ممکن است به تقویت سیستم ایمنی بدن شما به عنوان COVID-19 گسترش?

سالت لیک سیتی — عنوان COVID-19 pandemic اعداد را نگه دارید نوردی مردم خواسته اگر بیشتر وجود دارد آنها می توانند به سالم ماندن, در علاوه بر این به دنبال بهداشت عمومی توصیه.

“ما گفت: 75 درصد به 80 درصد از ما در برخی از زمان در معرض این,” دکتر گفت: Preston ویلسون یک خانواده تمرین دهنده در اردن سلامت خانواده در غرب اردن است. “ما نیاز به آماده سازی خودمان برای وقتی که اتفاق می افتد.”

می تواند به شما در افزایش سیستم ایمنی بدن خود را و یا بهبود سلامت خود را به اندازه کافی به اسکیت بازی کردن به آرامی از طریق سلامت عمومی بحران ؟

به دنبال بیش از 200 ، 000 مورد در سراسر جهان در حال حاضر نشان داده است که کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند در بزرگسالان مسن تر از 60 افراد با شرایط پزشکی مزمن مانند دیابت و یا بیماری های قلبی و کسانی که سیستم ایمنی بدن از جمله هر کسی که تا به حال پیوند عضو.

کارشناسان بگویید Deseret News که حتی کسانی که در معرض خطر بالا می توانید انجام برخی از چیزهایی که به عنوان سالم به عنوان ممکن است نه تنها در طول یک بیماری عفونی بیماری همه گیر اما به طور کلی. بیماران باید به دنبال نه فقط اولیه مشاوره, اما متناسب با توصیه های بیش از حد.

ویلسون گفت: بیماران هنوز هم در مراقبت و اعتراف آنها همچنان به دود هر چند COVID-19 می تواند کشنده به عنوان آن می تواند حل و فصل در ریه ها. دیگران اعتراف آنها نه تغییر رژیم غذایی خود را به کنترل دیابت خود را.

“تا آنجا که ما نگران این ویروس من نمی دانم که ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای به حداکثر رساندن ما توانایی بدن را برای مبارزه با آن زمانی که در معرض آن گفت:” ویلسون.

می تواند ساختمان خود را به سیستم ایمنی و بهداشت می تواند به عنوان ساده به عنوان در حال خواب خوردن حق خنده و آرام ماندن? کارشناسان توضیح دهد که چرا هر کدام از این مقدار است.

“این را جدی بگیرد” گفت: Wilson. “اگر شما سالم و قوی است و شما در حال مراقبت از بدن خود را و به حداکثر رساندن توانایی خود را برای مبارزه با عفونت و سپس شما باید یک سوپر احتمال زیاد از دوره نقاهت بسیار خوبی از این است. “

Zzzzzzs لطفا

مطالعات بی شمار نشان داده اند که خواب مورد نیاز برای سلامت خوب است اما بسیاری از مردم اصرار دارند در درمان آن را مانند یک کالا می توانید آنها را جست و خیز هنگامی که زمان فشرده است.

ویلسون گفت که خواب اولین چیزی که به ذهن می آید وقتی پرسیده شد که اگر آن را ممکن است برای تقویت بدن و سیستم ایمنی بدن است. این زمانی است که بدن از بهبود از روز است.

“ما می دانیم که سیستم ایمنی بدن ما را افسرده می شود زمانی که ما در حال محدود کردن ما از خواب و گرفتن نیست به اندازه کافی” او گفت: Deseret News. “به اندازه کافی منظور من به طور متوسط 7-8 ساعت برای بزرگسالان و برای کودکان شاید.”

او را مطمئن شوید که شما می توانید تولید ایمونوگلوبولینها بهتر شدن خواب بیشتر. اما او می داند که این مهم برای یک زندگی سالم جسمی و ذهنی است.

به عنوان نزدیک به صورت خام به عنوان امکان پذیر است

مواد غذایی بیشتر از سوخت جنیفر James’ کتاب. ثبت نام متخصص تغذیه متخصص تغذیه و گواهی مربی بهداشت در اگدن مرکز پزشکی منطقه ای گفت: انتخاب مواد غذایی سالم مواد خام است که اجازه می دهد بدن برای ساخت پروتئین های خون, سلول های, سلول های سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با عفونت ها و بیشتر. ویتامین ها و مواد معدنی اجرا از واکنش های شیمیایی است که به سلول های او اضافه شده است. برای مثال سلول باید به ویتامین های گروه B برای ایجاد انرژی است.

اثر متقابل تغذیه و بدن شبیه به ساخت یک خانه — یک فرایند پیچیده است که نیاز به سیم کشی و لوله کشی و پایه و فریم کار در میان بسیاری از چیزهای دیگر.

بدن انسان نیاز به ویتامین ها و مواد معدنی و پروتئین و کربوهیدرات و چربی و مایعات — “تمام آن چیزهایی که برای حفظ عملکرد بدن در بالا ظرفیت.” خوردن یک رژیم غذایی نامتعادل و یا با بسیاری از مواد غذایی فرآوری شده را فراهم می کند آنچه که مورد نیاز برای واکنش های شیمیایی را می گیرد و یا برای بدن قادر به ساخت جدید سفید یا سلول های قرمز خون و بافت نرم و التیام زخم ها و نگه داشتن مغز رفتن قوی. یک رژیم غذایی از مواد غذایی به عنوان نزدیک به آن به صورت خام به عنوان امکان پذیر است می توانید انجام تمام کارهایی که نسبتا به راحتی او گفت:.

