مطالعه: سن متوسط بیشتر استرس زا در حال حاضر از در 1990s

قبل از COVID-19 pandemic طرح میتوانست به زندگی مردم آمریکایی ها در حال حاضر احساس بیشتر تاکید کرد که یک نسل پیش. در حال حاضر تحقیقات جدید نشان می دهد که هیچ گروهی احساس تاثیر استرس اضافی بیش از ،

این مطالعه نشان داد که اکثر گروه های سنی گزارش افزایش 2 درصد بیشتر استرس روزانه در سال 2012 از آنها در سال 1995. اما میانسال مردمی — 45 – تا 64 ساله — تا به حال حدود 19 درصد بیشتر استرس روزانه را نسبت به همتایان خود از 1990s شروع شد.

“اگر شما احساس می کنید مانند زندگی روزمره بیشتر استرس زا از آن درست است” گفت: مطالعه نویسنده دیوید Almeida, استاد توسعه انسانی و مطالعات خانواده در دانشگاه ایالتی پن.

“مردم احساس زندگی بیشتر استرس زا و که وجود دارد بیشتر ناراحتی ها و چالش ها که حتی قبل از این بیماری همه گیر. در حالی که همه بزرگسالان گفت: زندگی کمی بیشتر استرس زا زندگی به نظر می رسد بیشتر استرس زا برای بزرگسالان در وسط” Almeida گفت.

در واقع محققان گفتند که گزارش شده است که استرس می افزاید: تا حدود یک هفته اضافی تاکید کرد زمان هر سال است. در میانسال مردم استرس اضافی ترجمه برای 64 روز بیشتر از استرس در سال است.

این مطالعه شامل داده ها از تقریبا 1500 بزرگسالان در سال 1995 و حدود 800 مختلف بزرگسالان در سال 2012. هدف اين پژوهش مطالعه دو گروه بودند که همان سن در زمان جمع آوری داده ها اما متولد مختلف در دهه. آنها در مورد مصاحبه استرس در زندگی خود را به مدت هشت روز در یک ردیف.

از داوطلبان خواسته شد در مورد تجارب استرس زا در سراسر قبلی 24 ساعت. برای مثال آیا آنها هر گونه استدلال با خانواده یا دوستان ؟ آنها احساس ضعف در خانه و یا محل کار ؟ آنها همچنین خواسته شد در مورد سطح استرس خود را و اینکه آیا استرس تأثیر مناطق مختلف از زندگی خود را.

پس کجاست این همه استرس اضافی از آینده ؟

Almeida گفت که یک سرعت سریع تر از زندگی همراه با اطلاعات بیش از حد به احتمال زیاد مجرمان. میانسال مردمی ممکن است کمک به فرزندان در حال حاضر بیشتر آنها در 1990s. آنها همچنین ممکن است کمک به پدر و مادر پیری که دیگر زندگی می کنند.

افراد در این گروه سنی نیز در برخورد با بسیاری از عدم اطمینان اقتصادی زندگی می کردند از طریق رونق و رکود در بازار سهام و همچنین به عنوان در سال 2008 سقوط اقتصادی. Almeida همچنین توضیح داد که بسیاری از حمایت ساختاری از جمله به عنوان کارفرما بر اساس برنامه های بازنشستگی را تغییر داده اند و یا از میان رفت.

دکتر رابرت رکا صندلی آمریکایی روانپزشکی انجمن شورای سالمندان روانپزشکی با اشاره به این که نویسندگان می تواند حدس و گمان درباره سایر عوامل استرس زا اما او تعجب اگر دیدگاه مردم انجام مصاحبه ممکن است تحت تاثیر قرار داده اند پاسخ. و او گفت: آنها مصاحبه مردم بیش از یک کمی بیش از یک هفته اما اگر آنها را زیر سوال برده بود و آنها را در هشت روز گسترش در طول سال خواهد این یافته ها هنوز هم همان است ؟

هنوز روجا گفت: “این یک تحریک آمیز پیدا کردن و آن را به نظر می رسد چین با داده های اخیر در افرادی که در معرض خطر خودکشی.” نرخ خودکشی بالا رفته 35 درصد از سال 1999 و بالاترین نرخ در میانسال آمریکایی گزارش های اخیر از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری یافت می شود.

“به نظر می رسد در اینجا پدیده که شایستگی بیشتر مطالعه” روکا گفت.

هر چه دلایل خود را با استرس و بدون توجه به سن خود, آن را یک ایده خوب برای مراحل را برای کاهش سطح استرس خود را از کارشناسان گفت.

“سعی کنید برای سازماندهی عوامل استرس زا شما می توانید کنترل. اگر شما نگران در مورد coronavirus شستن دست های خود را به طور منظم و عمل اجتماعی فاصله,” Almeida پیشنهاد شده است.

او گفت: یک رژیم غذایی سالم و ورزش دو کاهش استرس. “هنگامی که مردم در حال تجربه استرس در بدن ما هستند طراحی شده برای حرکت و تعامل. خوب راه رفتن طراوت به نظر می رسد چرا که بدن خود را می خواهد به انجام” Almeida گفت.

هر دو Almeida و رکا موافقت کردند که اطلاعات بیش از حد از اخبار 24 ساعته چرخه و اینترنت می تواند به افزایش استرس است. هر دو پیشنهاد اقامت مطلع و چک کردن در با منابع قابل اعتماد از اطلاعات برای در حالی که کمی.

“هنگامی که شما شنیده اید حقایق و سپس آن را خاموش و روشن کنید و بر روی چیزی مانند استندآپ کمدی و یا هر چیز دیگری که باعث می شود شما احساس بهتر است. شما لازم نیست به تماشای اخبار که جزئیات شخصی تراژدی” روکا گفت.

این مهم است به نام احساسات خود را و بحث در مورد آنها رکا گفت. “صحبت با اعتماد محرم — یک دوست یا مشاور معنوی-و یا یک روانپزشک و یا دیگر روانی حرفه ای. وضعیت شما ممکن است به راحتی نمی توان تغییر داد اما می توان آن را ameliorated زمانی که شما به صدای آن است. و یک شنونده دلسوز و یا متحد ممکن است دیدگاه های مختلف در مورد چگونه به بهبود امور است. بسیج امید حیاتی است,” او گفت:.

Almeida اضافه شده این مهم است به یاد داشته باشید که “استرس می تواند به شما برای اتصال به افراد دیگر. افرادی که به ما استرس نیز معمولا آنهایی که به حمایت و معنا به زندگی ما است.”

مطالعه منتشر شد مارس 7 در مجله آمریکایی روانشناس.

اطلاعات بیشتر

کلینیک کلیولند اطلاعات بیشتری در کاهش استرس است.

کپی رایت 2020 سلامت. تمام حقوق محفوظ است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de