در ماه ژوئن قانون اساسی و دین مدنی در تعادل آویزان

در روزهای آینده به دادگاه عالی اعلام خواهد شد تصمیم گیری از غیر منتظره ای به یاد ماندنی در دفتر ثبت دعاوی حقوقی از متمم اول قانون اساسی موارد است.

حقوقی کارشناسان پیش بینی است که این دادگاه در آینده نظرات را وضوح بیشتری به فشار دادن آزادی مذهبی سوال در مورد خطوط مجاز مذهبی اعتراض محدوده حفاظت شده ایمان مبتنی بر استخدام و اخراج و قانون اساسی به استثنای مدارس مذهبی یا ایمان مبتنی بر پذیرش نمایندگی از اشکال خاصی از حمایت دولتی.

در اصل دادگاه را در فاش کردن آنچه خاص مذهبی اقدامات اساسی محافظت می کند در طول این رقابت و به طور فزاینده ای laical بار.

البته برای کسانی که به تماشای جنگ فرهنگ از حاشیه این سوالات ممکن است به نظر می رسد عابر پیاده اگر نه کاملا بی ربط به نبض زندگی سکولار. اما این تضاد چگونه دین را به سلامت به ناچار و جبرا تأثیرات ملت کلی اخلاقی اساسی است.

به همین دلیل نتایج این موارد موضوع برای همه شهروندان است.

در واقع مذهبی چوب از مردم نمی تواند کمک کند اما تاثیر زندگی از کل است. به عنوان فرانکلین روزولت قرار داده و آن را “در آموزش این دموکراتیک ایمان به کودکان آمریکایی, ما نیاز به پایدار buttressing کمک از کسانی که بزرگ اخلاقی و آموزه های دینی که میراث ما تمدن مدرن است. برای “نه بر قدرت و نه بر قدرت اما بر روح خدا” باید دموکراسی ما بود تاسیس شد.”

زمانی که دین هر دو فضا و پشتیبانی به رشد آن کمک می کند تا حفظ یک شکل منحصر به فرد از آنچه در اواخر هاروارد جامعه شناس Robert N. Bellah تعمید آمریکا “دین مدنی” — عمومی nonsectarian اخلاقی سفارش است که آمریکایی ها هنوز هم نگه دارید و احترام مشترک است.

فکر می کنم ما روز ملی نماز و یا ما پرتوی از خدا در سوگند و ارز. با وجود گسترده ایدئولوژیک تفاوت ما به اشتراک گذاری این اتحاد مناسک و نمادها.

برای کسانی که به دنبال رعایت قانون اساسی و حفظ متمم اول قانون اساسی آزادی ارزش آن قدردانی که ما پشت موسس اسناد — پشت متعارف زبان و پایۀ جوهر رنگ پوست نبشته — پیدا کنیم و اجتماعی داربست که فریم چگونه ملت تشکیل شده است; چه این سازمان دستور داده و نسبت به یک دیگر و منافع مشترک است.

یک قانون اساسی نوشته شده است به عنوان یک guardrail از انواع نگه داشتن ملت هنجارهای نانوشته تراز وسط قرار دارد سمت مناسب به پایان می رسد. به قول St. Paul, قانون عمل می کند به عنوان یک مدیر مدرسه, آموزش و هدایت ما. در واقعی جمهوری دموکراتیک “ما مردم” هنوز تماس عکس, اما قانون اساسی ما راه بازگشت به نفع.

در بهترین حالت آن قانون goads شهروندان در طول تمدید اخلاقی قوس به سمت شخصی rectitude. این اشکال ما به چیزی بهتر است. ارسطو در مقایسه وضع به یک نوع از هنر و صنعت — یک statecraft — که در آن سیاستمداران با هدف خیاط سیستم قانون به طوری که آنها کمک های شهروندان در پرورش فضائل اخلاقی. البته رعایت سیاسی ما آب و هوا امروز یکی نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم چه اتفاقی می افتد اگر شهروندان به سادگی اختلاف نظر در مورد آنچه به منزله فضیلت اخلاقی.

نبوغ متمم اول قانون اساسی استقرار و ورزش رایگان جملات این است که چگونه آنها در واقع کار در پشت سر هم برای پرورش یک محیط که در آن انواع مذهبی و اخلاقی orderings می تواند به رشد. تناقض از این بسیاری از اخلاقی orderings یک واحد عمران دین پدیدار می شود.

به قول Bellah, “جدایی کلیسا و دولت است و نه محروم از قلمرو سیاسی یک بعد مذهبی.” او ادامه می دهد: “وجود دارد در همان زمان برخی از عناصر مشترک از جهتگيری مذهبی که اکثریت بزرگی از آمریکایی ها به اشتراک بگذارید. این که نقش حیاتی در توسعه موسسات آمریکایی و هنوز هم ارائه یک بعد مذهبی برای تمام تار و پود زندگی آمریکایی از جمله حوزه سیاسی.”

