چه دولت از فیلم سیاه و سفید است ؟ این کارشناسان کاوش طیف وسیعی از آفریقایی-آمریکایی فیلم و دستاوردهای

Melvin Van Peebles تا به حال کارگردانی چند فیلم کوتاه در اواخر 50s زمانی که او را ترک سان فرانسیسکو برای هالیوود با هدف تجارت روز خود را در یک ماشین کابل به صورت حرفه ای پشت دوربین است.

“آنها گفتند:” ما نمی نیاز به کابل خودرو اپراتورها به عنوان کارگردانان,'” گفت که پسرش Mario Van Peebles دوم-نسل فیلمساز به او معرفی به تازگی ترمیم نسخه از پدرش اولین ویژگی “The Story of a Three-Day Pass” در مصر تئاتر در لس آنجلس در روز یکشنبه, فوریه. 16. “او گفت:” هیچ هیچ, شما هنوز در حال ساخت این نوع از فیلم های سیاه و سفید مردمی می خواهید برای دیدن. همین دلیل است که آنها کار نمی کند.’

“‘شما باید فیلم بسازیم که ما می خواهیم برای دیدن خودمان در'” جوان Van Peebles ادامه داد. “”شما ما را به عنوان “mo-چای-suh” class: “Mo’ چای suh? Mo’ قهوه suh?” ‘

“ما عمدتا به تصویر کشیده شده به عنوان خدمت کلاس” Mario Van Peebles گفت. “او گفت:” ما نمی خواهیم برای دیدن که مرد.’ آنها گوش نمی, بنابراین من پدر و برداشت خود را کوچک خانواده من و خواهرم و نقل مکان به اروپا است.”

  • Mario Van Peebles از چپ و Melvin Van Peebles وارد در نمایش “تولید کنندگان” در سال 2018 TCM کلاسیک جشنواره فیلم. Melvin Van Peebles است پیشگامانه سیاه فیلمساز یکی از اوایل آفریقایی مدیران در هالیوود در اواخر دهه 1960. (عکس توسط ویلی Sanjuan/تالار گفتگو/AP)

  • اپل در حال ساخت یک معامله با A24 استودیو که مورد حمایت “مهتاب” که برنده بهترین عکس در مراسم اسکار. (عکس)

  • صدا

    گالری خواهد شد درثانیه

  • در این صحنه از “پلنگ سیاه” T’Challa با نام مستعار پلنگ سیاه, بازی های برگزار شده توسط Chadwick Boseman, جنگ اریک Killmonger به تصویر کشیده شده توسط Michael B. Jordan. (عکس توسط مت کندی / ©استودیو مارول تا سال 2018)

  • تایلر پری سری از “Madea” فیلم ساخته شده او را به یکی از قدرتمند ترین آفریقایی آمریکایی فیلمسازان هالیوود است. (عکس)

  • بازیگر Richard Roundtree دیده می شود در اینجا در نقش عنوان از سال 1971 فیلم “شفت.” (حسن نیت ارائه میدهد عکس © Metro-Goldwyn-Mayer)

  • اتان Herisse به عنوان جوان Yusef سلام و Aunjanue Ellis به عنوان Sharonne سلام دیده می شود در اینجا در یک صحنه از “زمانی که آنها به ما مراجعه کنید.”در روز سه شنبه, جولای 16, 2019. الیس بود و نامزد دریافت جایزه امی برای برجسته منجر بازیگر سری محدود. (Atsushi Nishijima/Netflix بکشد از طریق AP)

  • Ava DuVernay, راست, کارگردان فیلم “سلما” و عضو بازیگران David Oyelowo مطرح با هم در هتل چهار فصل در چهار شنبه, نوامبر. 12, 2014 در بورلی هیلز کالیفرنیا. (عکس از کریس Pizzello/تالار گفتگو/AP)

  • کورتنی بیکر (اعتبار عکس: Marc کامپوس/حسن نیت ارائه میدهد از کورتنی بیکر)

  • جف جمعه بنیانگذار و مدیر عامل امریکایی, سیاه, جشنواره فیلم و ABFF افتخارات. (عکس Jemal کنتس)

  • Chaz Ebert, بیوه از اواخر منتقد فیلم راجر ایبرت شمار در مراسم افتتاحیه فیلم مستند “خود زندگی” در روز پنج شنبه ژوئن 26, 2014 در لس آنجلس. (عکس از کریس Pizzello/تالار گفتگو/AP)

