تاکید کردن دانشجویان باید صرف زمان در طبیعت

فقط یک بیت از زمان صرف شده با طبیعت هر روز می تواند به کاهش دانشجویان استرس, محققان می گویند.

آنها در بررسیهای انجام شده بر روی اثر بودن در طبیعت در 15 تا 30 ساله برای دیدن چقدر زمان دانشجویان باید هزینه های خارج از منزل و بهترین راه به دست آوردن منافع.

ده تا 50 دقیقه از نشستن و یا راه رفتن در فضاهای طبیعی را کارآمد ترین کار برای بهبود خلق و خوی تمرکز و نشانگرهای فیزیولوژیکی مانند فشار خون و ضربان قلب محققان دانشگاه کرنل در بر داشت.

“این کار زمان زیادی را برای مزایای مثبت به پا زدن در — ما در حال صحبت کردن در 10 دقیقه در یک فضا با طبیعت” گفت: نویسنده سرب ژنرال مردیت مدیر دانشیار استاد بهداشت عمومی برنامه.

“ما قویا بر این باورند که هر دانش آموز هر چه موضوع و یا چگونه بالا حجم کار خود را کرده است که بسیار زمان اختیاری هر روز یا حداقل چند بار در هفته,” او اضافه شده در یک کرنل انتشار اخبار.

این مطالعه بخشی از یک بزرگتر نگاهی به آنچه شناخته شده به عنوان طبیعت درمانی است. هدف آن بود که به تعریف آسان برای رسیدن به مقدار زمان در طبیعت است که می توانید با تجویز پزشکان برای مسائل مربوط به سلامت روان دانشجویان در صورت از جمله استرس و اضطراب و افسردگی.

“آن را که وجود دارد کاهش پس از 50 دقیقه اما فیزیولوژیکی و گزارش خود از مزایای روانی تمایل به فلات پس از آن گفت:” مطالعه همکاری نویسنده دونالد Rakow استادیار در دانشکده منسجم علوم گیاهی.

“در حالی که وجود دارد مقدار زیادی از ادبیات دیگر, هوای آزاد, برنامه های, ما می خواستیم به کمیت دوز در ساعت نه روز” Rakow گفت: در انتشار.

“آن را متفاوت از فقط گفت: “برو بیرون'” مردیت گفت: طبیعت درمانی است. “چیزی است که وجود دارد خاص است که یک دانش آموز می تواند برای هدف.”
این نقد و بررسی به تازگی منتشر شده در مجله Frontiers in Psychology.

اطلاعات بیشتر

ایالات متحده موسسه ملی سلامت روان در استرس.

کپی رایت 2020 سلامت. تمام حقوق محفوظ است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im