سناتور. مایک لی سوالات نیاز است که شرکت های هواپیمایی پرواز خالی هواپیما در میان همه گیر

سالت لیک سیتی — بهداشت ، مایک لی سوال چهار شنبه یک حکومت تحت coronavirus امداد لایحه که شرکت های هواپیمایی حفظ پرواز برنامه ریزی شده بودند که در محل قبل از تاریخ 1 مارس وجود کاهش مسافران با توجه به محدودیت های مسافرتی و دیگر دولت مقرر.

“آیا نیاز است که شما باید برای حفظ خدمات هوایی در قبل از COVID-19 سطوح و بر اساس پيش COVID-19 پرواز می کند که حس می کند و آن را اجازه می دهد تا این صنعت به بازسازی و انجام چه چیز دیگری به آن نیاز دارد به انجام به منظور پاسخ ؟” یوتا جمهوری خواه خواسته در یک کمیته مجلس سنا شنوایی.

نیکلاس Calio, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت هواپیمایی برای امریکا گفت: این باعث می شود بسیاری از هواپیما به پرواز با کمتر از پنج مسافر. او گفت: آن معنا ندارد به حامل های متعدد پرواز چندین پرواز به مکان های که در آن هیچ تقاضا وجود دارد.

“که نمی تواند کمک به هر نوع از مشکلات نقدینگی و کارکنان ما در دراز مدت است.” “این به ضرر مصرف کننده به دلیل بهبود طولانی تر خواهد بود. شانس نگه داشتن اکثر کارکنان در هیئت مدیره تضعیف خواهد شد و اگر شما می خواهید به آن نگاه کنید از نقطه نظر زیست محیطی ما نباید پرواز هواپیما که خالی هستند.”

شرکت های هواپیمایی برای امریکا لابی های عمده آمریکایی حامل, از جمله آمریکا دلتا و JetBlue.

سنا کمیته تجارت, علم و حمل و نقل شنیدن نگاه چگونه coronavirus همه گیر نهفته است صنعت هواپیمایی.

یکی از الزامات مورد نیاز برای دریافت بخشی از $25 میلیارد دلار در سال حقوق و دستمزد فدرال کمک های مالی و وام های تحت نجات بسته است که شرکت های هواپیمایی باید یک تعداد معینی از پرواز متفاوت است که توسط حامل و بر اساس برنامه قبل از گسترش ویروس به طور گسترده ای.

وزارت حمل و نقل صادر کرده است برخی چشم پوشی اما Calio به نام حداقل خدمات مورد نیاز “غیر قابل تحمل.”

لی گفت: مالیات دهندگان دلار رفتن به این صنعت خواهد کشش بیشتر اگر هواپیمایی در حال انعطاف پذیری به حساب برای پرواز است که در تقاضا.

ایالات متحده سفر هوایی کاهش یافته است 96 درصد در ماه آوریل به پایین ترین سطح از سال 1950 با توجه به شرکت های هواپیمایی برای امریکا است. در آوریل 8, اداره امنیت حمل و نقل به نمایش یک رکورد کم 97,000 مسافران هوایی در کشور فرودگاه — به طور متوسط تنها 220 مسافر در فرودگاه های سراسر کشور.

برخی از این کمیته بحث و گفتگو محور در مورد اینکه آیا دولت باید اعمال یکنواخت استانداردهای بهداشت عمومی در شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها رفتن به جلو از جمله ضد عفونی هواپیما اجتماعی فاصله و مسافران و کارکنان با پوشیدن ماسک.

هیلاری Godwin, رئیس دانشگاه واشنگتن در دانشکده بهداشت عمومی گفت: در این پانل که مقررات ملی و یا راهنمایی می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به reseeding این بیماری همه گیر.

در حالی که اکثر بهداشت عمومی اقدامات چپ به اختیار متحده آن خواهد بود بسیار دشوار است برای برقراری ارتباط و اجرای یک چهل تکه مجموعه ای از قوانین برای مسافران رفتن از یک کشور به کشور دیگر و یا ورود به آمریکا و عبور از کشورهای مختلف, او گفت:.

عمده شرکت های هواپیمایی در حال حاضر نیاز به مسافران و خدمه به پوشیدن ماسک. آنها نیز آغاز تمیز کردن عمیق تر از کابین هواپیما از جمله با مواد ضد عفونی کننده.

تاد Hauptli جمهور و مدیر عامل شرکت از انجمن آمریکایی مدیران فرودگاه گفت: فرودگاه در حال پاک تر از آنچه تا کنون بوده است اما آن را به میلیاردها دلار بیشتر برای نصب دوربین های حرارتی از جنس پلکسی گلاس و اجتماعی دیگر فاصله اقدامات برای ایجاد “touchless” سفر می کند.

“ما قصد داریم به گذشته شوک دشنه و می گویند بله,” او گفت:.

سناتور. Ctq, D -, Minn. اشاره کرد که Frontier Airlines شروع به شارژ مسافران $39 برای تضمین یک نقطه بعدی به اشغال صندلی میانه. او گفت: آن را مناسب برای کسانی که نمی توانیم هزینه اضافی به کمتر امن تر از دیگر مسافران.

Calio در برابر این پیشنهاد از مقررات یکنواخت گفت: بازار به مراقبت از آن.

“خوب نیست با Frontier,” Klobuchar پاسخ داد.

لی سوال نیاز به الزامات بیشتر در شرکت های هواپیمایی گفت: “آخر من چک صنعت هواپیمایی است که هنوز هم به شدت تنظیم شده است.”

Calio گفت: بیشتر مقررات خواهد افزایش قیمت و کاهش قیمت سفر هوایی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de