که در آن در حال کلیساها در زندگی مهم نیست ،

سالت لیک سیتی — تشکر. John Lewis که گذشت در جولای 17, صرف مقدار زیادی از دوران کودکی خود را در کلیسا و حتی موعظه به جوجه های خود را برای سرگرم کننده است. ایمان خود را بخشی از هسته که او را در شکل و نوع رهبر سیاسی او شد.

دین نیز نقش محوری در جنبش اعتراضی ساخته شده است که لوئیس معروف است. مبارزه برای برابری نژادی در ’50s و ’60 آغاز شد و در کلیساها و رهبران مذهبی باقی مانده برجسته, صدای, طول, گفت: برگرد. واتسون III جونز کشیش شفقت کلیسای باپتیست در شیکاگو است.

“جنبش حقوق مدنی بود birthed از کلیسا” او گفت:. “نماز و موعظه منجر به تظاهرات و اعتصاب خطوط.”

همان نمی توان گفت از زمان جنگ مقابل نژادی و نابرابری کشیش جونز اضافه شده است. رهبران مذهبی به طور کلی خوش آمدید به بخشی از زندگی مهم جنبش اما آنها نمی تماس عکس.

“ما در آن وجود دارد اما ما در خط مقدم آن,” او گفت:.

که تا حدودی ایمان رهبران گسل با توجه به کشیش جونز. اگر چه بسیاری از کشیشان همچنان به مبارزه با بی عدالتی در جوامع خود برخی از عمل به عنوان اگر هر فشار دادن مشکل حل شد در طول جنبش حقوق مدنی.

“کلیسا از دست داده است برخی از آن نبوی صدای. آن را از دست داده و برخی از آن شور,” او گفت:.

آن را نیز از دست برخی از آن وضعیت فرهنگی گفت: Aldon موریس, یک استاد جامعه شناسی و مطالعات آفریقایی آمریکایی در دانشگاه نورث وسترن. فعالان دیگر احساس مانند آنها نیاز به قدرت نهادهای مذهبی پشت سر آنها در جهت تغییر جهان است.

“نقش دین در جنبش حقوق مدنی نمی تواند تکرار در جنبش امروز,” او گفت:.

با کمک پدر جیمز رابینسون Coretta اسکات کینگ بیوه مارتین لوتر کینگ جونیور, مرکز, و, John Lewis, از رای دهندگان آموزش و پرورش, پروژه, جمعیت تخمین زده شده توسط پلیس در 5,000 مارس در سراسر ادموند Pettus پل از شهر سلما در ایالت آلاباما شنبه 8 مارس 1975. راهپیمایی بزرگداشت دهه از مبارزه خشونت آمیز برای حق رای آغاز شد و در سال 1965 با “یکشنبه خونین” در پل به عنوان پلیس در تلاش برای متوقف کردن یک مارس به مونتگمری.
آسوشیتد پرس فایل عکس

دین و جنبش حقوق مدنی

در 1950s و 1960s, سیاه کلیساها بودند هر دو بهترین مکان برای شروع یک جنبش برای عدالت نژادی و تنها گزینه قابل دوام موریس گفت. اعضای سفید جامعه کنترل دیگر مراکز قدرت است.

“از آنجا که از Jim Crow, سیستم, مردم سیاه و سفید در جنوب تا به حال چند رسانه های که در آن آنها می توانند احساسات خود را و که در آن آنها می توانند اعمال قدرت از کلیسا” او گفت:.

در کلیسای سیاه آمریکایی ها آزاد بودند به تصور یک دنیای بهتر و بحث در مورد آنچه که آن را برای ساخت آن است. آنها می تواند به منظور جلب قدرت از آموزه های نبوی و commiserate با دیگران که درک و خود را به اشتراک گذاشته مبارزات موریس گفت.

“این کلیسا به مردم احساس امید یک حس است که خدا در کنار عدالت و خدا را از مخالفت با ظلم و ستم,” او گفت:.