  • Teyonah parris در به عنوان Ernestine KiKi لین به عنوان Tish و Regina King شارون به عنوان ستاره در بری جنکینز’ “اگر بیل استریت می تواند صحبت کنید.” (عکس تاتوم, مرد قوی هیکل,/آناپورنا تصاویر)

  • ادی مورفی است که در اینجا دیده می شود در یک صحنه از “Dolemite نام من است.” (عکس توسط فرانسوا Duhamel/Netflix بکشد از طریق AP)

  • مدیر Reginald Hudlin سمت چپ یکی از تهیه کننده هر سال سیاه, موسیقی متن فیلم کنسرت در هالیوود باول. او دیده می شود در اینجا با تشریفات کریگ رابینسون و مدیر موسیقی مارکوس میلر. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از Los Angeles Philharmonic انجمن)

  • دانیل Kaluuya به عنوان کریس واشنگتن به عنوان دیده می شود در مدیر Jordan Peele فیلم “خارج است.” (حسن نیت ارائه میدهد عکس از تصاویر جهانی)

  • مدیر Ryan Coogler از سمت چپ, Danai gurira شاهد, Michael B. Jordan و Lupita Nyong زن نما, زن کیردار, همه از فیلم “پلنگ سیاه,” می رسند 76th سالانه جوایز گلدن گلوب در بورلی هیلتون هتل در پنج شنبه, ژان. 6, 2019 در بورلی هیلز کالیفرنیا. (عکس از اردن استراوس/تالار گفتگو/AP)

  • بری جنکینز (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

  • بازیگران نویسنده و کارگردان اسپایک لی “BlacKkKlansman” شامل آدم راننده سمت چپ به عنوان تلنگر زیمرمن و جان دیوید واشنگتن به عنوان Ron Stallworth. (عکس از دیوید لی / تمرکز امکانات)

  • Lupita نیون زن نما, زن کیردار می پذیرد جایزه برای عملکرد برجسته توسط یک بازیگر زن در نقش دوم برای “12 سال یک برده” در 20th annual Screen Actors Guild Awards در سالن اجتماعات حرم در روز شنبه, ژان. 18, 2014 در لس آنجلس. (عکس توسط فرانک Micelotta/تالار گفتگو/AP)

  • تصویری از بازیگر و نویسنده Melvin Van Peebles نظارت بر صفحه نمایش نسخه از رمان ‘ترک’ در محل در پاریس, مارس 29th, 1967. این فیلم که به تازگی بازسازی شده بود تغییر نام “The Story of a Three-Day Pass.” (عکس کیستون/هولتن بایگانی/گتی ایماژ)

  • Shameik مور ستاره به عنوان مالکوم در یک صحنه از “پیش بینی نیست.” (راشل موریسون/جاده باز و از طریق AP)

  • اسپایک لی است Mookie در یک صحنه از فیلم 1989 ‘انجام کار درست که لی همچنین کارگردانی نوشت و تولید شده است. (AP Photo/فایل)

  • تیفانی Haddish دیده می شود در اینجا در یک صحنه از فیلم کمدی “دختران سفر.” (میشل K. کوتاه/تصاویر جهانی از طریق AP)

  • David Oyelowo, مرکز به عنوان مارتین لوتر کینگ جونیور و Carmen Ejogo, راست, به عنوان Coretta اسکات کینگ در فیلم “سلما.” (AP Photo/برترین تصاویر Atsushi Nishijima)

  • فایل در مارس 2, 2014 فایل عکس کارگردان استیو مک کوئین, سمت چپ, تبریک Lupita Nyong زن نما, زن کیردار در پیروزی او را برای بهترین بازیگر نقش دوم برای “12 سال یک برده” به عنوان زمینه را از سمت چپ برادر پیتر, John Travolta, Kelly Preston, Benedict Cumberbatch, آنجلینا جولی و براد پیت در طول مراسم اسکار در لس آنجلس. (عکس از جان شیرر/تالار گفتگو/AP فایل)

  • از سمت چپ, Michael Fassbender, Bill Pohlad, Lupita Nyong زن نما, زن کیردار, Chiwetel Ejiofor, Dede Gardner, استیو مک کوئین, Sarah Paulson, جرمی کلاینر آنتونی Katagas و هانس زیمر مطرح در اتاق مطبوعات با جایزه برای بهترین فیلم – درام برای “12 سال یک برده” در 71 سالانه جوایز گلدن گلوب در بورلی هیلتون هتل در پنج شنبه, ژان. 12, 2014 در بورلی هیلز کالیفرنیا. (عکس از اردن استراوس/تالار گفتگو/AP)

