خلبان می کشد خاموش فرود اضطراری در سن گابریل سنگهایی در لانگ بیچ

خلبان یک تک موتور هواپیما با تجربه یک نقص فنی در آسمان بیش از لانگ بیچ در روز شنبه, مارس 14 و تا به حال به فرود اضطراری در بتن بستر سن گابریل رودخانه.

مرد عامل یک موتور Avions R2160 گزارش موتور مشکل و موفق به فرود این هواپیما مدت کوتاهی قبل از 7:40 p. m. در بخشی از این کانال فقط در شمال Wardlow جاده ساحل طولانی پلیس سرهنگ مگان Zabel گفت. کشش بتن سنگهایی که در خدمت به عنوان موقت فرودگاه خشک شد عصر سه شنبه و در نزدیکی 605 آزادراه که در لوس آلامیتوس سرو و ساحل طولانی تامین کند.

“ما در آینده به زمین در ساحل طولانی و موتور ترک” خلبان سرگئی Levitan گفت: در مدت کوتاهی پس از مانور هواپیما برای ایمنی. “ما فقط رفتن بیش از رودخانه و متوجه شدم که من خیلی کم به آن را در هر نقطه دیگری است. من فکر کردم این بود که بهتر است به جای زمین است.”

Levitian گفت: او با این نسخهها کار در تعمیر و نگهداری هواپیما برای شیراز جت خدمات شده است و پرواز حدود 10 سال است. این اولین بار است که او تا به حال به فرود اضطراری. خلبان تخمین زده می شود که او ممکن است رفت و آمد در حدود 60 نات (69 مایل در ساعت) قبل از فرود و بادها ممکن است نور شنبه شب.

“به خوبی آن را سخت به می گویند چون من واقعا نمی باید به اطراف نگاه کنید و ببینید چه شرایطی بودند” Levitan گفت.

هیچ آسیب شدند و بلافاصله گزارش اداره فدرال هوانوردی سخنگوی ایان گرگور گفت. این هواپیما بوده است اشغال شده توسط Levitan و یک مسافر Zabel گفت.

این هواپیما آسیب دیده در حادثه گرگور گفت. آن ثبت شده بود به Flyin Club LLC یک شرکت مستقر در خارج از ساحل طولانی و پرواز خود گواهینامه معتبر بود از طریق سپتامبر. 30 با توجه به FAA سوابق.

این فرود اضطراری و شرایط منجر به آن مورد بررسی گرگور گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im