توماس جفرسون: یکی از دو میراث

هنگامی که 75 آمریکایی که حقیقت را بگویید پرتره های نشان داده شده در مکان های متعدد در اطراف Charlottesville, Virginia از ژانویه تا آوریل سال جاری سه نفر از آنها فردریک داگلاس جان لوئیس و فنی لو آهوجا به نمایش گذاشته شد در Monticello, جشن خانه توماس جفرسون. این خانه با شکوه و اساس همه طراحی شده توسط, Jefferson, نفیس هستند. اتاق از ساختمان در حال بالا و سقف اما نه بزرگ و خانه به مراتب کمتر دیدنی از معاصر McMansion. از بالای کوه, ديد در هر جهت نفس گیر هستند و یا با دقت بیشتری فرمانده. این روزها هر چند راهنمایی در مانتیسلو نیست محافظ این فرمانده تاسیس پدر اسطوره ای, وضعیت. آنها هیچ تردیدی در مورد مربوط جفرسون اخلاقی و انسانی و معایب خود را سیاسی و فلسفی تناقضات و چقدر پیچیده آن می توان به ارزیابی میراث او. و من کشف کرد که به عنوان ما سعی می کنیم به بررسی Jefferson, ما باید به ارزیابی خودمان.

منافع آمریکا می شود بیش از حد اغلب یک تعبیری برای جنایت علیه بشریت و نژاد پرستی و ضد جنبش های دموکراتیک. ما با استفاده از اصطلاح منافع آمریکا را به خیانت جفرسون آرمان فقط به عنوان او.

به عنوان یک سیاسی و انقلابی فیلسوف توماس جفرسون گردد برخی از جهان بزرگترین زبان اعلام اخلاقی ضرورت دموکراسی و حقوق فردی و ذاتا وقف برابری همه مردم است. زبان همچنان ادامه دارد به دلیل آن را می دهد صدای خود را به حقیقت از همه آرمان انسان. اگر “این حقایق” درست نیست, سپس وجود دارد هیچ کار اشتباهی با ساخت جوامع مبتنی بر دیکتاتوری سلسله مراتب قدرت و ثروت و برتری نژادی و خشونت سرکوب. مردم در کشورهای سراسر جهان به خطر انداخته اند جان خود را برای آزادی در حالی که پیدا کردن شجاعت خود را در جفرسون کلمات باور آنها “…وقف توسط خالق خود را با برخی unalienable حقوق.” برای کسانی که مبارزه را به رایگان از زبان خود شده است به عنوان ثابت به عنوان ستاره شمال برای Harriet Tubman.

منافع آمریکا می شود بیش از حد اغلب یک تعبیری برای جنایت علیه بشریت و نژاد پرستی و ضد جنبش های دموکراتیک. ما با استفاده از اصطلاح منافع آمریکا را به خیانت جفرسون آرمان فقط به عنوان او.

و در عین حال… جفرسون نیست رایگان خود را برده است. این است که چرا داستان خود و میراث خود را تبدیل به پیچیده در تاریخ ما است. از هر مدرسه, دانشجو,, “چه ما در تماس با یک فرد که می گوید یک چیز اما دیگر؟” دانش آموزان جوان نمی دانند ممکن است بسیاری از کلمات بزرگ, اما آنها می دانند که منافق. جفرسون کلمات درست هستند اما اقدامات خود را بیش از حد.

fred_0.jpg

بنابراین چه چیزی ما را با که ؟ چشم پوشی از آن به عنوان انجام شد برای دو صد سال ؟ بهانه آن: او یک محصول از زمان خود! واشنگتن و مدیسون نمی رایگان خود را برده است یا نه. اوه به خاطر خدا او شاید بزرگترین بنیانگذاران برش او را برخی از کساد! ما باید به او بد گویی کردن پایه به عنوان بی رحمانه به ما yank Robert E. Lee از اسب خود را? نبود ژنرال لی در مبارزه برای حفظ نظام از اسارت انسان جفرسون نمی تواند رها? همه ما آموخت به قضاوت مردم را با اعمال خود نه با کلمات خود را. بنابراین اگر ما قاضی جفرسون اقدامات چه می شود از کلمات ؟ آنها خالی رگ ؟

فضل است که با جفرسون ابراز نبوغ خلاق – آینه در خانه اش خود را در زمینه های سبک زندگی خود را از معماری خود جملات یک سرقت لوکس بیش از خود را به معنی اقتصادی. در طول دوره از عمر خود او متعلق به بیش از 600 بردگان که دستور داده شد بدون پرداخت به سطح بالای یک کوه ساخت عمارت تمایل خود را باغ های زیبا, طبخ وعده های غذایی خود را و وعده های غذایی خود مهمانان بسیاری قطع چوب ارضای تمایلات جنسی خود را (جفرسون بود که 44 سال سن و سالی Hemings اموال خود را به 14 هنگامی که او برای اولین بار مورد آزار جنسی او). بردگان زندگی بودند خنثی محدود استفاده می شود تا صرف سوء استفاده قرار گیرد به سرقت رفته برای هر صاحب خود را خواستار شدند. و هنوز هم او بدهی.

