Netflix است که صرفه جویی در شما از آگهی های بازرگانی. اما چقدر دقیقا ؟

یک سال می تواند مدت زمان طولانی. به خصوص وقتی که می آید به تبلیغات.

Netflix بکشد است تحت سلطه طناب برش دوران به دلایل متعدد است. یکی از این دلایل این است که خدمات جریان کل عدم تبلیغات. (Hulu و یوتیوب, مقابل, ویژگی تبلیغات با حق بیمه ارتقاء است که آنها را حذف کنید.) چند ساعت از آگهی های بازرگانی است که Netflix واقعا صرفه جویی در شما از? که بستگی دارد که شما بخواهید — اما پاسخ این است که همیشه “زیادی.”

پست های اخیر توسط cordcutting.com تخمین زده می شود که در یک سال داده شده متوسط Netflix کاربر جلوگیری بیش از مجموع شش روز ارزش تبلیغات سالانه است که اگر یک فرد سالانه Netflix رژیم غذایی کاملا آواره سنتی خود را تلویزیون زمان. برای رسیدن به این رقم وب سایت ذکر شده است که Netflix بکشد به تازگی بیش از 75 میلیون مشترک و Netflix مدیر عامل شرکت Reed Hastings به تازگی گفت: Netflix مشترکین جریان 125 میلیون ساعت از Netflix مطالب روزانه. با این برآورد متوسط روزانه Netflix استفاده هر مشتری است که حدود 1.67 ساعت.

این سایت همچنین با اشاره نیلسن داده که نشان می دهد یک نمونه ساعت از تلویزیون کابلی, دارای 15 دقیقه و 38 ثانیه از آگهی های بازرگانی. که می شود 158.5 ساعت — حدود 6.6 روز — تبلیغات بیش از یک سال کل اگر 1.67 روزانه ساعت از Netflix مصرف به طور کامل آواره سنتی مشاهده تلویزیون.

دیگر برآورد فشار آن مصرف اعداد و حتی بالاتر. پست های اخیر در reviews.com گفت: سالانه تجاری اجتناب است که در واقع 219 ساعت در هر سال نه 158.5 ساعت. که یک شکاف بزرگ.

برای رسیدن به این برآورد reviews.com استفاده Netflix معاون رئیس جمهور از محتوای اصلی سیندی هلند اخیر ادعا می کنند که متوسط Netflix کاربر صرف دو ساعت در این سرویس هر روز. و به جای برآورد تجاری تلویزیون زمان متوسط ساعتی تجاری برای تلویزیون کابلی (15 دقیقه 38 ثانیه) reviews.com با استفاده از آمار و ارقام شبکه های تلویزیونی است که حدود 18 دقیقه در هر ساعت.

آیا این ارقام واقعی هستند جایی بین 158.5 و 219 ساعت سالانه — یا حتی بالاتر به عنوان COVID-19 قرنطينه باید دمیده جمعی ما اوقات فراغت باز — واقعیت این است که ما در حال راه کمتر تبلیغات از ما استفاده می شود. یک 2015 پرس و جو از Exstreamist که تواریخ جریان و تلویزیون روند تخمین زده است که کاربران Netflix حدود 2015 شد به طور متوسط 1.5 ساعت از Netflix مصرف یک روز — با اندکی کاهش از های اخیر برآورد 1.67 ساعت و 2 دقیقه بود.

Exstreamist نیز اشاره شده یک نیلسن گزارش که نشان داد هر دو پخش و تلویزیون کابلی افزایش متوسط ساعتی تجاری در سال 2014 به این نکته که تبلیغات شامل 25% طبیعی پخش.

2015 گزارش نشان داد که شبکه های تلویزیونی شده اند سرعت بخشیدن به سرعت پخش از تلویزیون قسمت توسط 10-15 ٪ به فشار اضافی ad در طول یک قسمت را هم حافظه.

“با یک آگهی 30 ثانیه ای برای بالا کانال های کابل برای فروش بیش از $17,000 اضافه کردن دو دقیقه از تبلیغات می تواند اضافه کردن یکی دیگر از $68,000 در درآمد” رادیو فردا اشاره کرد.

شبکه های تلویزیونی وعده داده شده برای کاهش این آگهی زمان. در عوض, آنها, مخالف, لس آنجلس تایمز گزارش داد در سال 2019.

“پس از کاهش در سال 2017 حجم از تبلیغات افزایش در هر سه ماهه سال گذشته (2018) و گسترش دوباره در نیمه اول 2019,” انتشار داد.

با توجه به تنوع ایالات متحده پنج عمده ای فارسی زبان پخش شبکه های امن بین $9.6 میلیارد و $10.8 میلیارد دلار برای آن ساعات پر بیننده تبلیغات در 2019 — در مقایسه با $9.1 میلیارد دلار 10.06 میلیارد دلار در سال 2018 است. در سال گذشته چهارمین سال متوالی شبکه های خود را افزایش حجم آگهی در ساعات پر بیننده.

بنابراین اگر شما از آنها بدم میاید تبلیغات همه چیز در حال گرفتن بهتر در پخش تلویزیون. شما ممکن است بخواهید به چوب با پخش آنلاين.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de