هر چند Bellah نوشت: در اواسط قرن 20 بسیاری از آمریکایی ها (تقریبا 9 بیرون از 10) هنوز هم می گویند که آنها به خدا اعتقاد دارند. و حتی با کاهش های اخیر در مذهبی وابستگی قابل ملاحظه کثرت جمعیت ایالات متحده شناسایی به عنوان بسیار مذهبی است. این در مقایسه با دیگر سکولار غربی.

حفظ امریکا متمایز هویت دینی دادگاه اغلب مجددا بر قانون اساسی حمایت گسترده برای مردم با ایمان است. اما برخی از فقهای معاصر و فقها آمده اند برای مشاهده این حمایت همراه با دیگر دولتی برای حمایت از دین به عنوان یک تخلف از separationist قصد متمم اول قانون اساسی ایجاد بند که توماس جفرسون گفت: با هدف ساختن یک “دیوار بین کلیسا و دولت است.”

دیگر پیچیده متفکران اما باید پاسخ داد که استقرار بند نباید خوانده شود در انزوا از رایگان همراه ورزش بند و یا دیگر در هم آمیخته متمم اول قانون اساسی حقوق آزادی بیان و مطبوعات و ماشین سواری).

بعلاوه به عنوان قانونی محقق Rodney Smith به آن اشاره شده اگر ملت اولین کنگره واقعا در نظر گرفته شده برای اتخاذ یک سخت “دیوار جدایی” از طریق ایجاد بند آنها دقیقا نمی عمل خوب ، پس از همه, اولین کنگره contemporaneously تصویب قوانین است که در نظر گرفته شده برای حمایت از nonsectarian دین از جمله توسط “انتصاب یک روحانی, حمایت از فرقه ای آموزش و پرورش در هند رزرو ارائه برای اشیاء مذهبی در اموال عمومی و اجازه اموال عمومی مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد مذهبی.”

بیشتر شایع در زمان اسمیت به نظر می رسد نشان می دهد که از نظر کلیسا و دولت بیان شده توسط عدالت یوسف داستان در مورد Terrett v. تیلور. صدور این نظر در سال 1815 عدالت, داستان استدلال کرد که در حالی که دولت نمی تواند نیروی مذهبی مالیاتی در آن مردم برای حمایت از یک فرقه مذهبی در قانون اساسی نیست منع قانونگذاران از تصویب قوانینی که ممکن است “فعال کردن همه (مذهبی) فرقه برای به انجام رساندن اشیاء بزرگ دین به آنها حقوق شرکت های بزرگ برای مدیریت اموال خود را و تنظیم خود زمانی به عنوان به خوبی به عنوان معنوی و نگرانی است.”

داستان به اذعان هر چند مذهبی آزادی دارای حد و مرز است. و در رینولدز v. United States, دادگاه معروف حاضر اجازه می دهد تا “استادانی آموزه های دینی باور” تبدیل به “برتر به قانون زمین است.” علاوه بر این در تصمیم گیری آینده موارد برخورد به طور مستقیم با متضاد حقوق دادگاه باید به دنبال تعادل رقابت آزادی در حالی که به تعویق انداختن قوه مقننه در سیاست ملاحظات. با توجه به nondiscrimination حمایت از تجاوز افراد به عنوان مثال کنگره است که به احتمال زیاد بهترین راه حل مناسب برای تشکیل این نوع مکالمات و متقابلا سودمند سازش های لازم برای محافظت از هر دو LGBTQ مردم مذهبی و مؤمنان است. عدالت برای همه خواهد تقاضا هیچ چیز کمتر است.

اما آیا آن را اجازه می دهد مبتنی بر ایمان مدارس فضا برای تعیین شغلی خود را با استانداردها و یا اجازه دولت به کار با, مذهبی, اجتماعی, ارائه دهندگان خدمات دادگاه می تواند بهترین خدمت به ملت و قانون اساسی با حفظ یک بار دیگر آزادی های طولانی تضمین شده توسط ملت لایحه حقوق.

در این کشور دین مدنی — پشتیبانی شده توسط قانون اساسی و متمم اول قانون اساسی آزادی — باقی مانده این کشور را بهترین وسیله برای مرمت آن شکستگی و reconstituting خود را به عنوان یک ملت به خدا.

Hal بوید یک دانشیار حقوق خانواده و سیاست در دانشگاه بریگهم جوان از خانواده و زندگی یک شخص از Wheatley نهاد. او نمایش خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de