش یافته است به نظر در مورد دوره آینده برای این داستان بلوف نشان داد آنچه او می تواند در مورد آنچه می بینیم که فصل دو بازدید دیزنی+ در ماه اکتبر.

“بسیاری از این محیط برای فصل دو مکان ما هرگز در جنگ ستارگان است که واقعا هیجان انگیز,” او گفت:. “از آنجا که ما تا به حال بدست خیلی راحت تا پایان فصل با چه حجم کار چالش برای همه ما بود و واقعا به مرزهای خارج و گسترش آنچه که ما انجام داده بود. بنابراین وجود دارد تعدادی از موارد در حال حاضر که در آن نه تنها ما شلیک در حجم اما ما در واقع در حال رفتن به تیراندازی در این مرحله فضای خارج از حجم هل دادن دوربین از یک عملی تمام راه را به صفحه نمایش LED واقعا گسترش فضای فیزیکی است که فیلمسازان و بازیگران حاضر در دسترس به آنها.”

اگر چه فن آوری شبیه به StageCraft استفاده شده است به میزان محدود در “Rogue یک” و چنین چیزهایی ماشین تبلیغات “Mandalorian را” عظیم و موفق تکیه بر آن می تواند به وضوح گسترده ای بر چگونگی نشان می دهد ساخته شده از اینجا بیرون.

“این یک دریا تغییر” بلوف سادگی اعلام کرد. “برای همه نه تنها به بازیگران و کارگردانان و دخول دو دانه ئی, اما همچنین مخاطبان. شما می توانید به تماشای $250 میلیون-به همراه فیلم در تئاتر در حال حاضر, و من فکر می کنم بسیاری از مخاطبان را در یک مجموعه و باور نمی کند که بازیگر است که در آن محیط زیست است. که به دلیل وجود ذاتی قطع ارتباط بین نور است که بر روی این بازیگر و آنچه که باید در حال حاضر با مجموعه ای از برنامه های افزودنی انجام می شود در تولید است. البته با آنچه که ما انجام می دهیم ما در حال قرار دادن که همه بر روی صفحه نمایش زندگی می کنند در روز است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im