قابل مشاهده در سمت خود ترازنامه این واقعیت بود که بردگان خود بودند اولیه دارایی خود به معنی داشتن اعتبار تمدید ثروت او را برای فرزندان خود. در نهان طرف بسیار زیاد بود و غم و اندوه تجمع درد و رنج و ناامیدی است که می تواند هرگز توان شمارش یا اندازه گیری می شود هرگز به خود اختصاص داده است. بردگان خود را ” غم و اندوه خود را ارائه قناعت قابل مشاهده مظاهر اعتبار خود را. بردگان بودند سرمایه خود را; آنها تشکیل شده خود را نجات مالی. یکی می گویند با یک بی رحمانه و منحرف و تاب که بردگان را خریداری جفرسون آزادی است. پس جفرسون کلمات آتش که گرم دل ما اقدامات خود را به آتش آن می سوزد خانه. اگر این مرد نمی تواند زندگی می کنند تا به حقیقت خود آرمان که می توانید ؟ او با در نظر گرفتن جهش بزرگ رو به جلو اما فرود با چکمه های خود را هنوز هم غرق در وضع موجود.

جفرسون به طور کامل درک تضاد بین خود زبان سیاسی و شکست خود را به بردگان خود را. او توضیح داد که آن را تا حدودی در نژادپرست نظر. سیاه پوستان گفت: نمی شد فکری برابر با سفید پوستان. با این حال او اعتراف کرد که برده داری بود که اخلاقی عمل شنیع. در واقع, او گفت: آن را خیلی افتضاح بود که پس از رهایی سیاه پوستان هرگز ببخش سفیده و به دنبال انتقام است. به همین دلیل رهایی بردگان را مجبور به اسکان در یک کشور جداگانه. آیا این شگفت انگیز پذیرش ؟ برده داشتن سفیده می تواند – و باید – برای همیشه لطفا برای فرار از گناه خود را با تبعید حق عوامل فقط قصاص.

من فکر می کنم هر چند که مسائل نژادی بودند نه به عنوان تعیین کننده به عنوان اقتصادی است. جفرسون آرمان متعادل بودند در برابر منافع,’ خود را ثبات اقتصادی خود اعتبار و قدرت شخصی خود آزادی برای بیان خود است. بردگان به او اجازه ابراز استعدادهای خود را در یک مقیاس بزرگ خود را در معماری خلاقیت و تبدیل ایده های خود را به واقعیت است. اما عظمت اخلاقی خود را تخلیه و در حضور ناامنی اقتصادی. من استفاده از اصطلاح “منافع” در دقیقا راه دولت ایالات متحده با استفاده از اصطلاح منافع آمریکا برای توجیه اتحاد با رحم و فاسد هوازن و ترویج جنگ برای کنترل منابع ضروری از بین بردن محیط های منحصر به فرد به منظور ساخت پایگاه های نظامی و یا درو کردن سود اجرای مرگبار تحریم کمک به شکست مبارزات مردم در مبارزه برای تعیین سرنوشت – همه چیز را که مخالف ما اظهار داشت: آرمان. به ما گفته شده است که شیوه زندگی ما بستگی دارد از جمله به رفتار متناقض و ما آن را قبولفقط به عنوان جفرسون بود. چرا که ما با قرار دادن کلمه “آمریکایی” در مقابل کلمه “منافع” آن را OK. بیش از OK; آن را وطن پرست. ما ضرورت اقتصادی می شود نشده ایده آل است. منافع آمریکا می شود بیش از حد اغلب یک تعبیری برای جنایت علیه بشریت و نژاد پرستی و ضد جنبش های دموکراتیک. ما با استفاده از اصطلاح منافع آمریکا را به خیانت جفرسون آرمان فقط به عنوان او.

زمانی که نگاه در این راه ما نباید بیش از حد سریع به قاضی جفرسون برای رها کردن آرمان خود را. سیاست خارجی آمریکا و مذاکره با تقریبا همان دوگانگی میشدند; منافع ما و ما اشتهای بی وقفه دادخواست ما را به خودمان را ببخشد ما عوامفریبی.

رفته به ادامه مطالب

ما بهترین به صندوق پستی خود تحویل.

