UDOT راه اندازی ‘خودرو-به-همه چیز tech آزمون در برخی از ایالت خطرناک ترین جاده های

سالت لیک سیتی — تصور حساس جاده که قادر به متن شما یک هشدار درباره یخ سیاه در منحنی که در جلو و یا به اشتراک گذاری مشاوره در مورد خطرناکی تهاجمی راننده که آمدن سریع پشت سر شما.

در حالی که خودروهای خواهد یک روز و در نه چندان دور آینده به طور چشمگیری کاهش بیشتر انسان ناشی از خطرات رانندگی, فن آوری های جدید در حال حاضر در حال آزمایش در ایالت یوتا می توانید شروع به صرفه جویی در زندگی و زمان در ترافیک گیر کرده فقط در چند سال آینده.

V2X (به معنی خودرو-به-همه چیز) تکنولوژی ارتباطات است که مغز در پشت یک سیستم است که اجازه می دهد تا خودرو به برقراری ارتباط با یکدیگر و جهان خارج اطلاعات بیشتر در مورد آنچه اتفاق می افتد در خودرو. کسانی که شامل چیزهایی مانند سرعت, محل, اگر شیشه جلو برف پاک کن ها بر, آیا ضد قفل ترمز و یا ترمز ضد مکانیسم های درگیر شده اند و خارج از درجه حرارت محیط. این اطلاعات زمانی که جمع آوری شده از وسایل نقلیه متعدد در یک منطقه خاص می تواند پس از پردازش می شود به دقت اشاره کردن در زمان واقعی نزدیک, تصادف, صحنه, آب و هوای نامساعد خطرناک شرایط جاده و یا حتی نامنظم مانور از یک اختلال یا تهاجمی راننده.

یوتا وزارت حمل و نقل مهندس تکنولوژی بلین لئونارد گفت: سازمان راه اندازی کرده است یک برنامه پنج ساله برای استقرار و آزمون V2X سیستم در برخی از ایالت یوتا را خطرناک ترین جاده های تنها با یک هدف در ذهن — بهبود ایمنی رانندگان و مسافران خود را.

“کلید واقعی است و برنامه بلند مدت برای بهبود ایمنی در جاده های ما” لئونارد گفت. “این یک تکنولوژی است که منحصر به فرد است که در حالی که ما هنوز در حال انتظار برای آمدن خودمختار وسایل نقلیه V2X است که در اینجا در حال حاضر قابل استفاده در حال حاضر و آماده به ما بهره مند شوند.

لئونارد گفت: UDOT نصب شده کنار جاده ای 80 radio واحد است که می تواند دریافت و retransmit داده ها از اتومبیل و دیگر وسایل نقلیه مجهز به ظهور 5.9-گیگاهرتز فرستنده های رادیویی یک بخش از پهنای باند است که محفوظ است به طور خاص برای نسل بعدی تجهیزات ایمنی. او گفت: UDOT انتخاب یوتا جاده ها که ایجاد چالش برای رانندگان و شامل بخش Parleys دره عمیق و باریک بزرگ کاتن دره عمیق و باریک, ایالات متحده 40 و دولت مسیر 248.

لئونارد توضیح لازم داده شده است در حال حاضر coursing از طریق مدارهای پیشرفته امروز کنترل کامپیوتر و وسایل نقلیه. هنگامی که اتومبیل می تواند به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با یک پلت فرم دیجیتال قادر به پردازش آن و شناسایی مسائل بالقوه که زمانی که زیبایی این سیستم از طریق می آید.

می گویند یک SUV پس از دیگری درگیر شدن آن سیستم ترمز ضد قفل در یکی از بزرگ Cottonwood دره عمیق و باریک S-منحنی در یک روز زمستانی برفی. با V2X رانندگان در هر دو طرف یخی پچ را دریافت اطلاعیه در لحظات تشخیص آنها اجازه می دانم که دقیقا همان جایی که مشکل بود و به کم کردن سرعت جلوتر از خطر. ایضا برای یک حادثه و یا انسداد مانند یک snowslide. این اطلاعات می تواند تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشته شده در ثانیه اجازه می دهد رانندگان زمان برای جلوگیری از این منطقه و یا تاخیر, سفر به مراتب سریع تر از هر انسان وابسته به سیستم.

چگونه درایور را دریافت کنید که پیام می رود هنوز هم در حال تکامل ماشین جدید فن آوری است. لئونارد گفت: این می تواند یک متن است که به نظر می رسد در یک صفحه و یا صفحه نمایش لمسی صفحه نمایش یک هشدار است که به نظر می رسد در یکی از جدید را ببینید-از طریق سر تا صفحه نمایش فقط در حال حاضر در دسترس و یا حتی می تواند یک پیام صوتی که از طریق یک وسیله نقلیه سیستم های صوتی.

از طریق مناقصه رقابتی فرآیند UDOT همکاری با الکترونیک غول پیکر پاناسونیک برای V2X پروژه یک شرکت شاید بهترین و شناخته شده برای خود مصرف کننده محصولات اما یکی که 60 سال اتصال به خودرو صنعت تولید. پاناسونیک سازنده پشت کشت وای-در حال حاضر ماشین وسایل کوچک مکانیکی از جمله برخی از بزرگتر-است-لمس بهتر صفحه نمایش و LCD داشبورد در حال حاضر در اتومبیل های جدید. این شرکت همچنین 51 درصد شریک در GigaFactory است که باعث می شود با تکنولوژی بالا باتری است که به تسلا وسایل نقلیه الکتریکی.

