سئول نماینده مجلس, کباب, Starbucks کره تبلیغاتی سادگی

جولای 28 (UPI) — مینی چمدان با استارباکس آرم و تاشو صندلی های کمپینگ در این مرکز از پرس و جو در کره جنوبی شورای ملی پس از جهانی قهوه زنجیره ای شروع به ترویج این موارد ممکن است برای جذب مشتریان بیشتر است.

کره جنوبی قانونگذاران حاکم حزب دموکرات روز سه شنبه گفت که استارباکس کره استراتژی بازاریابی از دور دادن سخت پوسته چمدان و قابل حمل صندلی می تواند بهره گرفته از مصرف کنندگان است. مورد حکم بررسی آنها می گویند با توجه به اخبار 1 و Yonhap.

تبلیغات

قانونگذار حداقل Hyung-bae گفت: قهوه زنجیره ای است که بیش از 1200 فروشگاه در کره شمالی ممکن است در نقض کره جنوبی تجارت عادلانه عمل می کنند.

استارباکس شروع بازاریابی تبلیغاتی جالب در مارس تحت عنوان “e-فرکانس” برنامه پاداش. مشتریان که خریداری شده 17 نوشیدنی از جمله سه فصلی استارباکس, نوشیدنی, شد واجد شرایط برای مینی رایگان چمدان موجود در سبز یا صورتی و یک “تابستان صندلی” که در سه طرح مختلف.

ارتقاء یک موفقیت بود بلکه باعث ایجاد صف های طولانی و کمبود. افرادی که ملاقات سادگی مورد نیاز تبدیل شد دور به عنوان برخی از مشتریان احتکار به سادگی آیتم پس از خرید صدها فنجان قهوه به جمع آوری به عنوان بسیاری از 17 چمدان با توجه به گزارش.

ماه گذشته استارباکس چمدان شروع به نظر می رسد در آنلاین بازار و قیمت گذاری شد و در حدود 100 دلار است. مشتریان نیاز به صرف در مورد $75 در قهوه به واجد شرایط برای یکی از آیتم ها با توجه به Yonhap.

در روز سه شنبه حداقل نه مراجعه به احتکار در میان مشتریان به جای تمرکز بر استارباکس کره استراتژی بازاریابی است.

“بسیاری از مشتریان دریافت نمی مزایا با توجه به کمبود حتی اگر آنها ملاقات کرد و شرایط را برای دریافت هدیه رایگان” Content گفت. “این یک مشکل است.”

Joh آواز-wook, معاون کره عادلانه کمیسیون تجارت گفت: دشوار است می گویند که آیا این شرکت shortchanged مشتریان.

مورد بررسی خواهد شد Joh گفت: با توجه به اخبار 1.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum https://www.kusadasibest.comkusadasi escort