  • Sanaa Lathan به عنوان رابین خروس سیاه بزرگ Diggs به عنوان هارپر در “بهترین مرد تعطیلات.” (عکس از مایکل گیبسون / Universal Pictures)

  • Aldis Hodge از سمت چپ نیل براون جونیور Jason Mitchell, اوشی جکسون جونیور و کوری هاوکینز در یک صحنه از فیلم “Straight Outta Compton.” (Jaimie Trueblood/تصاویر جهانی از طریق AP)

  • نویسنده و کارگردان Ava Duvernay دیده می شود در اینجا در یک پرتره از سال 2012. (عکس از کریس Pizzello/تالار گفتگو/AP)

  • Michael Fassbender, سمت چپ, Lupita Nyong زن نما, زن کیردار و Chiwetel Ejofor, راست, در یک صحنه از “12 سال یک برده.” (AP Photo/Fox Searchlight فرانسه با فرانسوا Duhamel)

یک دهه بعد Melvin Van Peebles ساخته شده خود را اولین ویژگی با زبان فرانسه فیلم “The Story of a Three-Day Pass” فیلم پسر او معرفی شده در مطبوعات خارجی هالیوود انجمن مرمت نشست. پس از انتشار اولیه آن فرانسه وارد شده در سان فرانسیسکو جشنواره فیلم که در آن برنده شد و در نهایت به ارمغان آورد Van Peebles بازگشت به هالیوود است.

نیم قرن بعد این که آیا آن تایلر پری رشته از بازدید یا بری جنکینز’ “مهتاب” سیاه فیلمسازان موفقیت شدت برنده جوایز و تولید هنری و گیشه بازدید در هالیوود است. هر فصل جایزه به ارمغان می آورد تجدید انتقاد در مورد عدم تنوع در نامزدهای اسکار و دیگر جوایز.

بنابراین ما رسیده به کارشناسان صنعت — مدیر جشنواره فیلم, موسس, یک, استاد, قهرمان نقد فیلم — برای شنیدن و ارزیابی های خود را در حالت سیاه و سفید فیلم و فیلمسازی. پاسخ ما رو به عنوان متنوع به عنوان فیلم خود را که در آن وجود ندارد one-size-fits-all فرمول برای ساخت فیلم و یا ارائه سیاه و آفریقایی-آمریکایی داستان به مخاطبان است.

مدیر

“برای من الهام گرفته شده بود هر دو فیلم توسط فیلمسازان و فیلم های که نبودند سیاه و فیلمسازان می گوید:” Reginald Hudlin 58 ساله که حرفه ای به عنوان یک مدیر قابل اجرا از سال 1990 کمدی “خانه حزب” به سال گذشته مستند “سیاه پدرخوانده است.” “هنگامی که من تو را دیدم ‘تامی,’ گفتم صبر کنید که ساخته شده است ؟ خوب این انگلیسی کارگردان است. خوب, من می خواهم را به یک فیلم مانند که.

“در همان زمان هنگامی که blaxploitation روند که قرار بود من در این فیلم هر آخر هفته به دیدن” شفت ” و “Superfly” و کسانی که فیلم به این دلیل که آنها هیجان انگیز و آنها تا به حال یک فرهنگی رزونانس است که متصل به من,” او می گوید. “بنابراین من به آنچه ساخته شده بود و من هم آگاه از آنچه که نیست و….”

بنابراین وقتی که من ساخته شده ‘پارتی’ آن را به من بود رفتن ‘ما نیاز به یک فیلم مانند” کسب و کار مخاطره آمیز “ما نیاز به یک فیلم مانند” فریس بولر روز خاموش است. وقتی که من ساخته شده ‘بومرنگ’ آن ‘من می خواهم به انجام یک راک هادسون و دوریس فیلم, من می خواهم به انجام یک وودی آلن فیلم است.”

سیاه, موسیقی متن فیلم سوم آخرین در یک سری از هالیوود باول نشان می دهد که جفت موسیقی و آهنگ ها با فیلم از فیلمسازان. دیده می شود در اینجا آن سه اصلی رهبران چپ به راست کننده, تولید کننده, Reginald Hudlin, تشریفات کریگ رابینسون و مدیر موسیقی مارکوس میلر. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از Los Angeles Philharmonic انجمن)

Hudlin می گوید که او شروع می شود از نقطه نظر است که “سیاه فیلم نیست یک نوع” او گفت:. “در فیلم های سیاه و سفید وجود دارد gangster, فیلم, و وجود دارد, موزیکال, وجود دارد, عاشقانه, کمدی و ترسناک.”