در یک عملی تر حس کلیساها نیز منحصر به فرد قرار به ارائه منابع مورد نیاز برای حفظ یک جنبش رو به رشد در. وجود دارد داوطلبان برای ایجاد و توزیع آگهی های رهبران آموزش دیده در صحبت کردن به زیادی جمعیت و اهدای صفحات به تصویب هنگامی که سازمان در حال اجرا پایین در بودجه.

“سازماندهی کار گرفتن کلمه اتفاق افتاده از طریق شبکه های جاسازی شده در کلیسای” موریس گفت.

سیاه کلیساها حتی می تواند ارائه یک محل برای خارج از شهر معترضان به خواب گفت: Lex اسکات که تاسیس Black Lives Matter ایالت یوتا است.

“هنگامی که مردم در حال سفر بودند در سفرهای طولانی آنها تا به حال به ماندن در کلیساها به دلیل هتل ها اغلب نمی خواهد اجازه می دهد مردم سیاه و سفید,” او گفت:.

کلیساها امروز مشابه سازماندهی و بسیج قابلیت های, اما آنها دیگر گوشه بازار در این منابع در جامعه موریس گفت.

“در حال حاضر شما می توانید بسیج یک هزار نفر به نشان می دهد تا جایی که در چند دقیقه فقط با بودن در رسانه های اجتماعی و کلیک کردن چند دکمه” او گفت:.

علاوه بر این به لطف جنبش حقوق مدنی سیاه آمریکایی ها در حال حاضر نفوذ در بیش از فضاهای مذهبی.

“سیاه و سفید وجود دارد سیاستمداران سیاه حزبی و رهبران در دانشگاه. هیچ چیز مانند وجود داشت که در دهه 1950 و 60” موریس گفت.

Mohamed Baayd and others with Black Lives Matter Utah protest at the City-County Building in Salt Lake City on Wednesday, June 10, 2020.
محمد Baayd و دیگران با زندگی ماده یوتا اعتراض در شهرستان-شهرستان, ساختمان در سالت لیک سیتی در چهار شنبه 10 ژوئن 2020.
Jeffrey D. Allred, Deseret News

شکاف رو به رشد بین معترضان و شبان

اگر چه قابل توجه این تحولات نمی به طور کامل توضیح دهد که چرا کلیساها و رهبران مذهبی هستند برجسته از زندگی مهم جنبش با توجه به دین اسلام و جامعه سازمان. وجود دارد مقدار زیادی از عوامل دیگر است که همچنین بازی در یک نقش است.

برای یکی از کلیساها را تغییر تمرکز خود را به دور از جنبشهای اعتراضی در کل. آنها در حال حاضر زمان بیشتری را صرف نگرانی در مورد روح فردی به جای روح ملت گفت: Clayborne کارسون یک استاد تاریخ و مدیر Martin Luther King, Jr., پژوهش و آموزش موسسه در دانشگاه استنفورد.

“دین عقب نشینی از یک نیروی اجتماعی تغییر,” او گفت:.

ایمان جوامع که منجر به ادامه تظاهرات و تماس با دیگر اشکال فعالیت تمایل به انجام آن را در یک مقیاس کوچکتر این کشیش جونز گفت. آنها سعی کنید به بهبود محلی مدرسه یا زندان سیستم به جای اصلاحات در کل کشور در یک بار.

“در دهه 60 وجود داشت عظیم فشار برای ادغام و فشار برای رای دادن حقوق” او گفت:.

وجود دارد هزاران نفر از کوچکتر هل مسائل مانند مسکن تبعیض و خشونت اسلحه.

“مرگ دکتر شاه کشته هر نوع متمرکز فشار” این کشیش جونز گفت.

اسکات تحسین کلیساهای محلی کار خدمات ذکر است که فعالیت ندارد به آمده در قالب تظاهرات بزرگ برای ایجاد یک تفاوت. با این حال او اذعان کرد که برخی از سیاه و سفید زندگی توجه رهبران و معترضان بیشتر ستیز رابطه با دین از او می کند.

