جدید ارتعاشی جلیقه هشدار خلبانان که نمی توانید ببینید در مه, خطرات دیگر

اورلاندو فلوریدا., آوریل 24 (UPI) — محققان با ارتش ایالات متحده و Embry-Riddle هوانوردی در دانشگاه فلوریدا توسعه داده اند یک جلیقه است که ارتعاش برای هشدار دادن به گیجی خلبانان و کمک به جلوگیری از حوادث هواپیمایی.

اگر چه Embry-Riddle دریافت $203,000 در اعطای پول برای تست جلیقه اعضای هیئت علمی گفت: آنها معتقد بودند که سود اصلی بود افزایش یادگیری با فن آوری های جدید.

“انسان از حس تعادل و محل طراحی شده نیست به درک و انطباق با شرایط خلبانان برخورد در حریم هوایی. این خطرناک است و این جلیقه خوبی متقابل” جاناتان, فرانسوی, استاد در Embry-Riddle.

فرانسه همچنین مدیر تحقیقات در دیتونا بیچ پردیس برای مدرسه در بخش عوامل انسانی و رفتاری نوروبیولوژی که بر انسان در تعامل با فن آوری است.

جلیقه استفاده شده است در محدود برنامه های نظامی در ایالات متحده و استرالیا است. پس از دور تست محققان در حال حاضر به دنبال بهره در تولید تجاری.

با توجه به اداره هوانوردی فدرال حداقل 10 درصد از حمل و نقل هوایی حوادث با توجه به خلبان فضایی گمگشتگی. نود درصد از کسانی که کشنده هستند و بسیاری از سردرگمی تصادفات است که بیشتر برای صنایع دستی کوچک است.

هلیکوپتر و هواپیما بسیاری از هشدار چراغ هشدار صوتی و حتی لامسه هشدار مانند ارتعاشات در جلیقه که تست شده در Embry-Riddle. اما تعداد هشدارها را می توان قریب به اتفاق فرانسه گفت: در حالی که مشکل است که در واقع فیزیولوژیکی — واقع در گوش داخلی یا سیستم دهلیزی.

این جلیقه دارای یک سری از ارتعاشی نقاط بالا و پایین و اطراف تنه به نام لامسه وضعیت آگاهی سیستم.

اگر این هواپیما سیستم های تشخیص یک رول به سمت چپ جلیقه ارتعاش در سمت چپ با تعداد فزاینده ای از لرزش امتیاز برای سخت تر رول. چنین فوری نشانه می دهد یک خلبان-حتی یک خواب آلود و یا اختلال خلبان-یک شانس برای پاسخ به سرعت. فرانسوی گفت: خلبانان واکنش نشان می دهند بیشتر به آرامی به چراغ هشدار دهنده و یا برای تلفن های موبایل از به لامسه هشدار تا 30 ثانیه است.

مخترع جلیقه فیزیولوژیست آنگوس روپرت شروع به کار بر روی مفاهیم اولیه در سال 1989. در آن زمان او گفت: “نگاه مردم در فضایی سردرگمی به عنوان یک ضعف خلبان.”

او کار کرده است برای نظامی موسسات تحقیقاتی ناسا در طول سال اما او هرگز به دنبال ثبت اختراع.

“من هرگز اختراع آن است. در واقع من منتشر شده را به طور گسترده ای برای جلوگیری از هر کسی از ثبت آن به این امید که این امر می تواند پذیرفته شده توسط جامعه حمل و نقل هوایی,” روپرت گفت. او گفت که او امیدوار تر از همیشه که جلیقه خواهد بود در آغوش گرفت به دلیل توجه به سقوط که منجر به کشته شدن ستاره بسکتبال کوبه برایانت در Jan. 26 در نزدیکی لس آنجلس.

فرانسه به رهبری تلاش برای تست جلیقه بیش از سال گذشته در Embry-Riddle که نشان داد که خلبانان می تواند یاد بگیرند که ظرف چهار ساعت به طور مستقیم پاسخ به هشدارهای جلیقه بود. دانشجو تست انجام شد در Embry-Riddle با استفاده از شبیه سازی و واقعیت مجازی و واقعی پرواز.

علت رسمی بسیاری از افراد مشهور, خلبان, مرگ و میر مانند جان اف کندی جونیور تصادف در سال 1999 در نزدیکی تاکستان مارتا, Mass., شده است فضایی گمگشتگی.

مه آلود شرایط مانند کسانی که در طول برایانت سقوط اغلب منجر به سردرگمی خلبان گفت: شیدا Waldman یک هلیکوپتر پرواز مربی مستقر در آن شهر ،

“بیش از حد بسیاری از حوادث که اتفاق می افتد مانند هر سال است. من خوش آمدید هر گونه ابزار جدید است که کمک به خلبانان غلبه بر گمگشتگی” Waldman گفت. “این یک شبح وار احساس. بدن شما فکر می کند شما در حال رفتن تا زمانی که شما در حال رفتن به پایین و به سمت چپ.”

یکی از دانش آموزان درگیر در تست جلیقه کیان هنگ لیو, 23, چین گفت: او چیزی جدید یاد گرفته و تقریبا هر بار که او تلاش جلیقه. او همچنین در مصاحبه دیگری پرواز دانش آموزان پس از آنها یاد بگیرند برای پاسخ به جلیقه.

“من خوشحال به انجام چیزی است که در بهبود ایمنی حمل و نقل” لیو گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de