تنها گزینه امن برای دانش آموزان و معلمان این است که آموزش مجازی

dministrators و رهبران دولت در حال گرفتن نظرسنجی و تحلیل اطلاعات و در آینده با بی شمار از گزینه های برای بازگشت به برنامه های مدرسه در این پاییز. و تیک تاک ساعت است.

اما چرا آنها وقت بیشتری را صرف گوش دادن به افرادی که می دانند چه چیزی بهترین را برای دانشجویان است ؟ معلمان ما هستند که در خط مقدم و می دانم که جوانان ما بهتر از هر کس دیگری و ما دانش آموزان هستند که باید بیشتر به دست آوردن و یا از دست دادن. دانش آموزان و مربیان باید گنجانده شود در این تصمیم گیری—فراتر از فقط پر کردن پرسشنامه. آنها بعد از همه آنهایی که خواسته بودن برای قرار دادن زندگی خود را در خط.

در حالی که ما هیچ گونه نگرانی در مورد جلوگیری از گسترش COVID-19 ما نیز باید از نظر اجتماعی و عاطفی است که اثرات ترکیبی و یا در فرد ساختار را در دانش آموزان و مربیان است.

رهبران نباید ساخت back-to-school تصمیم گیری به عنوان یک راه برای لطفا سیاستمداران و غار به فشار اجتماعی; آنها نیاز به گوش دادن به ما آموزش کارکنان و دانش آموزان است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام کرده اند که مدارس باز باید تا زمان کامل این سقوط حتی اگر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری هشدار داده است که “کودکان جلسه در گروه می تواند تا حد زیادی افزایش می دهد گسترش coronavirus.” مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انتخاب است به چشم پوشی از این توصیه و فشار برای بازگشایی مدارس به هر حال.

زمانی که COVID-19 آمار ایالات متحده در بهار گذشته وجود زمان بسیار کمی برای معلمان به محوری به صورت آنلاین آموزش سیستم. و برخی از مربیان گفته شد که آنها نمی توانند با استفاده از مجازی منابع نیست چرا که تمام دانش آموزان تا به حال دسترسی برابر. شده است وجود دارد در حال انجام است که نگرانی های مجازی یادگیری را افزایش عدالت آموزشی در شکاف و آن است. دانش آموزان در سراسر ایالات متحده داده شده است به شدت متفاوت آنلاین تجارب یادگیری مبتنی بر دسترسی به تکنولوژی آموزشی استراتژی و عوامل دیگر.

رهبران دولت و مدیران مدرسه در سراسر کشور باید نگاه به شهرستانها مانند آتلانتا, سان دیگو و لس آنجلس که در حال حاضر تصمیم به تنها پیشنهاد آنلاین تحصیل در پاییز.

رهبران و مربیان باید تمرکز بر چگونه به طور موثر ارائه آموزش آنلاین در این پاییز; فقط به خاطر آن اتفاق افتاده است و در عین حال به این معنا نیست آن را امکان پذیر نمی باشد.

بر خلاف بهار گذشته مدارس باید زمان بیشتری را قبل از ترم پاییز شروع به همکاری با سازمان ها و کسب و کار برای ایجاد دسترسی عادلانه به فن آوری است. مدیران مدارس می توانند با استفاده از توسعه حرفه ای وجوه به استخدام آموزش آنلاین کارشناسان. آنها می توانند با استفاده از “برنامه درسی نوشتن” بودجه برای پرداخت معلمان که در حال ایجاد تعامل آنلاین درس و برنامه درسی.

رفته به ادامه مطالب

ما بهترین به صندوق پستی خود تحویل.

مدارس نیز می تواند توسعه خانه امن بازدیدکننده داشته است به بررسی در دانش آموزان, و آنها می توانند با توجه به دانشجويان اجتماعی نیازهای عاطفی با ایجاد گزینه های بیشتر برای غیر علمی اجتماعی مجازی دیدار با یو پی اس.

مددکاران اجتماعی می تواند کمک به معلمان در رسیدن به اکراه و/یا غایب آموزان و کمک به دانش آموزان خود را دریافت کنید و دیگر نیاز به ملاقات به منظور افزایش شانس خود را از ابتلا به “آموزش مغز است.”

و دانش آموزان که تا به حال یک بیت از یک استراحت از مدرسه می تواند امیدوارم دوباره با تجدید تمرکز به آموزش معلمان خود را در مورد آنچه آنها نیاز به موفقیت.

مدیران شده اند و به کارگردانی تقسیم تلاش خود را به ایجاد سه گزینه های ممکن برای این سقوط: حضوری مجازی و یا ترکیبی از این دو. در عوض آنها باید با همکاری معلمان و دانش آموزان برای ایجاد یک طرح—آموزش آنلاین برای حداقل چند ماه اول ترم.

در حالی که ما هیچ گونه نگرانی در مورد جلوگیری از گسترش COVID-19 ما نیز باید از نظر اجتماعی و عاطفی است که اثرات ترکیبی و یا در فرد ساختار را در دانش آموزان و مربیان است. رفتن به مدرسه پتانسیل را دارد که باعث آموزشی تروما برای دانش آموزان, معلمان و کارکنان است. گرفتن بیمار, تماشای دیگران بیمار شده و/یا آوردن COVID-19 بازگشت به خانه به خانواده ها و جوامع باعث درد شدید و درد و رنج.

این تصمیم نیز یک فرصت برای افزایش intersectional حقوق صاحبان سهام. پس ما دانش آموزان و مربیان باید منحصر به فرد ترسیم هویت ما باید آگاهی بیشتری از چگونگی این تصمیم گیری تاثیر می گذارد مختلف افراد بر اساس نژاد و قومیت و مذهب و سلامت روانی و توانایی گرایش جنسی و جنسیت و سلامت جسمی نگرانی و/یا هر گونه هویت های دیگر که در حال نهفته امتیاز و ظلم و ستم.

اگر مدارس نمی رزومه فرد در این سقوط گزینه های دیگر وجود دارد; آنها می توانند شروع و بعد از آن در سال با فرد یا ترکیبی مدل های. ما باید صبر کنید تا زمان بازگشت به مدرسه امن است برای همه ما مربیان و دانش آموزان—عاطفی و جسمی. کشور ما این است که حتی نزدیک به امن بودن از عفونت در عین حال و پس از رستوران و فروشگاه و کسب و کارهای دیگر در حال بسته شدن دوباره و یا افزایش فیزیکی, فاصله, قوانین, آن را حس برای قرار دادن دانش آموزان و مربیان در محصور فضاهای داخلی در این زمان.

مردم عزادار از دست دادن عزیزان خود درآمد خود را و یا فقط ساده) ، به عنوان این ویروس است که به طور نامتناسبی برخی از جوامع بیشتر از دیگران ما نیاز به ایجاد یک جدید “طبیعی است.” و هر چند بسیار ناشناخته است مورد COVID-19 ما می تواند استفاده از این اپیدمی به عنوان یک فرصت برای افزایش عدالت آموزشی در راه است که ما شکست خورده اند قبل از.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>