
واشنگتن – Scammers و دیگر بد بازیگران در حال تلاش برای استفاده از آمریکایی ها افزایش ترس در سراسر رمان coronavirus (COVID-19) همه گیر و تقلب شکایت در حال افزایش هستند. مصرف کننده شکایت به کمیسیون تجارت فدرال (FTC) مربوط به ویروس پیشی گرفته 15,000 پنج شنبه. از آنجا که COVID-19 شیوع شروع به بالا شکایت دسته ها سفر و تعطیلات, خرید آنلاین, پیام های متنی و غاصب کلاهبرداری است.
مایک Litt, ایالات متحده PIRG آموزش و پرورش صندوق مصرف کننده کمپین مدیر با صدور بیانیه زیر را در پاسخ:
“مصرف کنندگان آمریکایی در حال حاضر از دست داده و نزدیک به 12 میلیون دلار در COVID-19-مربوط به کلاهبرداری و آن را به احتمال زیاد تنها نوک کوه یخ است. متاسفانه کلاهبرداران در حال حاضر تلاش خود را به سرقت coronavirus امداد چک و یا استفاده از مدیریت کسب و کار کوچک وام و برنامه های امداد رسانی. ما می خواهیم به مطمئن شوید که مصرف کنندگان باید ابزار مورد نیاز برای جلوگیری از پاره شدن.”
ایالات متحده PIRG آموزش و پرورش صندوق توسعه داده است یک سری از نکات برای کمک به مصرف کنندگان در مواجهه با این چالش های دیگر در طول این بیماری همه گیر از جمله:
- اگر خطوط هوایی خود و یا هتل نمی خواهد به شما بازپرداخت وجه نقد و ببینید اگر شرکت کارت اعتباری خود را reimburses غیر قابل استرداد سفر در طول بیماری همه گیر.
- گزارش قیمت سنگ آهن در بازار به این شرکت و دولت خود را دادستان کل اگر شما نقطه بیش از حد قیمت لوازم ایمنی مانند ضد عفونی کننده دست.
- مراقب باشید از کلاهبرداری فیشینگ. اجتناب از کلیک کردن بر روی لینک و یا فایل های ضمیمه ایمیل های ناخواسته و متون. آیا ارائه اطلاعات مالی یا شخصی از طریق ایمیل و یا متن.
- اگر کسی می رسد به شما که ادعا می شود از یک سازمان دولتی و یا کسب و کار تماس با یک شماره برای سازمان و یا شرکت است که شما می دانید درست باشد.
- دفاع در برابر تقلب و سرقت هویت با بررسی صورتهای مالی خود را به طور منظم و گرفتن اعتبار یخ.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im