چرا تهمت می خواهد به کشتن بزرگترین محیط زیست قانون شما هرگز شنیده

پس از صنعتی شدن سریع و رونق جمعیت از اوایل 1900s محیط زیست ایستاده بود به عنوان یک قربانی جامعه سرمایه داری رشد. رودخانه گرفتار آتش DDT سقوط پرنده جمعيت و دانشمندان می ترسید ویرانگر مضرات ناشی از افزایش غلظت CO2 در جو است. این مسائل بودند تشدید عدم فدرال مقررات به عنوان متحده به رهبری یک “نژاد-به-پایین” که در آن محیط زیست حمایت شد کاهش به سهولت راه برای صنعت. چیزی بود که باید انجام شود برای جلوگیری از تخریب سریع منابع طبیعی و این سیاره است.

پس از تجزیه و تحلیل گسترده ای از مسائل که منجر به آسیب های زیست محیطی کنگره تصویب ملی سیاست های زیست محیطی عمل 1969 (NEPA). در تصویب NEPA کنگره به رسمیت شناخته شده “تاثیر عمیقی از فعالیت در این نظر از تمام اجزای محیط زیست طبیعی… [و] اهمیت حیاتی بازسازی و حفظ کیفیت محیط زیست به طور کلی رفاه و توسعه man[.]”

در طول 50 سال گذشته پیاده سازی و تفسیر در دادگاه NEPA تبدیل شده است سنگ بنای بنیادی از محیط زیست ایالات متحده و سازمان ملل در سراسر جهان به تکرار آن مدل است.

NEPA نیاز به آژانس های فدرال برای درک اثرات زیست محیطی

در نپا کنگره اعلام کرد “که آن را ادامه سیاست های دولت فدرال… برای استفاده از تمام عملی به معنی و اقدامات… برای ایجاد و حفظ شرایط که تحت آن انسان و طبیعت وجود دارد می تواند در مولد هماهنگی و تحقق اجتماعی و اقتصادی و دیگر نیازهای حال و آینده نسل از آمریکایی ها است.” کل قضیه از این قانون این است که مطمئن شوید که دولت فدرال به نظر می رسد قبل از آن فراز – وادار کردن آن به درک عواقب اقدامات خود را و چگونه آن تصمیم گیری خواهد شد موج دار شدن در طول زمان.

به این منظور NEPA نیاز به آژانس های فدرال در نظر گرفتن اثرات زیست محیطی از اقدامات خود از جمله اقدام مستقیم توسط یک سازمان و یا اجازه از فعالیت خصوصی (مانند زمانی که یک آژانس مسائل یک مجوز برای یک شرکت خصوصی به frack). اصلی تصمیم گیری در سازمان است که وظیفه انجام یک ارزیابی زیست محیطی این پروژه است. اگر این تحمیل تاثیر قابل توجهی پس از آن بیشتر در عمق اثرات زیست محیطی بیانیه مورد نیاز است. که گام بعدی این است که یک فرایند مشارکتی که در آن مشارکت معنی دار از جوامع آسیب دیده و ذینفعان است کاملا حیاتی است زیرا آنها به طور معمول دارای بیشترین آگاهی از شرایط محلی و تاریخ است.

حقوقی تفسیر NEPA منجر به کاخ سفید شورای کیفیت محیط زیست (CEQ) در حال شکل به سادگی مقررات چگونه سازمان های اجرای NEPA. این قوانین سازگار شده اند و برای بیش از 40 سال نیاز به در نظر گرفتن همه مستقیم و غیر مستقیم و اثرات تجمعی از هر پروژه تحت بررسی است.

اما برگ برنده دولت است که به دنبال تغییر این.

مغلوب ساختن پیشی جستن برش NEPA ایدز آلوده و پوزبند عمومی

اول مغلوب ساختن پیشی جستن CEQ است تلاش برای حذف نیاز به بررسی و مربوط به اثرات تجمعی از آژانس اقدام است. این عمدا مانع سازمان از توجه به مسائل کلی مانند انتشار گازهای گلخانه ای از سوخت های فسیلی زیرساخت های شبکه و یا پروژه های مرتبط در حال توسعه در یک منطقه است. این اصلاحات مربوط به مقررات طراحی شده اجازه می دهد تا صنعت-علاقه رگولاتور به چشم پوشی از تغییر آب و هوا و قابل پیش بینی عواقب ناشی از سیاست های خود را و اجازه.

قوانین پیشنهادی همچنین گسترش “قطعی محرومیت” به اجازه می دهد به مراتب بیشتر پروژه به بررسی مرحله excusing آلاینده پروژه حتی از اساسی ترین بررسی اثرات زیست محیطی آنها باعث خواهد شد. برای مثال این معافیت خواهد اجازه دولت فدرال به موضوع چند میلیون دلار وام تضمین به خصوصی مزارع کارخانه — اساسا پرداخت یارانه بزرگترین منبع آلودگی در آمریکا آبراه.

حتی بدتر, دولت در تلاش برای محدود کردن تعامل در نپا فرایند بررسی: کوتاه شدن جدول زمانی محدود کردن حوزه نظر و ارائه بوروکرات آزادی زیادی در چگونه آنها محروم عمومی از فرایند بررسی.

به بالا از آن همه خاموش, در این پیشنهاد تنظیم مقررات و تغییرات CEQ حاضر به انجام عدالت زیست محیطی نقد و بررسی (به عنوان مورد نیاز توسط قانون) که نگاهی به در چگونه این جارو نظارتی تغییرات تاثیر آسیب پذیر ترین جوامع است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>