چگونه این یوتا بر اساس گروه از زنان حمایت از رستوران ها در طول COVID-19 همه گیر

سالت لیک سیتی — زندگی خیلی کوتاه است به خوردن غذا بد است.

چنین است که فلسفه زن Foodie زنان-طراحی وب سایت اختصاص داده شده به ارائه بی طرفانه و قابل اعتماد رستوران توصیه.

“واقعا ما تنها هدف این است که فقط برای به اشتراک گذاشتن مواد غذایی شگفت انگیز, به طوری که مردم می توانند کشف بهترین شهر که آنها ناهار خوری” گفت: بروک Eliason سالت لیک سیتی بومی و خالق زن Foodie.

Eliason آغاز شده زن Foodie در سال 2010 زمانی که او مشغول به کار به عنوان یک پیشخدمت زن در غرب, Yellowstone, مونتانا در طول تابستان در حالی که او یک دانش آموز در دانشگاه ایالتی یوتا.

“در این شهر خاص وجود دارد بنابراین بسیاری از رستوران ها به خاطر آن یک توریستی شهر و بنابراین من تصمیم گرفتم که من می خواهم سعی کنید همه از این رستوران ها و سند و تجربه که از طریق نوشتن و تصاویر بر روی واقعا ساده وبلاگ” Eliason گفت.

او ادامه داد: تلاش هنگامی که او در نهایت انتقال به دانشگاه یوتا و رفت و برگشت به Salt Lake City, که در آن زن Foodie در زمان خاموش.

“در حال حاضر ما بیش از 20 ماده غذایی نویسندگان مختلف در شهرهای بزرگ شهری در سراسر کشور مانند سیاتل و پورتلند, لس آنجلس, Denver, شهر نیویورک و بوستون و شیکاگو و بیشتر به آمده” Eliason گفت.

بروک Eliason سالت لیک سیتی بومی و خالق زن Foodie.
بروک Eliason

این یک امتیاز به کار با بسیاری از زنان که پرشور در مورد آنچه انجام می دهند با توجه به Eliason. زن Foodie خوانندگان نیز عمدتا ساخته شده از زنان در تمام جنبه های زندگی از اقامت در خانه مادران به حرفه ای.

“داشتن یک زن اداره می شود تیم ما ارائه یک راه عالی برای نه تنها ارتباط با ما و خوانندگان ما جمعیتی اما برای الهام بخشیدن و تشویق دیگر زنان به سازندگان و برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که آنها پرشور در مورد” Eliason گفت.

زن Foodie نویسندگان پرداخت برای همه وعده های غذایی خود را هرگز قبول مواد غذایی رایگان و تنها ترویج رستوران آنها احساس “بسیار مشتاق” با توجه به Eliason.

“ما می خواهیم مردم بدانند که زمانی که آنها می آیند به زن Foodie ما نه مغرضانه و یا تحت تأثیر هیچ وجه و ما فقط های ما پرده و صادقانه افکار” Eliason گفت.

برای دو سال گذشته این وب سایت ارائه شده یک زن Foodie کارت با تخفیف تشویق, Salt Lake City شام به رستوران.

“بسیاری از ما افتد به دام خوردن در همان سه یا چهار مکان و بیش از بیش و بیش و بنابراین با دادن مردم یک قرارداد خاص و یا تخفیف این رستوران های مختلف, آن را واقعا به مردم کمک به شعبه کمی و ببینید که ما واقعا باید برخی از مواد غذایی شگفت انگیز در اینجا به صورت محلی در سالت لیک سیتی” Eliason گفت.

زن Foodie در نظر دارد به فروش کارت های دوباره در این سال در اطراف جمعه سیاه و کاوش گسترش فراتر از سالت لیک سیتی.

“آن را به فروش می رسد هر دو سال واقعا سریع بنابراین ما پیش بینی است که هر سال ما همچنان آن را فروش,” Eliason گفت. “ما می خواهیم آن را واقعا منحصر به فرد بیش از حد. ما می خواهیم آن را برای ما واقعا خوانندگان وفادار که واقعا مشتاق به دریافت و به غذا خوردن در محلی متعلق به خانواده کسب و کار در سالت لیک سیتی است.”

Eliason گفت که او فکر می کند که این مهم به حمایت از رستوران های محلی چون “ستون فقرات شهر ما.”

“ستون فقرات شهر ما ساخته شده است در اطراف کارآفرینان که در حال آوردن ایده های خود را به سالت لیک سیتی و آوردن آنها به زندگی” Eliason گفت. “آنها در حال ارائه با کیفیت بالا و تجارب فرهنگی, به طوری که ما می تواند رشد کند هم به عنوان یک جامعه و خانواده است.”

در میان بیماری همه گیر کوروناویروس که مجبور است بسیاری از رستوران ها به توقف یا تغییر عملیات برای جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری در زنان Foodie نیز اقتباس تلاش های خود را.

“ما ساخته شده یک محوری برای شروع این برنامه شامل رستوران الهام گرفته از دستور العمل در وب سایت ما دانستن است که بسیاری از مردم نمی خواهد بود قادر به ترک خانه های خود و حتی برای takeout, بنابراین ما می خواستم برای پیدا کردن یک راه به ویژه برخی از رستوران های مورد علاقه در حالی که هنوز ایجاد یک تجربه برای ما خوانندگان” Eliason گفت.

این نیز مهم است به Eliason به نمایش گذاشتن “تمام تلاش فوق این است که این رستوران در حال رفتن به در این زمان به ناهار خوری در یک فضای امن.”

“من شده اند به طور کامل دمیده دور توسط سازمان و پاکیزگی و احتیاطی که همه از این رستوران ها در حال بدست گرفتن به اطمینان حاصل شود که تجربه ناهار خوری امن برای مردم” Eliason گفت.

با فروش به طور چشمگیری کاهش واقعیت در حال حاضر این است که رستوران ها در حال مبارزه برای باز بماند و خود را حفظ کارکنان با توجه به Eliason.

“به عنوان یک صدا در مواد غذایی جامعه من سعی کردم به واقعا به به اشتراک گذاری تجربیات من بوده که مثبت برای تشویق جامعه ما به حفظ و حمایت از این کسب و کارهای کوچک و فروشگاه های کوچک و فروشگاه های محلی زمانی که آنها می توانند” Eliason گفت.

Eliason بزرگترین امید برای زن Foodie به خصوص در سال 2020 است “که ما می تواند عمدی در مورد تجمع در پشت کسب و کارهای کوچک است که واقعا نیاز به حمایت از ما و کمک ما در حال حاضر است.”

“بدون آنها ما محله و شهر ما را به شدت متفاوت” Eliason گفت. “این آسان برای گاهی اوقات حمایت از رستوران ها که مناسب هستند و یا فوق العاده برای ما آشنا, اما آن را تنها طول می کشد چند دقیقه به بیرون رفتن از راه خود را به فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید خود را از دلار به سمت یک خانواده متعلق به کسب و کار است که واقعا نیاز به پشتیبانی ما در حال حاضر است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de