طرفداران فیلم های او نشان می دهد باید دنبال کار توسط فیلمسازان در ژانرهای آنها در حال حاضر می خواهم. Ryan Coogler را “پلنگ سیاه” متناسب با این لایحه برای بزرگ هالیوود ابرقهرمان تلنگر. عیسی Rae و Lakeith Stanfield ستاره در مدیر استلا Meghie فقط منتشر درام عاشقانه “عکس.” Jordan Peele بود نامزد دریافت جایزه اسکار برای بهترین کارگردان برای “دریافت” — او یکی از شش سیاه و سفید مدیران تا کنون افتخار و دنبال کردن “ما” دیده می شد توسط بسیاری به عنوان شایسته اسکار توجه است که آن را نهایت نیست.

“من قصد دارم برای گفتن چیزی تکان دهنده و شاید محبوب” Hudlin می گوید و می خندد. “آن است که همه چیز در حال بهتر شدن است.”

فیلم سیاه و سفید از اوایل ’70s و تولد blaxploitation عصر — راه اندازی بسیاری می گویند با Melvin Van Peebles’ 1971 فیلم “شیرین Sweetback را Baadasssss Song” — تمایل به حرکت در چرخه 10 تا 20 سال Hudlin می گوید. پس از آن سینمایی جنبش مشکلاتی روبرو در ’80s, فیلم سیاه و سفید آمد پشت در ’90s با مدیران مانند Spike Lee, John Singleton و Hudlin خود را. پس از یکی دیگر از سکون جوان فیلمسازان مانند Ava Duvernay, Ryan Coogler و استیو مک کوئین ایجاد جریان موج انتقادی و تجاری موفقیت برای فیلمسازان.

“پس از آن یک چرخه” Hudlin می گوید. “اما همه چیز بهتر است با هر یک به نوبه خود. بازار هنوز تحت بهره برداری است. وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای رشد.

“سوال واقعی این است که آیا ما از این نوع از رونق و رکود چرخه به فقط یک بخش دائمی از فیلمسازی چشم انداز?”

جشنواره موسس

جف جمعه بود که رئیس جمهور از سرگرمی بخش از بزرگترین آفریقایی آژانس تبلیغاتی در کشور که در سال 1997 یک دوست با یک فیلم در جشنواره فیلم ساندنس دعوت او را به پارک سیتی یوتا برای اولین سفر خود را به جشنواره سالانه فیلم و بازار.

“من تو را دیدم این صحنه باور نکردنی فقط پر از انرژی و زندگی — بازی گاه به گاه اما فکری” جمعه می گوید. “اما من نمی خواهم در مورد آنچه که من دیدم این بود که آن را همه مردان سفید پوست. نه به معنای واقعی کلمه آن را فقط فاقد تنوع است. و با خودم گفتم: ‘این moviegoing عمومی کشور متنوع تر از این محل و چگونه همه مردان سفید پوست چیدن فیلم برای بقیه جهان است ؟ این فقط حس را ندارد.”

جف جمعه بنیانگذار و مدیر عامل امریکایی, سیاه, جشنواره فیلم و ABFF افتخارات. (عکس Jemal کنتس)

در بازگشت به شهر نیویورک, یک بازیگر از دوستان که می خواهم در ساندنس به عنوان بخشی از آفریقایی-آمریکایی رمان “عشق جونز” به نام برای گفتن جمعه این فیلم تا به حال برنده جایزه تماشاگران وجود دارد. تجلی به زودی به دنبال.

“نتیجه گیری من این است که فیلم خوب و جهانی هستند مهم نیست که چه رنگ مردم” از روز جمعه می گوید. “ما مانند داستان خوب.”

بنابراین تنها چند ماه پس از سفر خود به ساندنس و با حمایت از رئیس خود را در UniWorld آژانس جمعه عرضه افتتاحیه آمریکا سیاه و سفید فیلم جشنواره است که همچنان ادامه دارد و هر سال پس از. این رشد به دو ساحلی جشن از فیلم و فیلمسازی با یک جشنواره در میامی در هر سال و اخیرا ABFF افتخارات — فکر می کنم Kennedy Center Honors متمرکز در فیلم سیاه و سفید و دستاوردها در بورلی هیلز. آفرین در این مراسم در روز یکشنبه, فوریه. 23 عبارتند از: Louis Gossett Jr., Cynthia Erivo جیمی فوکس و لنا Waithe.

