این سالم ‘افسردگی وعده های غذایی’ کمک خواهد کرد که شما اقامت انرژی در طول دوران سخت

این آسان نیست و زمان در حال حاضر. مردم خسته هستند. وجود یک بیماری همه گیر شده در مخزن در سراسر کشور تظاهرات منجر به خشونت و شورش و ثابت پیمایش از خوراک توییتر.

چیزهایی که ممکن است خیلی آسان است. این بیماری همه گیر کوروناویروس به تنهایی تحت فشار قرار دادند تا امریکا به سلامت روانی بحران با توجه به واشنگتن پست. اضطراب و افسردگی در حال افزایش است. نزدیک به نیمی از آمریکایی ها گفت: coronavirus همه گیر است آسیب سلامت روان خود را.

“مردم واقعا ترس” Talkspace از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Oren فرانک گفت: واشنگتن پست. “چه تکان دهنده برای من این است که چگونه کمی رهبران در حال صحبت کردن در مورد این. وجود دارد هیچ کاخ سفید جلسات در مورد آن. وجود دارد هیچ برنامه ای.”

منسجم و تغذیه روانپزشک ریا Battaglino گفت خوب + خوب است که وعده های غذایی سالم است که می تواند به شما کمک کند احساس بهتری وجود داشته باشد. این وعده های غذایی خود را کمک به مغز و سلامت روانی بیش از هر چیز.

“اولین عضو به دریافت مواد مغذی در غذا خوردن ما است که در واقع مغز است. اگر مغز را دریافت نمی کند چه به آن نیاز دارد می فرستد پیام, و اگر آن پیام نادیده گرفته می شوند آنها می تواند شدید تر در قالب تکان و لرزش, درد معده, سردرد, اضطراب, حملات هراس و ضعف یا خستگی.”

در اینجا مختصر و مفید و سریع از توصیه می شود وعده های غذایی:

  • منجمد یا کنسرو ماهی با سبزیجات برگ
  • کره بادام زمینی روی نان تست (گندم نان تست توصیه می شود)
  • پاستا و اسفناج
  • سفید, سوپ لوبیا و کلم ترش
  • سوپ میسو

دفعات بازدید: مقاله کامل در خوب + خوب است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de