مطالعه: چراغ های خیابانی ممکن است آسیب, نوجوانان خواب, عادات بهداشت روانی

تحقیقات جدید نشان می دهد ارتباط بین چراغ و علائم نئون و دیگر اشکال از شب در خارج روشنایی و بیخوابی و اختلالات خلقی در میان نوجوانان است.

این مطالعه از بیش از 10 ، 000 آمریکایی کودکان در سن 13 تا 18 نمی تواند ثابت کند علت و معلول است. اما آن را در بر داشت که نوجوانان ساکن در مناطق با سطح بالایی از مصنوعی, هوای آزاد, نور در شب به رختخواب رفت حدود 29 دقیقه بعد به طور متوسط و 11 دقیقه کمتر از خواب در مقایسه با نوجوانان در مناطق با بالاترین سطوح هوای شب نور است.

تبلیغات

بیشتر چه میزان بیشتری از نور مصنوعی نیز در ارتباط با افزایش خطر ابتلا به یک نوجوان در حال توسعه یک خلق و خوی و یا اختلال اضطرابی است.

به طور خاص نوجوانان در معرض سطوح بالاتری از نور مصنوعی در شب به احتمال زیاد برای دیدار با معیارهای تشخیصی برای اختلال دو قطبی و یا ترس های خاص, به گفته محققان به رهبری دیانا Paksarian یک محقق فوق دکترا در آمریکا موسسه ملی بهداشت روانی و یا NIMH.

“محیط زیست قرار گرفتن در معرض نور تنها یک عامل در یک شبکه پیچیده ای از تأثیرات در خواب و رفتار” تاکید کرد مطالعه همکاری نویسنده کاتلین Merikangas ارشد محقق و رئیس بخش ژنتیک اپیدمیولوژی تحقيقات در NIMH.

اما او معتقد است که می تواند “هدف مهم برای پیشگیری و مداخلات بهداشت بلوغ.”

به عنوان محققان توضیح داد در یک موسسه انتشار اخبار خواب و ریتم شبانه روزی اختلال هستند ویژگی های برخی اختلالات روانی از جمله اختلال دوقطبی. بنابراین اختلال در خواب ممکن است لینک اتصال مصنوعی شب نور نوردهی و اختلالات روانی — چیزی است که باید مورد بررسی در مطالعات آینده است.

این مطالعه همچنین نشان داد اجتماعی و نابرابری در قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی. در نژادی یا قومی گروه های اقلیت از خانواده های مهاجر و یا از خانواده های با درآمد پایین با احتمال بیشتری به زندگی در مناطق با سطح بالایی از نور در شب این تحقیقات نشان داد.

دو کارشناسان روانی که خواندن بیش از یافته های جدید توافق کردند که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

در حالی که “هنوز معلوم نیست چه مکانیسم عمل ممکن است” ارتباط بین شب نور و روانی خوب بودن “شایستگی تحقیقات بیشتر گفت:” دکتر ویکتور Fornari معاون صندلی روانپزشکی کودک و نوجوان در Zucker دامنه کوه بیمارستان در گلن بلوط, n. y.

“محدود کردن مصنوعی شب نور مفید ممکن است تاثیر بر خلق و خوی” او استدلال.

بریتنی LeMonda ارشد اعصاب در Lenox Hill بیمارستان در شهر نیویورک است. او به نام این مطالعه “جالب و به موقع مقاله به عنوان نوجوانان در ادامه به صورت افزایش سطح علمی و عملکرد استرس است.”

LeMonda گفت که “خواب جنبه های حیاتی از مغز, سلامت, سلامت جسمی, سلامت شناختی و عاطفی و به ویژه مهم است در طول شکل گیری ما سال نوجوان. ما می دانیم که بسیاری از نوجوانان به مقدار کافی خواب نیست با توجه به خواب زمان نهفتگی بیداری در طول شب و یا زود از خواب بیدار زمان است.”

اما وجود دارد راه حل های آسان در دست او اضافه شده است.

“خبر خوب این است که راه حل های ساده-مانند خاموشی پرده و یا با استفاده از اتاق و نه در مواجهه با نور مصنوعی از منابع به عنوان اتاق خواب — می تواند مثبت باشد و احتمالا ساده مداخلات برای کاهش نور و امیدوارم بهبود الگوهای خواب و سلامت,” LeMonda گفت.

مطالعه آنلاین منتشر شده جولای 8 در JAMA Psychiatry.

اطلاعات بیشتر

بنیاد ملی خواب بیشتر در روز و خواب.

کپی رایت 2020 سلامت. تمام حقوق محفوظ است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>