“من احتمالا دیده می شود بیشتر سیاه و سفید فیلم ها از هر زنده” جمعه می گوید. “و این چیز خوبی است که ما انجام داده ایم این است که ما شده ایم یک پلت فرم برای بسیاری از افراد با استعداد است که در حال حاضر بخشی از جریان اصلی است.”

هفت سال پیش درست قبل از Ryan Coogler را اولین ویژگی با “فرویتول ایستگاه” او موفق به دریافت HBO در حال ظهور, مدیر جایزه در ABFF جمعه گفت. حدود پنج سال پیش نویسنده-بازیگر-تهیه کننده عیسی Rae آورده وب سری “نا امن” به جشنواره در مدت کوتاهی قبل از HBO آن را برداشت تا به عنوان یک مجموعه است.

“این فقط به شما نشان می دهد آیا باید به مردم اجازه دهد به فضا” جمعه می گوید. “اجازه دهید مردم بیشتر بازی در گودال ماسهبازی.

“من فکر می کنم ما در یک واقعا جالب محل. مردم بیشتر به سینما نیستند که در مورد آنها. جهان اشتها برای سینما بسیار بیشتر است.”

استاد

دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید استاد زبان انگلیسی کورتنی R. Baker کنسانتره بسیاری از تحقیقات خود را در سیاهی و بصری نمایندگی تمرکز است که شامل آموزش “آفریقایی-آمریکایی فیلم: 1967 به حال” گرچه عمق خود را از دانش برمی گردد به اولین روز از سینما.

“این مهم است به یاد داشته باشید که وجود یک سابقه بسیار طولانی رفتن به اولین روز هالیوود با اسکار Micheaux” او می گوید: از پیشگام فیلمساز و نویسنده.

او نقطه است و تاکید تنوع سیاه فیلمسازان و فیلم در سراسر زمان از طریق نمونه های چنین به عنوان Micheaux — که حرفه ای زد از دوران سکوت به اوایل سال از صدا و یا L. A. شورش فیلم حرکت پدید آمده است که در UCLA در اواخر 60s شامل چنین فیلمسازان به عنوان چارلز برنت, Haile Gerima و جولی داش.

کورتنی بیکر (اعتبار عکس: Marc کامپوس/حسن نیت ارائه میدهد از کورتنی بیکر)

“در گرمای ترور (مارتین لوتر کینگ جونیور و Malcolm X) و نوع مرگ جنبش حقوق مدنی, افزایش قدرت سیاه و جهانی در مبارزه با استعمار حرکات بود که یک فضای که در آن بسیاری از مردم از رنگ هر دو به رسمیت شناخته شده چقدر مهم فیلم بود و است و همچنین نوع خواستار آموزش و پرورش است که نبود یکی از اندازه متناسب با همه” بیکر می گوید از L. A. شورش جنبش است.

Micheaux و دیگر اوایل سیاه فیلمسازان ساخته شده چه شد شناخته شده به عنوان “مسابقه فیلم” فیلم های ساخته شده به طور خاص و تقریبا به طور انحصاری برای مخاطبان از اوایل روز صنعت فیلم به 1950s. در طول قسمت وسط قرن 20th, سیاه, بازیگران و داستان اغلب گفته با فیلمسازان. در 50 سال گذشته یا بیشتر — هر دو در داخل و خارج — سیاه فیلمسازان باید به طور فزاینده ای فرصت های ضبط برای گفتن داستان خود را.

“که روزشمار این درست اما من همچنین فکر می کنم واقعا مهم بخش این است که جریان اصلی تعیین شده است که کنترل صنعت” بیکر می گوید. “بسیاری از آن است که در مورد دسترسی به تکنولوژی و ابزار تولید. و وجود دارد بسیاری از تغییرات در چه حتی هالیوود گرفتن فیلم.

“ما در یک انقلاب جدید در حال حاضر من فکر می کنم با افزایش جریان است که به ما می گوید یک داستان متفاوت در مورد آنچه که مردم چه مخاطبان می خواهید به تماشای.”

در نهایت او می گوید: هدف باید به دور از صحبت کردن در مورد این که آیا یک فیلم یک بازنمایی صحیح از زندگی و به جای آن به سادگی تمرکز بر چگونه از آن موفق به عنوان هنر. به جای بحث تاریخی عناصر Ava Duvernay را “سلما” و یا استیو مک کوئین “12 سال یک برده.” بیکر می گوید: به نظر داستان سرایی.