هیچ یک معجزه غذایی او اضافه شده است. “من مردم را تشویق به انجام یک کل-مواد غذایی رژیم غذایی عمدتا گیاهی, رنگارنگ, غذاهای شما آماده سازی از ابتدا.” آن را OK اگر چه برای لذت بردن از یک گاه به گاه کمتر-سالم درمان است.

“نمی خوردن یک دسته از زباله ها” ویلسون گفت:. “چه شما را به بدن شما تعیین آنچه شما را از آن دریافت کنید.”

جیمز نشان می دهد یک برنامه است که آهنگ مصرف مواد غذایی و تجزیه ویتامین و مواد معدنی محتوا در میان چیزهای دیگر. او به خصوص به توصیه یکی به نام Chronometer.

سالم خنده

نمی از دست دادن حس خود را از طنز در یک بحران. کلینیک مایو می نویسد که خنده واقعا کاهش استرس که یک آبشار کوچکتر سیستم ایمنی بدن-دوستانه مزایای. خنده دلچسب نیست فقط غلغلک دادن افکار خود را; آن را می دهد اندام های پشت سر هم از اکسیژن و آزاد شدن اندورفین در مغز شما. خنده متفاوت ضربان قلب خود را از سریع کند, که خوب است برای شما. و آن را کمک می کند تا ماهیچه های خود را شل کنید.

شاید بهترین از همه خنده و مثبت می تواند به انتشار استرس متلاشیکننده neuropeptides برای مقابله با شیمی که منفی استرس و اضطراب وادار.

بنابراین این یک زمان بسیار چالش برانگیز. اما آن قدر لحظات خنده دار ،

“الگوهای رفتاری شده اند هیستریک روی کاغذ توالت احتکار” جیمز گفت. “طنز فوق العاده است.”

آرام بخش و سلامت روانی کلاهبرداری

بزرگترین سلامت روان نیاز به پیدا کردن برخی از تعادل ویلسون گفت:. “ما می دانیم که مردم که رنج می برند بیشتر از افسردگی و اضطراب به نظر می رسد به رنج می برند بیشتر بیماری های مزمن. ممکن است که آنها هنوز در خواب خوب است یا نه انجام کارهایی که آنها باید انجام دهید برای سالم ماندن. “

آرامش بخش که به کاهش استرس مهم است. “هنگامی که هورمون های استرس بالا هستند که نه کمک به سیستم ایمنی بدن ما” گفت: جیمز. او با تشبیه آن به تجربه هل دادن از طریق نهایی در دانشکده تاکید کرد به حداکثر و سپس رفتن به خانه. “من همیشه بیمار در کریسمس.”

او را در میان کارشناسان بر این باورند که در حال فرسوده و استرس باعث می شود مردم به یک هدف آسان برای بیماری.

مراقبه است که منادی آن در سطح جهانی بهداشت روان, مزایای, از کاهش فشار خون و ضربان قلب به شاید بهبود حافظه و ساختمان سیستم ایمنی بدن است. در آن طول می کشد حدود دو ماه از انجام آن به طور منظم — برای عنوان کمی تا پنج دقیقه در روز — برای دیدن نتایج. وجود دارد رایگان و پرداخت می شود به کمک مردم می تواند انتخاب کنید که در آن و زمانی که آن را انجام دهد. برخی از مردم مانند موسیقی برخی از سرود دیگران صدای هدایت آنها.

ذهن همه سرگردان در حالی که مراقبه جیمز گفت. فقط آن را به جلو و عقب به آنچه شما به تمرکز بر روی و “همواره آن را,” او گفت:.

برخی از مدارس (زمانی که کلاس در جلسه) در حال استقبال از مدیتیشن به عنوان یک راه برای کمک به دانش آموزان تمرکز و آرامش خود و مدیریت استرس خود را.

برای مدیریت احساسات در یک راه سالم جیمز نشان می دهد انجام کارها لذت می برد یکی مثل روزنامه نگاری و یا صنایع دستی و یا چیزهای دیگر است که به ارائه یک احساس آرامش و رضایت است.

نمی خورش بیش از احساسات خود را. اذعان آنها و اجازه دهید آنها را پاس او گفت:. “توجه به چگونه شما صحبت کردن با خودتان مثبت و دلگرم کننده کمک می کند تا بسیاری.”

دریافت در حال حرکت

به طور منظم ورزش بسیار مهم است. اما آن بیش از حد نیست. Overstressing بدن شما ممکن است سیستم ایمنی را تضعیف و مردم را در معرض خطر بیماری های جیمز گفت.

علاوه بر خوب بودن جسمی دارد و روحی مزایای بهداشت و درمان. طبیعت پیاده روی به عنوان مثال خوب است همه در اطراف.

بسیاری از ورزشگاه و دیگر سازمان ها ارائه روال ورزش آنلاین در حالی که مردم در حال اجتماعی فاصله در طول بیماری همه گیر. مردمی قدیمی تر می توانید از ایده های فیلم های یوتیوب در موسسه ملی پیری AARP و منابع دیگر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de