هنگامی که زندگی و افکار جفرسون در حال تدریس در مدارس ما هر چند به مراتب بیشتر و توجه به ایده های خود را نسبت به خطر انداخته است. کسانی که ایده های ارائه شده به عنوان کیستون قوس که از طریق آن ما باید وارد مقدس تاریخچه دموکراسی آمریکایی. نوع مانند قوس ما از طریق تصویب به دیزنی جهان. همانطور که ما راه رفتن به دیزنی جهان ما موافقت خود را به حالت تعلیق ناباوری. که چه چیزی باعث آن را جادویی: که مرد در لباس شبیه میکی موس است میکی موس. چه خواهد بود سرگرم کننده تفکر در غیر این صورت ؟ به طور مشابه هنگامی که ما در مطالعه تاریخ آمریکا قدم زدن در زیر طاق Jeffersonian آرمان ما استقبال عمو سام ما طلسم آزادی آمریکا استثنایی و خود تبریک سرنوشت. هیچ چیز اشتباه با عمو سام شعار آرمان. او باید. مشکل می آید زمانی که او می پوشد ماسک آرمان به پنهان کردن این واقعیت ناراحت کننده.

جفرسون منافع مجموعه کیستون به یکی دیگر از قوس. که نسخه ای از تاریخچه وارد شده است با پذیرش تقدم منافع قدرتمند (افراد ثروتمند, سیاستمداران, شرکت ها) و رها کردن آرمان های ما به نفع خود بهره حتی اگر این بدان معناست که بزرگ نابرابری رنج می برند و برای افراد دیگر و گونه. این است که به نام سیاست واقعگرایانه: جهان یک محل دشوار است. اگر قدرت خود را نمی کشد و آنچه در آن می خواهد شخص دیگری خواهد شد. درد و رنج ناشی از این طرح از قدرت است که تنها راه آن می رود همیشه بوده و همیشه خواهد بود. آمریکا امپراتوری ساخته شده است نه در دموکراسی آن ساخته شده است در قدرت است.

هر دو قوس وجود دارد. قوس آرمان می تواند وجود داشته باشد تنها جایی که عدالت و حقیقت را بیابند. دوم تنها جایی که قدرت و سود هستند در اولویت قرار داده شده بیش آرمان. دومی یکی منجر به بی عدالتی و نابرابری و تبلیغات به عنوان قیمت انجام کسب و کار. در این صورت از قدرت آرمان به نظر می رسد ساده و بی تکلف و عجیب و جالب لزوما بی ربط به مردم جهان واقعی تصمیم گیری.

البته این آرمان ها چیزی جز خالص و عجیب و ناتوان است. با انتخاب به نمایش پرتره از فردریک داگلاس Fannie لو آهوجا و John Lewis, Monticello رد جفرسون مفاهیم سفید برتری. آنها را در انتخاب, به جای, به نمایشگاه مردم استفاده می شود که کلمه خود را برای مبارزه با این میراث از اقدامات خود را. خود را غیر خشونت آمیز ستیزه جویی outflanked این سنگدلی از نژاد پرستی و سود گرفتن. نهادینه قدرت الهام بخش نیست عشق و شجاعت است. آن را الهام بخش ترس نیست. اما اگر ما حاضر به کوچک شدن در برابر ترس ما نیز رد نیاز به رها حقیقت, رویای برابری و دموکراسی واقعی و کرامت برای همه مردم است.

داگلاس, آهوجا و لوئیس کار می کرد برای نجات امریکا از آن, معایب, Jefferson, معایب و در عین حال جذاب به Jeffersonian آرمان به عنوان منبع خود را از عزم و توجیه. هر یک شد به طرز وحشیانه ای قربانی این کشور اما نه به عنوان Jefferson, پیش بینی, به دنبال انتقام است. در عوض آنها را در آغوش خود ظالم در روح عشق و عدالت و روح یک اتحاد کامل تر. آنها می خواستند تا خود را درمان كند و نه او را از بین ببرد. آنها بهبود کیفیت از درد و رنج خود را با انتخاب آن شفا است.

fannie.jpg

این دردناک است به حدس و گمان مختلف چگونه تاریخ ما ممکن است تغییر ضریب درد و رنج بشر در این کشور و جهان, اگر, Jefferson, Washington و مدیسون بود آزاد خود را برده است.

جفرسون بود نه سنت. متاسفانه معایب خود را میراث برابر آرمان خود را. تعداد قربانیان و عظمت درد و رنج ناشی از آن نقص بی اندازه دارد. نبوغ خود را در فلسفه سیاسی بود که آن را اخلاقی پس از معایب اخلاقی خود را برش عمیق است.

پوشش نقره ای از coronavirus همه گیر است که آن را در معرض بی عدالتی در اقتصادی ما انرژی و سلامت سیستم است. به عنوان جهان مکث و آماده به تنظیم مجدد هر یک از ما است که با توجه به فرصت دیگری برای انتخاب آرمان های ما بیش از منافع ما. این آرمان ها در دراز مدت منافع پایدار و فقط جهان است. توماس جفرسون سپاسگزار خواهد بود در نهایت به پیدا کردن کلمات خود و اقدامات در توافق.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de