با ما باشید تا برخی از ما استعمار خودشان است که ما در حال از بین بردن سیاره خود ما

“بسیاری وجود دارد . . . قبایل بدوی—آنها هیچ چیز را درک نمی کنند.”

جنبش جهانی برای پایان دادن به نژاد پرستی باید به نوبه خود توجه خود را به جهان آسیب پذیرترین فرهنگ—مردم بومی از سیاره زمین—که هنوز پایدار نیروهای استعماری شدند.

آنها بعد از همه, هنوز موانع به این سیاره و پولدار.

من می گویم این کلمات نه تنها به دلیل حفاظت از فرهنگ قبیله ای انسانی است اما دلیل آن را نیز به خوبی می تواند بسیار مهم برای بقا از جمله شما و من. که بی اعتنا استکبار آشکار در نقل قول بالا باقی می ماند و همه بیش از حد معمول است. این افراد هستند . . . وحشیان هر آنچه را انتخاب کنید شما قضاوت اسم.

سخنران بالا—بنیانگذار هند Kalinga, موسسه, علوم اجتماعی ، k.a., بوسه, آنچه در جهان بزرگترین “مدرسه شبانه روزی” برای بومی کودکان—آنها را به نام میمون. برخی از 30,000 بومی, همچنین شناخته شده به عنوان Adivasi کودکان, حضور, بوسه, که در آن با توجه به بقا بین المللی آنها خجالت و مجبور به تسلیم خود را به زبان و فرهنگ خود را و تبدیل شدن به شما می دانید مردم عادی.

در واقع بوسه که توصیف خود را به عنوان یک “انسان شناسی و آزمایشگاه” قرار می دهد ماموریت خود در نتیجه در یک توضیح تصویری: “بوسه شده است و تحقق اهداف توسعه هزاره سازمان ملل متحد و سازمان اجتماعی تبدیل بدهی به دارایی های اجتماعی تبدیل مالیات مصرف کنندگان به مالیات دهندگان.”

“اجتماعی بدهی” البته هستند Adivasi. آنها نمی پرداخت و راه خود را در جهان امروز است. آنها moochers: “مالیات بر مصرف کنندگان است.” بنابراین راه حل واضح است که فرزندان خود را از آنها — یعنی تعطیل کرد مدارس — و آنها را وادار به حضور در مدارس شبانه روزی. وجود دارد کمی از تاریخ پشت این طرح است. این است که بخشی از استعمار و انقیاد از “جهان جدید” برای چندین قرن.

بقا بین المللی است که مبارزه برای حقوق مردم بومی در سطح جهان خواستار این مکان “کارخانه مدارس” که در حال حاضر در خانه در حدود 2 میلیون و بومی کودکان در سراسر جهان است. بقا بین المللی عمیقا انتقادی از بوسه در خاص است چرا که این سازمان به تازگی همکاری با Adani بین المللی زغال سنگ-معدن شرکت برای باز کردن یک کارخانه جدید در مدرسه.

به گفته دکتر gins بقا بین المللی: “دستور کار این مدرسه روشن است: Adani می خواهد سرزمین های قبیله ای و قبیله ای مقاومت عمده خار در دو طرف خود را. این مدرسه است بی باک و بی شرمانه تلاش برای تغییر برنامه’ یک نسل از قبایل کودکان به دیدن معدن به عنوان ‘خوب’ و معنوی خود و ارتباط فرهنگی را به زمین های خود را به عنوان ” بد ” یا ” عقب.’ برای بوسه به شریک زندگی پس از نزدیک با یک شرکت به طوری بدنام در مسائل بومی در حقوق هر دو کشور هند و استرالیا نشان می دهد که رنگ های واقعی خود را.”

رفته به ادامه مطالب

ما بهترین به صندوق پستی خود تحویل.

و در حال حاضر وجود دارد یک فصل جدید در بوسه اختلاف است. مدرسه انتخاب شده است به عنوان سایت از 2023 کنگره جهانی انسان شناسی معتبر بین المللی جمع آوری اسپانسر شده از طرف اتحادیه بین المللی انسان شناسی و Ethnological علوم است. بیش از 10 ، 000 انسان شناسان از 150 کشور انتظار می رود برای حضور در این رویداد با توجه به ملی هند هرالد.

“بسیاری از هندی انسان شناسان و جامعه شناسان با این حال راضی نیست با این آزمایش ها در این آزمایشگاه” هرالد به ما اطلاع. “مدارس مانند بوسه disinherit Adivasi کودکان خود را از تاریخ و توصیف Adivasi راه زندگی به عنوان عقب مانده و بدوی’ بیانیه منتشر شده توسط فعالان اجتماعی و دانشگاهیان گفت. کودکان مجاز به دیدن خانواده خود را اغلب و این مدل آموزشی باعث می شود بچه ها شرمنده از پدر و مادر خود را و پس زمینه.”

چه چیزی باعث این همه طنین انداز برای من با شدت خاص است که فرهنگ بومی نیست فقط “بخشی از تاریخ ما” — زندگی قطعه موزه — اما سیاره استوارت, روحانی در تماس با طبیعت با زندگی خود را در راه به “فرهنگ غالب” است. به فرهنگ غالب این است که یک سیاره مرده و کار ما این است که حفاری آن تا پیدا کردن نفت و پیدا کردن زغال سنگ در پیدا کردن طلا و غنی در حالی که ما هنوز هم می تواند. آره, آره, گرمایش جهانی, اما آنچه که نسبت به سود ؟

به طوری که وحشیان اینجا ؟

جهان زیست-نجات مستلزم آن است که ما یاد بگیریم از فرهنگ بومی نه بلات ، چه معنی آن را به بخشی از زندگی سیاره ؟ به نوعی این ایده که رئیس آن — بهره برداری و مسلط آن — احساس می کند مانند این پاسخ اشتباه است.

در نظر صرفا زبان خود را. به عنوان روپرت راس می نویسد: در کتاب قابل توجه خود را بازگشت به تعالیم زبان انگلیسی—و احتمالا تمام زبانهای غربی—لود شده با قضاوت یقین است. ما به سادگی نمی توصیف جهانی که ما زندگی ما به طور مستمر آن قضاوت کنند. در نتیجه او به عنوان امتیاز ما هولناک با “آفات” “زباله” “علف های هرز.” در و در و در. مردم قبیله ای در حال “میمون ها”.

چنین عملا آگاهی-رایگان قضاوت راس می نویسد: “آن را سخت تر برای ما به یاد داشته باشید که هر چیزی که ما نام آن راه این است که درگیر روابط پیچیده با بسیاری از چیزهای دیگر. و خود را منحصر به فرد کمک های ضروری برای حفظ سلامت اکوسیستم به عنوان یک کل است.”

او می نویسد: “در تجربه من تا کنون به نظر می رسد که سنتی مردم ما با تکیه بر قضاوت کلمات به عنوان یک بسیار محدود راه شناخت جهان اطراف ما و به مقابله با مردم در آن است.”

با ما باشید تا برخی از ما خودمان در حال از بین بردن سیاره خود ما همراه با بومی آن استوارت و ما نمی دانیم که چگونه برای جلوگیری از.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>