“من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از بار من گفت: چیزی در مورد خدا تنها به سرعت گفت که خدا واقعی است یا که خدا را پرستش یک فرم سفید برتری,” او گفت:.

بسیاری از افراد جوان امروز فرض کلیساها تنها در مورد مراقبت از مسائلی مانند سقط جنین و آزادی های مذهبی, Carson گفت. آنها درک نمی کنند و عمق مشارکت مذهبی در جنبش حقوق مدنی یا درک آنچه رهبران مذهبی می تواند به امروز جنبشهای اعتراضی.

“من فکر می کنم افراد جوان در حال رشد امروز این تصور که دین یک نیروی محافظه کار” او گفت:.

برخی از معترضان ندارد و یک رابطه با یک جامعه ایمان می آیند و یا از غیر مسیحی سنت موریس گفت. رهبران مذهبی’ توانایی متحد کردن اعضای یک جنبش کاهش زمانی که مشارکت بسیار متنوع است.

“این کلیسا همچنان به عنوان یک نیروی در جنبش امروز. آن را نه فقط به عنوان غالب که در طول جنبش حقوق مدنی” او گفت:.

فرصت های جدید برای گروه های ایمان

در برخی از راه کلیسا را کاهش داده و نقش مهمی در جنبشهای اعتراضی باعث می شود آن را سخت تر برای آنها را به موفقیت موریس گفت.

شرکت کنندگان در زندگی مهم جنبش به اشتراک گذاشتن شور و شوق برای مقابله با نابرابری نژادی, اما آنها طیف گسترده ای از جهان بینی و فرهنگی touchstones. فعالان در جنبش حقوق مدنی از سوی دیگر به اشتراک گذاشته یک چشم انداز است که به شکل سیاه و سفید کلیسا.

“هنگامی که آنها در مواجه با خطر آنها می تواند خواندن پیر سرودهای کلیسا و برخی از شماس یا واعظ خواهد زانو زدن و شروع به دعا. این ابزار فرهنگی ایجاد همبستگی عمیق در درون جنبش” موریس گفت.

نیز وجود دارد مزایای تکیه کمتر بر جوامع مذهبی و رهبران, او گفت:. سیاه و سفید زندگی مهم جنبش توانسته است برای گرد هم آوردن یک گروه متنوع از مردم و بیش از فقط چند کاریزماتیک شبان به نقش رهبری.

“جنبش امروز بیشتر متمرکز نسبت به گذشته” موریس گفت.

به جای نا امید تغییر کلیساها می توانید در آغوش فرصت های آنها را درگیر کنید. این کشیش جونز و اسکات ستایش کلیساها که پشتیبانی پیاده روی در تابستان امسال و همچنین به عنوان شبان مایل به کمک de-تشدید تنش بین معترضان و پلیس.

“رهبران مذهبی می توانید با استفاده از سیستم عامل خود را به صحبت کردن در برابر خشونت پلیس و به حمایت از این جنبش است. آنها می توانید نگه دارید و تنوع دوره های آموزشی در کلیساها” اسکات گفت.

آنها همچنین می تواند ارائه راحتی و مشاوره به فعالان جوان نیاز به امداد رسانی به او اضافه شده است.

“هیچ راهی وجود دارد من می توانستم جان سالم به در تروما و درد از این جنبش بدون خدا. فقط هیچ راهی وجود دارد,” اسکات گفت.

در این 7 مارس 2015, فایل, عکس, رئیس جمهور, باراک اوباما, چپ در کنگره ایالات متحده, John Lewis, D-Ga., مرکز و رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش, راست نگه داشتن دست ها به صورت دعا در نزدیکی محل که در آن راهپیمایان بودند مورد ضرب و شتم توسط ایالت آلاباما سربازان در سال 1965 طی مراسمی به مناسبت 50 سالگرد “یکشنبه خونین” حوادث در ادموند Pettus پل در سلما علا.
جرالد هربرت آسوشیتد پرس

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum https://www.kusadasibest.comkusadasi escort