پاناسونیک, معاون رئیس جمهور, Chris Armstrong گفت: شرکت برگ تولید V2X سخت افزار به دیگران است اما با تمرکز بر نوآوری پلت فرم های ارتباطی قرار می دهد که تمام خودرو های تله متری به کار می کنند. آرمسترانگ گفت: تکنولوژی است که قادر به شناسایی و های مهم امنیت اطلاعات در راه است که کمک خواهد کرد که نگه داشتن مردم از آسیب در امان در حالی که همچنین به طور بالقوه صرفه جویی در آنها را مقدار زیادی از زمان نشستن در ترافیک.

“امروز هنگامی که یک تصادف با خودرو در بزرگراه به دلیل تهاجمی حرکت و یا شرایط بد کسی به 911 تماس بگیرید” آرمسترانگ گفت. “ما می دانیم که در ایالت یوتا است که می تواند به عنوان طولانی به عنوان 10-15 دقیقه قبل از ترافیک عملیات مطلع شده و می توانید واکنش نشان می دهند. اگر آنها مطلع در یک ثانیه می توانید آنها را تغییر مسیر ترافیک کمک اضطراری در زمان پاسخ است. هنگامی که شما می دانید چه چیزی اتفاق می افتد سریع شما می توانید اقدام و هشدار به مردم سریع است.”

و که زمان پاسخ سریع نه تنها می تواند منجر به سریع تر کمک های اضطراری برای کسانی که به آن نیاز دارید اما به طور بالقوه می تواند صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان و سرخوردگی برای رانندگان که ندانسته گیر در gridlock است که همراه با حوادث است.

با توجه به داده ها از وزارت حمل و نقل برای هر یک دقیقه یک خط مسدود شده است یک راننده که توقف خواهد بود با تاخیر 4 دقیقه. همین گزارش نشان می دهد ایالات متحده رانندگان رایت بیش از 2.8 میلیارد گالن سوخت در هر سال در گیر حادثه مربوط به ترافیک از دست دادن نزدیک به یک هفته کاری کامل — 36 ساعت — نشستن در ترافیک و هزینه های مربوط به حقوق از دست رفته و صورتحساب های پزشکی در آن حوادث است و شروع به پریدن کرد 85 درصد در چهار سال. در حالی که خودرو مرگ و میر بوده است اندکی روند نزولی چند سال گذشته بیش از 36000 فوت در جاده های ایالات متحده در سال 2019 و اکثریت قریب به اتفاق بیش از 90 درصد مسیر بازگشت به خطای انسانی.

آرمسترانگ گفت: تنها یک انتخاب تعداد وسایل نقلیه موجود در ایالات متحده در حال حاضر مجهز به فرستنده های رادیویی است که می تواند تعامل با دیگر V2X-قادر به وسایل نقلیه و زیرساختها اما این در مورد به تغییر به طور چشمگیری.

در آوریل اتحاد برای خودرو نوآوری اعلام کرد ایالات متحده در صنعت خودرو بود و گرفتن آن را “بزرگترین گام به سوی استقرار گسترده از خودرو-به-همه چیز (V2X) فن آوری” با تعهد به استقرار حداقل 5 میلیون V2X رادیو در وسایل نقلیه و جاده زیرساخت ظرف پنج سال آینده.

“این تعهد نشان دهنده بیش از 50 بار تعدادی از دستگاه های در جاده ها از امروز” خودرو نوآوران رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت جان Bozzella در بیانیه ای گفت. “این تعهد خودروسازان به وضوح نشان می دهد که این نجات بخش فن آوری های آماده هستند و می تواند مستقر در تعداد قابل توجهی در پنج سال آینده.”

آرمسترانگ گفت: برخی از خودروسازان شده است مقاوم به آغوش فن آوری های جدید و درو شباهتها بین مقاومت مواجه مواجه طرفداران V2X در حال حاضر به چالش هایی که کمربند حامیان زد به قبل از محدودیت شد فدرال مورد نیاز برای تمام خودرو سواری موقعیت صندلی در سال 1968. اما می خواهم که نجات بخش نوآوری او معتقد است که V2X سیستم های آماده برای تبدیل شدن به تجهیزات استاندارد در تمام وسایل نقلیه مسافری.

در حال حاضر یوتا در حال حرکت رو به جلو در آماده سازی برای گسترده تر استقرار V2X تجهیزات و خلبان شبکه است که از طریق paces خود را با فرستنده-مجهز UDOT وسایل نقلیه و در برنامه با این نسخهها کار برای اضافه کردن اضافی ناوگان وسایل نقلیه به این پروژه است.

هر دو لئونارد و آرمسترانگ با اشاره به کاربردهای بالقوه برای سیستم های متعدد هستند. در حالی که تشخیص زود هنگام برنامه خواهد شد با تمرکز بر حادثه و وضعیت جاده مسائل آینده استفاده می کند می تواند شامل اطلاعیه برای چیزهایی مانند چاههای گسترده تر مدیریت تراکم و حتی فلش-اطلاعیه در مورد رانندگی تهاجمی. برای کمک به کشف چگونه به دور و گسترده ای V2X می تواند قرار داده می شود به استفاده از اطلاعات جمع آوری شده در این خلبان در دسترس خواهد بود برای برنامه های شخص ثالث توسعه است.

لئونارد تأکید کرد که شخصی مسائل مربوط به حریم خصوصی در مقابل آژانس نگرانی های جدید در فن آوری همچنان به تکامل است.

وی با اشاره به همه داده که از وسایل نقلیه است که عاری از هر گونه اطلاعات شخصی و یا حتی اطلاعات است که شناسایی وسیله نقلیه خود را فراتر از اندازه آن است. و لئونارد گفت: هر انتقال داده ها حمل یک همراه دیجیتال گواهی امنیتی شبیه به کسانی که مورد استفاده در تجارت الکترونیکی معاملات به منظور بررسی هر ارز محافظت شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin kusadasi escortkusadasi escortbetroad girişbahis siteleri