به عنوان مثال او با اشاره به های اخیر Eddie Murphy فیلم “Dolemite نام من است.”

“‘Dolemite نام من است’ قصد ندارم به شما بازنمایی دقیق در برخی از حس از آنچه که آمریکایی های آفریقایی تبار هستند مانند” بیکر می گوید. “اما آنچه شما می توانید ببینید که یک سنت از هنرهای سینمایی.”

این cinephile

Chaz Ebert, همسرم, از اواخر منتقد فیلم راجر ایبرت نیز در تئاتر مصر برای ترمیم اجلاس وجود دارد را به شما معرفی 1972 مستند “Nationtime – Gary.” هر دو که در فیلم و در سال 1982 “Cane River” – خواهد شد که درخواست صدور مجدد بعد از این سال – ها با این نسخهها کار توسط فیلمسازان که تصور می شد به دست داده اند و در حال حاضر بازسازی شده است توسط IndieCollect با کمک از Roger & Chaz Ebert پایه و اساس است.

“من بسیار خوشحال است که ساندرا Schulberg از IndieCollect است بازگرداندن همه این فیلم ها – من آنها را کمی سنگهای” ایبرت می گوید: مدت کوتاهی قبل از برنامه آغاز می شود. “به طور کلی, اما به ویژه با آمریکایی آفریقایی, فیلم سازان به خاطر این که برخی از فیلمسازان که اکثر مردم امروز را شنیده ام.”

Chaz Ebert, بیوه از اواخر منتقد فیلم راجر ایبرت شمار در مراسم افتتاحیه فیلم مستند “خود زندگی” در روز پنج شنبه ژوئن 26, 2014 در لس آنجلس. (عکس از کریس Pizzello/تالار گفتگو/AP)

“Nationtime – گری” است که ویلیام گریوز’ مستند در سال 1972 جمع آوری در گری ایندیانا که در آن تقریبا هر سیاه برجسته رهبر بعد – از جمله جسی جکسون Coretta اسکات کینگ و بتی Shabazz و همچنین هیئت های نمایندگی از تقریبا هر دولت جمع شده بودند به در نظر گرفتن یک پلت فرم از سیاست های مهم برای آمریکایی های سیاه و سفید.

“این در مورد یک تکه از تاریخ است که اکثر مردم هرگز از شنیده ملی, سیاه, سیاسی, کنوانسیون” ایبرت می گوید. “این خیلی مهم است که این فیلم بازسازی شده است.”

“Cane River” یک رومئو و ژولیت-esque داستان مجموعه در شاخه فرعی رودخانه لوئیزیانا بود فکر کردم از دست داد تا منفی داشت در یک فیلم خرک در شهر نیویورک چندی پیش.

“ساندرا Schulberg متوجه شدم که وجود دارد برخی از چیزهایی که در این فیلم است که شما دیده نشده در فیلم های دیگر” ایبرت می گوید. “که حتی در داخل آفریقایی جامعه برخی از افراد در مورد نمی دانم. که در یک زمان وجود دارد یک سلسله مراتب ارزش های قرار داده شده در زیبایی و یا ارزش خود را به عنوان یک فرد بر اساس چگونه نور را پوست – holdover از بردگی است.”

به عنوان مهم به عنوان آن را برای جشن گرفتن دستاوردهای گذشته در فیلم ایبرت – مانند Hudlin مانند یکشنبه مثل بیکر – می گوید: هدف باقی می ماند باز کردن جهان از فیلم به هر نوع از داستان یک فیلمساز ممکن است مایل به دنبال.

“اجازه بدهید به شما بگویم آنچه که من می خواهم” او می گوید. “من می خواهم برای دیدن شدید جامعه از فیلمسازان در آفریقا جامعه آمریکا در ساخت فیلم در مورد همه چیز. نه فقط سیاه و تجربه است. من می خواهم برای دیدن آنها را بزرگ ساخت tentpole فیلم و همچنین فیلم های مستند و همچنین چیزهایی که فقط در مورد انسان است.

“نه فقط در مورد سیاه و سفید اگر چه من عاشق فیلم های که همچنین به طور خاص صفر در آفریقایی جامعه است. اما آن را بسیار متنوع است. آن را یکپارچه نیست. و تنها راه ما می توانیم است که به فیلمسازان ساخت هر نوع فیلم است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>